Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 43 ja tyttöystävä 21, kysyttävää ?

Vierailija
19.03.2014 |

Kysy oikeesti jos on mitään mielipidettä. Tiedän että tämä olis ollu hiton hyvä provo jollekin palstahäirikölle, mutta tämä ei ole provo.

Nyt on talviloma viikko, eikä duunia huomenna ja lisäksi avasin juuri punkun, niin ajattelin katsoa tuleeko paljonkin vihameiliä tällaisella otsikolla.

... siis otsikko on tosi, ajattelin vain hieman hämmentää soppaa ja kertoa totuuden mukaisesti asioista jos joku haluaa tietää, päteä tai moralisoida...

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:32"]

Lesboilla on pienet markkinat, joten en yhtään ihmettele. Tunnen itsekin monta lesboa, joilla on ikäeroa yli 15 vuotta.

[/quote]

Tää oli hauska oikeesti :o)  , hymyilytti kun luin :o)   mutta huumorintajuttomille kerrottakoon että ap on siis mies kumminkin

Vierailija
62/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tule mieleen mitään. Mitä Sinulta sitten pitäisi kysyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:28"]

ootkos isomunanen? onkos partneris jotenkin ruma tai muuten hyljeksitty?

[/quote]

Ehken nyt kumminkaan mikään valtava, keskivertoa hieman isompi kumminkin. En vain ymmärrä miten tämä liittyy aiheeseen ?  

-Ei hän ole mikään hyljeksytty, ihan hyvästä perheestä, nätti ja fiksu. Opiskelee lakia ja ihan ookoo ihmisenä. Tätäkin kysymystä ihmettelen ???? 

Vierailija
64/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyljeksitty, sori - toka punkkulasi rupee jo vaikuttamaan, dokailen aika harvoin

Vierailija
65/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:53"]

Ei nyt tule mieleen mitään. Mitä Sinulta sitten pitäisi kysyä?

[/quote]

Päätit kumminkin kirjoittaa ?  taitaa olla sullakin tylsää ?

Vierailija
66/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat sinulta kysyttävän? Millä tavalla koet parisuhteesi olevan haastattelun paikka?

Vierailija
67/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytääs se klassinen:

Miltä nyt tuntuu?

Vierailija
68/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 02:59"]

Mitä haluat sinulta kysyttävän? Millä tavalla koet parisuhteesi olevan haastattelun paikka?

[/quote]

Hmmm.... osui aika hyvin, ei kai tässä oikeasti ole mitään super- ihmeellistä. Mulla kai vaan on mukava ja positiivinen fiilis asiasta ja hiukan tylsä ilta samaan aikaan :o)

Vierailija
69/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 22 ja mieheni 52 :) Onnea teille!

Vierailija
70/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:01"]

Kysytääs se klassinen:

Miltä nyt tuntuu?

[/quote]

Väsynyt , mutta onnellinen ....   

Vierailija
71/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:03"]

Mä oon 22 ja mieheni 52 :) Onnea teille!

[/quote]

No huh , vedit rajummaksi !  

Onnea teillekin jos et ole provo ;o)

Vierailija
72/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta tollasen setähymiön käyttö nyt ihan alkuunsa. vai onko nokkasi oikeestikkin noin turvonnut. sen voin kyllä uskoa. et oo ihan normaali-ihminen kirjotustes perusteella

t.tutkija-mies

Vierailija
73/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisena näet suhteenne tulevaisuuden?

Mietitkö koskaan esimerkiksi seksin aikana ryppyjäsi, löysää ihoasi, mahdollista orastavaa kaljuasi yms. vaikka olisitkin hyväkuntoinen ja ns. nuorekas? Nimimerkki olin nuorena suhteessa nelikymppisen kanssa ja kyllä oli ilo palata omanikäiseen rakastajaan.

Vierailija
74/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

setähymiöt! Ai ai, loistavaa! Tämä termi jää vakioksi seuraavalle kerralle kun sedät hymiöi.

Vierailija
75/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä yhdistää? Miten tapasitte?

nimim. 28v & 41v (ei kovinkaan hätkähdyttävää enää)

Vierailija
76/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia katseita saatte julkisilla paikoilla? Minkälaiset ihmiset katsovat eniten?

Vierailija
77/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:10"]

Millaisena näet suhteenne tulevaisuuden?

Mietitkö koskaan esimerkiksi seksin aikana ryppyjäsi, löysää ihoasi, mahdollista orastavaa kaljuasi yms. vaikka olisitkin hyväkuntoinen ja ns. nuorekas? Nimimerkki olin nuorena suhteessa nelikymppisen kanssa ja kyllä oli ilo palata omanikäiseen rakastajaan.

[/quote]

Tulevaisuus näyttää juuri nyt valoisalta, mutta ymmärrän että ei voi kestää muutamaa vuotta kauempaa.

-Ei, en  mieti omia vajaavaisuuksiani, tosin mainitsemistasi vain löysän ihon tunnustan joskus peilistä kurkkaavan jos oikein tarkkaan ja kriittisesti tutkiskelen. Muuten olen oikein tyytyväinen omaan itseeni.

-miksi ihmeessä aloitit seksisuhteen vanhemman kanssa, jos palaaminen oman ikäiseen oli helpotus ?   ja ilmeisesti vanhempi pamputtajasi oli juuri kuvailemasi paskamahainen vanhan ukon stereotypia. Olisit ottanut sporttisen ja hyvännäköisen vanhemman miehen joka osaa tyydyttää naisen ja hoitaa homman kunnialla, niin et olis vaihtanu takaisin kloppeihin 

Vierailija
78/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:19"]

Minkälaisia katseita saatte julkisilla paikoilla? Minkälaiset ihmiset katsovat eniten?

[/quote]

Eniten katseita tulee ikäisiltäni naisilta ja ne katseet ovat juuri niitä jotka voisivat tappaa jos ne ottaisi tosissaan. Nuoremmilta ei tule oikeastaan mitään ihmeellisiä katseita. Ikäiseni miehet eivät oikein uskalla kuin vilkaista syrjäsilmällä ja kääntää katseensa pois.

Vierailija
79/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:17"]

[/quote]

Tavattiin ihan ravintolassa, pienen juhlinnan jälkeen todettiin aamulla, että nauretaan aivan samoille asioille ja meillä on hauskaa yhdessä.

Vierailija
80/84 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 03:17"]

[/quote]

ja eniten meitä kyllä yhdistää seksi ... se on vaan hemmetin kivaa kun kaikki käy ja hän myös haluaa kokea kaikki mitä mieleensä juolahtaa. Saan opettaa kaikki oppimani ja jopa tutustuin yhteen uuteen juttuun mikä on jäänyt kokematta aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi