Tinderissä paljon pakkeja koiran vuoksi
Mistä löytää eläinrakas mies? Montaa kertaa sattunut, että miehet vetäytyneet, kun puhe on kääntynyt kouraani.
Kommentit (106)
Toivon että kaikki treffipalveluissa kertoisivat jo profiilissaan onko lapsia tai lemmikkejä, skippaisin heti eikä kenenkään tarvitsisi tuhlata aikaansa. Akvaario voisi olla ok mutta kaikki karvaiset ja jatkuvaa arjen sovittelua vaativat ja spontaanin tekemisen estävät lemmikit ehdoton ei mulle. Eläimet on usein kivoja mutta en haluaisi sellaisia omaan elämääni, olen myös allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki katso edes profiilitekstejä, vasta treffeillä tajuavat jotakin oleellista.
"Ai sul on tatskoi"
"Ai sä tupakoit, et näytä/vaikuta ihmiseltä joka tupakoi"
"Ai oot noin pitkä"No hitto oisit sen tekstin lukenu.
Onko niissä joku teksti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotaki oon tält sivulta oppinu, on se et aika moni vihaa sitä jos miehel tai naisel on koira. :/ Tieto lisää tuskaa. :D M25
No ihmiset on erilaisia. Ei kaikkien tarvitsekaan tykätä koirista. Älä tuosta suotta stressaa.
Ei tarvii enkä stressaa. :) Oli vaa pien yllätys, ku oon aina kuvitellu, et ne jotka on allergisii tai pelkää koirii on pieni vähemmistö ja siihe päälle jonkin verra niitä, jotka muista syistä ei tykkää, nii ny tuntuu et tyyliin 50-60 prosenttii ei voi olla koirien kaa tekemisis. :o M25
Toi 50 % on aika lähellä minunkin kokemusta. Joskus oli tilastoa, että koira olisi 20-30 % talouksia ja sitten ne kaikki koirista pitävät koirattomat.
Itselläni on kaksi koiraa ja kerron sen Tinderissä. Saan yhteydenottoja eläimistä pitäviltä miehiltä. Kaikki eksäni ovat olleet koiraihmisiä, vaikka ei omia olisi ollut, niin lapsuudenkodissa tai heidän eksillä ollut koiria. En yleensä puhu koirista tutustumisvaiheessa, mutta on välttämätöntä, että mies viihtyy koirien seurassa, jos enemmän nähdään ja mietitään yhteistä elämää.
Minulla ei ole koiraa. En ymmärrä miksi miehet kysyy onko minulla koiraa?
Ahaa, eli kaikki koiraihmisetkään ei siis käy sulle. Se toki tekee asiasta hankalamman, koska nimenomaan usein koiranomistajat ovat aika "koirahulluja", siis toisin sanoen tosi innoissaan ja omistautuneita koiralleen. Ja jotkut ottavat koiran juuri siksi, kun sitä muuta sisältöä ei tarpeeksi ole.