olen 43 ja tyttöystävä 21, kysyttävää ?
Kysy oikeesti jos on mitään mielipidettä. Tiedän että tämä olis ollu hiton hyvä provo jollekin palstahäirikölle, mutta tämä ei ole provo.
Nyt on talviloma viikko, eikä duunia huomenna ja lisäksi avasin juuri punkun, niin ajattelin katsoa tuleeko paljonkin vihameiliä tällaisella otsikolla.
... siis otsikko on tosi, ajattelin vain hieman hämmentää soppaa ja kertoa totuuden mukaisesti asioista jos joku haluaa tietää, päteä tai moralisoida...
Kommentit (84)
Pullo on tyhjä ... Hyvää yötä ja takaisin pasilaan
Aluksi ajattelin että ok siinähän on keskenään, mutta vastaustesi perusteella pidät tyttövystävääsi näyttelyesineenä ja pussientyhjennysvälineenä.
Ei siinä, toivottavasti tyttö löytää häntä ihmisenä arvostavan miehen vaikka sieltä oikiksesta.
Meillä on melkein samat iät, paitsi että olen se nuorempi tyttöystävä :) Nauratti tuo kysymys, että onko tyttöystäväsi ruma tai hyljeksitty :D Yleinen oletus on se, että jos nuorempi on hyvännäköinen, se on rahan perässä, ja jos ei ole kaunis, niin ei ole nuoremmille kelvannutkaan ja sen takia piti ottaa vanha ukko.
Itse olen nätti ja mieheni on myös komea :) Ainoa, mistä voisi päätellä hänen ikänsä ovat muutamat rypyt kasvoilla, ehkä sen takia ollaankin varmaan vältytty niiltä pahoilta katseilta suurimmaksi osin, kun tuo menisi helposti paljon nuoremmasta.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:07"]
lopeta tollasen setähymiön käyttö nyt ihan alkuunsa. vai onko nokkasi oikeestikkin noin turvonnut. sen voin kyllä uskoa. et oo ihan normaali-ihminen kirjotustes perusteella
t.tutkija-mies
[/quote]
Setähymiö sopii epänormaaleille setäikäisille yhdyssanaongelmaisille, joille nokan turpoaminen on yleinen vaiva.
Nokka, eli stadilaisittain klyyvari kun tuppaa hieman turpoamaan joskus ylenmäärin kosteissa olosuhteissa, esim kun antaa naisella oraalista nautintoa kielellä aukon ympäriltä ja nenällä samalla hieroo klitorista. Pitkään nautittuna aiheuttaa yleensä lievää turvotusta, amatööreille tulee vain pientä punoitusta.
t. Nenätippuri-tutkija- mies