Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä paljon pakkeja koiran vuoksi

Vierailija
17.11.2020 |

Mistä löytää eläinrakas mies? Montaa kertaa sattunut, että miehet vetäytyneet, kun puhe on kääntynyt kouraani.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä koira jo profiilikuvaan niin ei ota jokatapauksessa karsiuvat miehet yhteyttä, helppoa!

Vierailija
42/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat koirarakkaat ja eläinrakkaat on myös lapsirakkaita. Ja samat kuolasta ja sotkemisesta ja vastuusta valittavat vinkujat vihaavat myös lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat koirarakkaat ja eläinrakkaat on myös lapsirakkaita. Ja samat kuolasta ja sotkemisesta ja vastuusta valittavat vinkujat vihaavat myös lapsia.

Minä tykkään koirista ja eläimistä yleensäkin, lapsista en juurikaan.

M31

Vierailija
44/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeä yleistys. Eläinrakas voi olla pitämättä jostakin tietystä eläinlajista. Lapsia ja eläimiä ei voi edes verrata toisiinsa, se on sairasta.

Vierailija
45/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esittelet tai viestitelet jostain kirppusäkistä? Ehkä ei kannata ensimmäiseksi olla siitä koirasta suu vaahdossa sössöttämässä. Miten olisi sellainen lähestymistapa?

Vierailija
46/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä todellakaan haise, jos ei ole mikään kenneli.

Olen päiväkodissa töissä. Ne lapset joilla koira kotona haisevat koiralle tai siis vaatteet haisee, kyllä sen hajun tunnistaa sellainen löyhkä. 

Vierailija
47/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira sitoo aivan suunnattomasti. Aina töistä kotiin ja lenkitystä. Voi unohtaa kaiken spontaanin töiden jälkeen, koska koira. Ei after workkejä, ei leffaa, ei kaupungilla hengailua tai ravintolaan menoa töiden jälkeen vaan aina ekaksi kotiin pissittämään rekkua. Illalla baarista kotiin tiettyyn aikaan jotta koira pääse pissille. Ja jos lomalle mielii, niin kalliiseen kenneliin joutuu laittamaan jossa vuorokausi about 60€, jollei ole sukulaista joka ottaisi sen  hoitoon. Koira ei todellakaan sovi henkilölle joka tykkää mennä ja tehdä juttuja spontaanisti.

Vierailija
48/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira-naiset on kyllä paha rasti. Muutamien viestien jälkeen alkaa se loputon esittely niistä. Ei kiitos.

Vierailija
49/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille naisille koira on lapsen korvike.

Vierailija
50/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi koira tuskin on turn-off mutta jos  niitä on kolme, ja isoja, niin alkaa olla. 

Vierailija
51/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun 4 vuotta sitten deittailin, niin profiilissani luki, että minulla on koira. Aika paljon miehet siitä kyseli kaikenlaista ja aika moni olisi halunnut koiran treffeille mukaan. Yksi mies jopa osti autoonsa koiraportin yllätyksenä. Se oli hankala juttu, kun en ollut miehestä kiinnostunut. Päädyin yhteen miehen kanssa, joka on alusta asti koiraa lenkittänyt ja muutenkin pitänyt perheenjäsenenä. Myös hänen lapsensa ovat koiraan kiintyneet. Minulla se ei ollut tärkeä kriteeri, riittää kun hyväksyy koiraharrastukseni. Miehen myötä koiralle tuli myös uusia koiranhoitajia reissujen ajaksi, koska hänen sukunsa ja ystävänsä ovat eläinrakkaita. Tässä vähän eri näkökulmaa, kun aika jyrkkiä mielipiteitä tullut koiraihmisten deittailusta.

Vierailija
52/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun vielä deittailin, niin minulla luki profiilissa, että on koira ja luonnollisesti kaikki yhteyttä ottaneet miehet olivat koiraihmisiä. Jos olen jossain yöelämässä tavannut jonkun, niin aika pian olen kertonut, että minulla on koira eikä kukaan mies tuolloinkaan lähtenyt karkuun.

Vierailija
53/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille riittää se oma koura vallan mainiosti

Vierailija
54/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen APn kuvaama mies enkä yksinkertaisesti siedä sitä koiran hajua, ei voi mitään. Seksihalut menee jo siitä kun astuu koiranomistajan asunnon sisälle, hajun takia. Tietenkin asiaan liittyy myös koiran vaatima huomio, melkein kuin olisi lapsi hoidettavan ja se estää paljon spontaaneja menoja.

M32

Vierailija
55/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita esittelytekstiin jo koirasta tietoa tai kaukaa kuva. Kerro että haluat koiraystävällisen miehen tai koiramiehen. Koska sinulla on koira jo.

Vierailija
56/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni rakastaa koiria ja hevosia. Lapsia ei voi sietää. Meni silti hankkimaan niitä kolme kappaletta kaikkien kiusaksi ja traumaksi. Että kiitti ihan vatusti, isä. Oisit pysyny niissä hevosissa ja koirissa.

Vierailija
57/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi naisella on ehdoton turn off näin lapsettomana miehenä.

Koira ei ole niin paha, mutta tulee kyllä hyvänä kakkosena.

Haluan nauttia elämästä ja vapaudestani vielä tässä vaiheessa, ilman että koko ajan tarvitsee miettiä että joku se 8 tuntia poissaoloa on tullut täyteen.

Ja koiraa en omaan asuntooni mielelläni halua lainkaan paikkoja sotkemaan/tuhoamaan ja levittämään karvoja. Tämä muodostuisi ongelmaksi jos tulisi yhteenmuutto eteen jossain vaiheessa.

Vierailija
58/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nainen, jolla on tai haluaa lapsia kuin nainen, joka leikkii koiran olevan lapsi.

Vierailija
59/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi naisella on ehdoton turn off näin lapsettomana miehenä.

Koira ei ole niin paha, mutta tulee kyllä hyvänä kakkosena.

Haluan nauttia elämästä ja vapaudestani vielä tässä vaiheessa, ilman että koko ajan tarvitsee miettiä että joku se 8 tuntia poissaoloa on tullut täyteen.

Ja koiraa en omaan asuntooni mielelläni halua lainkaan paikkoja sotkemaan/tuhoamaan ja levittämään karvoja. Tämä muodostuisi ongelmaksi jos tulisi yhteenmuutto eteen jossain vaiheessa.

57 jatkaa: Ja lisäksi monen rodun kanssa se 3x päivässä lenkittäminen + muu huomio antaminen ja leikkiminen.

Suhteen edetessä sitä väistämättä joutuisi siihen tilanteeseen että minulle lankeaisi noita hommia, enkä tosiaankaan jaksa lähteä ennen töitä tammikuisena aamuna pakkaseen koiraa lenkittämään

Vierailija
60/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole hyvä asia? Siis tarkoitan että sinähän varmasti haluatkkin vain koirista tykkäävien miesten yhteydenottoja?

On päivänselvää, että koira/kissa/lapsi karsii ison osan kiinnostuneista miehistä ja niin pitääkin käydä.

Kauheampaa olisi jos mies kiinnostuisi sinusta vaikka inhoaa koiria, kuten mulle kävi.

Tosin meidän suhteemme aikana mies rakastui koiriini enemmän kuin minuun koskaan, mikä oli sinänsä huvittavaa.

Pääsin sanomaan hänelle vielä viimeisen kerran "mitäs minä sanoin". Kun ei uskonut koskaan mitään mitä sanoin vaikka lopulta olin aina oikeassa. Myös koirien suhteen. 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi