Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä paljon pakkeja koiran vuoksi

Vierailija
17.11.2020 |

Mistä löytää eläinrakas mies? Montaa kertaa sattunut, että miehet vetäytyneet, kun puhe on kääntynyt kouraani.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotaki oon tält sivulta oppinu, on se et aika moni vihaa sitä jos miehel tai naisel on koira. :/ Tieto lisää tuskaa. :D M25

Vierailija
82/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tästä saa ongelman. Mulla on koira mukana muutamassa Tinder-kuvassani, skippaan ne naiset, jotka kertovat olevansa allergisia, ja viestitellessä vastaan kysymyksiin koirastani. On ihan ymmärrettävää, etteivät esim. allergikot halua eläinpölyä elämäänsä.

Skippailen muutenkin profiilit, jotka eivät herätä kiinnostusta, ja oletan, että kohdallani tehdään samoin. Jotenkinhan niitä valintoja tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten tästä saa ongelman. Mulla on koira mukana muutamassa Tinder-kuvassani, skippaan ne naiset, jotka kertovat olevansa allergisia, ja viestitellessä vastaan kysymyksiin koirastani. On ihan ymmärrettävää, etteivät esim. allergikot halua eläinpölyä elämäänsä.

Skippailen muutenkin profiilit, jotka eivät herätä kiinnostusta, ja oletan, että kohdallani tehdään samoin. Jotenkinhan niitä valintoja tehdään.

Näin se menee normaaleilla ihmisillä, mutta muilla saattaa olla ongelmia.

Vierailija
84/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä en ymmärrä miksi te käytätte tinderiä parisuhteen luomiseen. Oletteko te kaikki sekaisin?

Vierailija
85/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä en ymmärrä miksi te käytätte tinderiä parisuhteen luomiseen. Oletteko te kaikki sekaisin?

Kerrotko niitä hyviä vaihtoehtoja? Itse en välitä käydä baareissa ja harrastuksissa ei ole tullut sopivia omanikäisiä sinkkuja vastaan.

Vierailija
86/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotaki oon tält sivulta oppinu, on se et aika moni vihaa sitä jos miehel tai naisel on koira. :/ Tieto lisää tuskaa. :D M25

No ihmiset on erilaisia. Ei kaikkien tarvitsekaan tykätä koirista. Älä tuosta suotta stressaa.

Vierailija
87/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukseni Tinderistä ovat pelkästään positiivisia. Voi tutustua niihin, joihin kiinnostaa tutustua, ja muihin ei ole pakko – niin sovelluksessa kuin sovelluksen ulkopuolella :)

Vierailija
88/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihmiset on erilaisia. Ei kaikkien tarvitsekaan tykätä koirista. Älä tuosta suotta stressaa.

Ei tarvii enkä stressaa. :) Oli vaa pien yllätys, ku oon aina kuvitellu, et ne jotka on allergisii tai pelkää koirii on pieni vähemmistö ja siihe päälle jonkin verra niitä, jotka muista syistä ei tykkää, nii ny tuntuu et tyyliin 50-60 prosenttii ei voi olla koirien kaa tekemisis. :o M25

Vierailija
89/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kivaa olla yökylässä naisen luona kun täytyy pelätä tappaako susikoira vessareissulla yöllä :D 

Kissanaisista pidän vaikka ovatkin usein hulluja. Yksi jätti ,koska sanoin hänen kissaansa pyöreäksi

Vierailija
90/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii enkä stressaa. :) Oli vaa pien yllätys, ku oon aina kuvitellu, et ne jotka on allergisii tai pelkää koirii on pieni vähemmistö ja siihe päälle jonkin verra niitä, jotka muista syistä ei tykkää, nii ny tuntuu et tyyliin 50-60 prosenttii ei voi olla koirien kaa tekemisis. :o M25

Useimmilla aikuisilla ihmisillä ei todellisuudessa ole niin hektisesti niitä omia menoja työn lisäksi, ettei koirankin mukaisesti kerkeäisi mennä ja tulla aika riittävän vapaasti. Hurahtaminen on sitten turn off useammalle, jos ainoa puheenaihe on koira, koira saa nukkua sängyssä, se on kuin ihmislapsen asemassa omistajalle... Naisena mielestäni naiset, jotka tekevät koirista vauvojaan ovat puistattavia, yleensä ovatkin sinkkuja. Ei normaali koiranomistaminen ole yhtä paha. Musta tuntuu, että tällä palstalla on myös huomattavan aktiivisia juuri ne ihmiset, jotka ovat tehneet omasta rajattomasta vapaudesta jonkinlaisen aatteen. Sitten kuitenkin ovat ihan rivityöntekijöitä kuten suurinosa ihmisistä. Tai sitten elämäntapatyöttömiä, heillä nyt on aikaa rajattomaan palstailuun ilman koiran ulkoiluttamisenkaan velvoitetta, mutta saavatko sitten muuta aikaan? Paitsi, että kaikkihan me olemme DI-akateemikkoja ja vuositulot 160 000, päälle tuottoisat sijoitukset...

Vierailija
91/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös koira se on selkeästi ongelma monelle naisille kun kokevat sen rajoittavan elämää matkailun yms. suhteen. Kait se on oltava yksin, en ala yhdenkään naisen takia koiraa hylkäämään.

M38

Niin tai sitten sulle voisi sopia nainen, jolla myös on koira, tai joka haluaisi koiran.

Vierailija
92/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen mutta kommentoin silti koska itsekään en eriryisemmin pidä siitä että miehellä on lemmikkejä. Ei niistä toisen lemmikeistä tule itselle rakkaita tai tärkeitä ja ovat vaan hankaloittamassa tapailua ja mahdollista parisuhteen aloitusta. Aina pitää aikataulut miettiä sen lemmikin mukaan ja lähteä heti kotiin ravintolasta tai toisen osapuolen kotoa kun pitää mennä ulkoiluttamaan, ruokkimaan yms.

Täysin samaa mieltä. Nykyään vielä näitä joilla exän kanssa otettu koira jota pidetään kuin lasta vuoroviikoin eli mukana tulee vielä se exä hamkaloittamaan koko kuviota. Se on kuitenkin vain eläin, ei lapsi, sopikaa kummalle se jää erotessa.

Eläin ei ole vain eläin. Eläin on kuin lapsi, ja siitä on kannettava vastuu erotessakin. Eläin myös kiintyy syvästi ihmisiin.

Vierailija
93/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös koira se on selkeästi ongelma monelle naisille kun kokevat sen rajoittavan elämää matkailun yms. suhteen. Kait se on oltava yksin, en ala yhdenkään naisen takia koiraa hylkäämään.

M38

Niin tai sitten sulle voisi sopia nainen, jolla myös on koira, tai joka haluaisi koiran.

Hyvin vähän tuntuu olevan sinkkuina sellaisia. En kuitenkaan mitään täysin koirahulluakaan naista halua jolla ei muuta elämässä ole kuin ne koirat.

M38

Vierailija
94/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ongelma on oikesti olemassa, niin laita sinne profiilisi yksi kuva koiran kanssa. Näin ei jatkossa tule matcheja niiden miesten kanssa, joille koira on ongelma. 

Luuletko tosissaan,että miehet selaavat kuvat läpi ja vasta sitten päättävät matchata?

Höpö höpö, klikkaavat sydäntä suoraan kaikille.

Kyllä ainakin mulla koira naisella on automaattinen hylky. Olkoon millainen nainen tahansa muuten. M30

Vierailija
95/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-miehellä ei ollut ikinä ollut koiraa ja oli vähän allerginenkin kun tavattiin. Se oli sitten rakkautta ensisilmäyksellä.. nimittäin koiraani kohtaan. Hänellehän se nyt jäikin kun erosimme monen vuoden jälkeen.. ajattelin että päätös on oikea koska molemmat tykkäävät toisistaan. Mies ottaa sen joka paikkaan mukaan, on sellainen pieni sylikoira ja olenkin kouluttanut sen hyvin (=hiljainen ja rauhallinen, ei tee itsestään numeroa kun vieraita tulee, en voi sietää hyppiviä koiria).

Vieläkin itsellä vähän pöllämystynyt olo. Lapsemme sentään jäi minulle.

Vierailija
96/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset etsii koiraihmisen ja ei-koiraihmiset etsii ei-koiraihmisen. Kaikille paljon kivempaa ja helpompaa. Eli kannattaa kertoa koirasta heti alussa, karsii pois allergiset, koirapelkoiset ja koiria inhoavat ja jäljelle jää ne, joiden kanssa voi jotain pidempiaikaista ehkä syntyäkin. Jos sinulle on tärkeää kulkea koiran kanssa luonnossa ja viettää sen kanssa aikaa, hellitellä ja huolehtia koirasta, järjestää arki ja lomat niin, että koira on huomioitu, miksi ottaisit jonkun, jonka mielestä on tärkeämpää päästä lähtemään spontaanisti töistä siiderille ja viettää illat kuntosalilla, baareissa ja elokuvissa, jolle on tärkeää päästä matkailemaan ulkomailla paljon ja jolle on tärkeää, että missään ei ole hiekkaa eikä karvoja ja mikään ei sido eikä rajoita. Ei kai elämästä kannata tehdä tarkoituksella vaikeaa?

Vierailija
97/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä todellakaan haise, jos ei ole mikään kenneli.

Olen päiväkodissa töissä. Ne lapset joilla koira kotona haisevat koiralle tai siis vaatteet haisee, kyllä sen hajun tunnistaa sellainen löyhkä. 

Mä en ymmärrä (itse koiraihmisenä) minkä takia jotkut antaa koiriensa haista? Se nimittäin ei ole mitään normaalia, että koira haisee. Itse pesen koirat pari kertaa kuukaudessa, harjaan hyvin, käytän niillä sadevaatteita ja annan laadukasta kotiruokaa. Myös hampaat käyn hoidattamassa ettei suukaan haise.

Niin moni antaa koiransa löyhkätä pahalle, että sen luullaan olevan normaalia että koirat haisee. Itseänikin inhottaa haisevat koirat. Koiran EI KUULU haista!

Monilla koko koti haisee sille koiralle 🤮🤮🤮

Vierailija
98/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ne pakit juuri tuleekin kun alat hänhätellä koirastasi niin kiviäkin kiinnostaa se loppumaton jorina.

Vierailija
99/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira- tai hevosharrastus -> NEEEEEEEEEEEEEEXT

Vierailija
100/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali, smoothiet, persekuvat, baarit, kuvat ruoka-annoksista, erikoiskahvit, sähköpotkulauta, Berliinin matka... NEEEEEEXT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän