olen 43 ja tyttöystävä 21, kysyttävää ?
Kysy oikeesti jos on mitään mielipidettä. Tiedän että tämä olis ollu hiton hyvä provo jollekin palstahäirikölle, mutta tämä ei ole provo.
Nyt on talviloma viikko, eikä duunia huomenna ja lisäksi avasin juuri punkun, niin ajattelin katsoa tuleeko paljonkin vihameiliä tällaisella otsikolla.
... siis otsikko on tosi, ajattelin vain hieman hämmentää soppaa ja kertoa totuuden mukaisesti asioista jos joku haluaa tietää, päteä tai moralisoida...
Kommentit (84)
Onko sulla ex-vaimoa tai lapsia? Miten suhtautuvat?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:18"]
Onko sulla ex-vaimoa tai lapsia? Miten suhtautuvat?
[/quote]
Ex vaimo sanoi olevansa iloinen puolestani, sattui näkemään ensin hänet autossani, myöhemmin kun hän kysyi ikää, niin eipä sekään tuntunut suuremmin häntä hetkauttavan...
Lapsille en ole häntä esitellyt vielä, mutta lapset on kumminkin sen verran nuoria, että tuskin on mikään dilemma heillekään ?
Se on taivahan tosi, että olet ap saanut kakkoslaatua. Niin se vaan on, että ne tytöt jotka ottavat vanhemman miehen, eivät ole mitään parasta A-laatua. Tämän tietää kaikki nuoret naiset ainakin ja kyllä siitä ihan puhutaankin porukalla. Usein ne nuoret meistä jotka ottavat vanhemman äijän, ovat jotenkin outoja, eivätkä oikein saa oman ikäistään seuraa. Ei ehkä rumia, mutta ei niitä kauneimpiakaan.
Eli kysymys, miltä tuntuu olla yhdessä jämän kanssa? Mitä ei oman ikäiset huoli?
Ja minua ihmetytti myös kommenttisi, että nauratte samoille jutuille. Onko sinusta hienoa nauraa samoille jutuille kuin 20 vuotias? Mitä se kertoo sinusta? ;)
Mä olen itseäni parikymmentä vuotta vanhemman miehen kanssa juuri siksi, että itsetuntoni oli niin huono, että en uskonut saavani ikäistäni miestä. Joten ei se olettamus hyljeksitystä aivan väärä ole.
Olen kyllä ihan kivan näköinen, mutta en osannut osoittaa kiinnostustani nuoremmille koska pelkäsin vain heitä ja jotenkin vanhempi mies onnistui siinä, missä nuoremmat eivät.
Vähän harmittaa silti, että minustakin varmaan ajatellaan, että eikö tuokaan parempaa saanut ja tottahan se vielä onkin tavallaan. Vaikka kuviani jos katsoo ei voisi ymmärtää alemmuuskompleksiani.
Hyi! En vois kuvitellakaan sekstaavani jonkun vanhan riippapallin kanssa, yök!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 09:24"]
Entä, jos sinulla olisi jotain 20 vuotta vanhempi nainen? Käviskö se? Minkälaisissa tapauksissa sellainen saattaa mielestäsi käydä? Pidätkö ikäistäsi miestä hulluna, jolla kiva ja hyvännäköinen nainen, mutta siis miestä 20 vee vanhempi? Tiedän todellisia tapauksia.
[/quote]
En tietenkään pidä hulluna tai ongelmallisena tuollaista! Itse asiassa deittailin pari vuotta sitten hetken itseäni 12 vuotta vanhempaa, hyvin viehättävää naista, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
- Ei ole nyt tämän hetkiseltä iältä kokemusta 20 vuotta vanhemmista, mutta inttiä käydessäni tapailin lomilla 46 vuotiasta rokkihenkistä lentoemäntää ja ne muutamat kuukaudet olivat aivan käsittämättömiä. Eli en todellakaan pidä vanhempaa naista negatiivisena asiana
ap
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:25"]
Asutko Lohjalla?
[/quote]
Liian henkilökohtainen kysymys vastata, kun haluaa pysyä anonyyminä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:27"]
Se on taivahan tosi, että olet ap saanut kakkoslaatua. Niin se vaan on, että ne tytöt jotka ottavat vanhemman miehen, eivät ole mitään parasta A-laatua. Tämän tietää kaikki nuoret naiset ainakin ja kyllä siitä ihan puhutaankin porukalla. Usein ne nuoret meistä jotka ottavat vanhemman äijän, ovat jotenkin outoja, eivätkä oikein saa oman ikäistään seuraa. Ei ehkä rumia, mutta ei niitä kauneimpiakaan.
Eli kysymys, miltä tuntuu olla yhdessä jämän kanssa? Mitä ei oman ikäiset huoli?
Ja minua ihmetytti myös kommenttisi, että nauratte samoille jutuille. Onko sinusta hienoa nauraa samoille jutuille kuin 20 vuotias? Mitä se kertoo sinusta? ;)
[/quote]
Minua ihmetyttää kommenttisi tuosta jämästä, onko sinusta hienoa sanoa jostakusta niin? Mitä se kertoo sinusta?
Kun puhutaan jämistä, hyljeksityistä ja ei parhaasta A-ryhmästä, niin kannattaa myös muistaa, että aika moni isolla ikäerolla oleva suhde on kuitenkin hyvin onnellinen.
Sitten taas on näitä A-ryhmäläisiä, jotka saavat hyvännäköisen kukkopojan, joka ryyppää, hakkaa, rellestää tai on pikkuvauva, mutta ah, onneksi samanikäinen.
Ja osa jää ihan ilman kumppania, koska ei saa oman ikäistään.
[/quote]
Tästä on kirjoitettu ennenkin ja edelleen voidaan sanoa, ettei kannata yleistää. Ymmärrän, että useimmissa tällaisissa tapauksissa on juurikin syynä mainitsemasi kakkoslaatu ja siihen on helppo panna uskonsa, koska ns, normaalin naisen on vaikea ymmärtää, että häntä itseään nuorempi, fiksumpi ja kauniimpi voisi mitenkään valita vanhemman miehen.
-kyllä minusta on ihan hauskaa nauraa samoille jutuille, mutta syynä on varmastikin se, että hänen huumorinsa samanlaista mustaa kuin minunkin, ei sellaista millaista voisin kuvitella muiden hänen ikäistensä viljelevän.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:34"]
[/quote]
Miksi kuvittelet minun olevan mikään vanhan kansan vitjamuna ? Kyllä ikäisistäni kavereista löytyy toimivia ja edustuskelpoisia yksilöitä, jotka todellakin osaavat hommansa, eivätkä vaan räpellä vapisevin käsin ja tule reisille jo kortsua laittaessa....
Mitäs tyttikses kaverit? Etkö tunne itseäsi ikälopuksi kun seurustelet niiden kanssa ja miten ne suhtautuu suhun? Entäs teidän vanhemmat?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:39"]
[/quote]
Minua ihmetyttää kommenttisi tuosta jämästä, onko sinusta hienoa sanoa jostakusta niin? Mitä se kertoo sinusta?
[/quote]
Ehkä se kertoo vain sen, että hain tahallisesti vahvoja sanoja tekstiini, jotta se herättäisi tunteita ja mielenkiintoa. Niin kun näytti tekevänkin :)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:34"]
[/quote]
Miksi kuvittelet minun olevan mikään vanhan kansan vitjamuna ? Kyllä ikäisistäni kavereista löytyy toimivia ja edustuskelpoisia yksilöitä, jotka todellakin osaavat hommansa, eivätkä vaan räpellä vapisevin käsin ja tule reisille jo kortsua laittaessa....
Heh..puhutko itsestäsi kun olit nuori?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:57"]
Mitäs tyttikses kaverit? Etkö tunne itseäsi ikälopuksi kun seurustelet niiden kanssa ja miten ne suhtautuu suhun? Entäs teidän vanhemmat?
[/quote]
Aika vähän olen heidän kanssaan, mutta yleensä ne jotka ovat hänen kavereitaan, ovat myös suhteellisen fiksuja yksilöitä, joten en. Vain muutaman hassun kerran olen tuntenut olevani eri planeetalta. Isäni uusi vaimo on häntä jonkin verran vanhempi ja häntä tämä asia korpeaa aivan hullun lailla. Isäni ei sano julkisesti juuta-eikä-jaata , mutta tuntuu että hän virnistelee sisäisesti asialle.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:34"]
[/quote]
Heh..puhutko itsestäsi kun olit nuori?
[/quote]
Heh, nooh ... jos jatketaan tällä totuuden linjalla, niin eiköhän ne ekat nuoruuden kokemukset ollu aikalailla tollasia .... Oppia ikä kaikki ;)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:39"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä se kertoo vain sen, että hain tahallisesti vahvoja sanoja tekstiini, jotta se herättäisi tunteita ja mielenkiintoa. Niin kun näytti tekevänkin :)
[/quote]
Joopa joo
Miten sulla on aikaa päivystää täällä? Onko sulla kavereita ja töitä? Mites tyttöystävän vanhemmat on suhtautuneet suhun?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 10:43"]
Minua tämä kiinnostaa myös, sillä olen tällä hetkellä suhteessä itseäni 18v. vanhemman miehen kanssa. Ja mietin kyllä, että olenkohan vain seksilelu tälle miehellä :D mikä ei sinänsä haittaa, koska seksi on todella hyvää.. Mutta aloittajakin totesi, että heitä yhdistää eniten seksi... Eli aloittaja, ajatteletko nuorikkoasi vain seksimielessä?
[/quote]
Ajattelen kyllä häntä muutenkin kuin seksuaalisessa mielessä, meillä on paljon mukavaa aikaa kahdestaan muutenkin kuin sängyssä. Tosin hyvin helposti luisuu seksin puolelle vaikka tarkoitus olisikin ollut alunperin tehdä jotain ihan muuta, mutta kai se on ihan normaalia kaikilla pareilla joilla on hauskaa yhdessä.
-Ja jotta ei menis ihan seksijutuiksi, niin hän on erittäin älykäs nainen. Yksi ehdottomasti älykkäimmistä jonka olen tavannut elämäni aikana ja nautin suunnattomasti keskinäisistä väittelyistämme.