Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä paljon pakkeja koiran vuoksi

Vierailija
17.11.2020 |

Mistä löytää eläinrakas mies? Montaa kertaa sattunut, että miehet vetäytyneet, kun puhe on kääntynyt kouraani.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen mutta kommentoin silti koska itsekään en eriryisemmin pidä siitä että miehellä on lemmikkejä. Ei niistä toisen lemmikeistä tule itselle rakkaita tai tärkeitä ja ovat vaan hankaloittamassa tapailua ja mahdollista parisuhteen aloitusta. Aina pitää aikataulut miettiä sen lemmikin mukaan ja lähteä heti kotiin ravintolasta tai toisen osapuolen kotoa kun pitää mennä ulkoiluttamaan, ruokkimaan yms.

No et taida olla eläinrakas jos miehen eläimistä ei tule sulle rakkaita.

T. Miehellä oli 2 kissaa 8v ja kyllä niistä minulle tuli rakkaita

Kissat ovat aivan eri asia kuin koira vaativuudeltaan. Ainoat miinukset joihin olen kissoissa  joissakin paikoissa törmännyt, ovat olleet karvat joka puolella ja haiseva kissojen käymälä. En tiedä pääseekö tuosta hajuongelmasta täysin eroon koskaan...Kissojen omistajat ovat varmaan niin tottuneita siihen etteivät huomaa.

Vierailija
62/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen mutta kommentoin silti koska itsekään en eriryisemmin pidä siitä että miehellä on lemmikkejä. Ei niistä toisen lemmikeistä tule itselle rakkaita tai tärkeitä ja ovat vaan hankaloittamassa tapailua ja mahdollista parisuhteen aloitusta. Aina pitää aikataulut miettiä sen lemmikin mukaan ja lähteä heti kotiin ravintolasta tai toisen osapuolen kotoa kun pitää mennä ulkoiluttamaan, ruokkimaan yms.

No et taida olla eläinrakas jos miehen eläimistä ei tule sulle rakkaita.

T. Miehellä oli 2 kissaa 8v ja kyllä niistä minulle tuli rakkaita

Kissat ovat aivan eri asia kuin koira vaativuudeltaan. Ainoat miinukset joihin olen kissoissa  joissakin paikoissa törmännyt, ovat olleet karvat joka puolella ja haiseva kissojen käymälä. En tiedä pääseekö tuosta hajuongelmasta täysin eroon koskaan...Kissojen omistajat ovat varmaan niin tottuneita siihen etteivät huomaa.

Tämän siis kirjoittu 57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä lukee niin parempi pysyä pois tinderistä, kun jo pelkän viestin perusteella alkaa moni ihminen ärsyttää ja pahasti. Parempi heille ja parempi minulle.

Vierailija
64/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mainostin joskus hakevani koiraihmistä tinderissä profiilitekstin sivulauseessa ja tosi monet miehet aloittivat keskustelun koiriin liittyen, monella oli koira itselläkin. Ei vaikuttanut olevan ongelmaa tähän liittyen, joten vika lienee siinä millä tavalla koirastasi olet puhunut. 

Vierailija
65/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille naisille koira on lapsen korvike.

Ei varmaan monille tai enemmistölle, mutta sukulaiseni/tuttavani sopii kyllä kuvaukseen. Minulla on lapsia ja ihan lasten läsnäollessa kailottanut kuinka ei voi sietää eikä ikinä itse hankkisi, oma rauha, oma lupa menee jne... Sitten on hankkinut sairastelevia rotukoiria joiden lääkärikäynnit eivät ole halpoja ja niitä saa tosiaan ulkoiluttaa kolmesti päivässä yksinään. Koirahan onkin hyvä seuralainen varsinkin yksinäiselle, mutta on siitä vaivaakin, jos se vaiva olisi lapsissa kauheinta. Meilläkin tosin on koira, mutta samalla viisi ulkoiluttajaa, lapset pääosin hoitavat ja mies maksaa 😁

Vierailija
66/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei pyöri sun rakkis ympärillä.

Vierailija
67/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jotkut tappajakoirien omistajat skippaan HETI.

Profiilista yleensä näkee muutenkin että meininki on hieman W T, ja koirakin on sen mukainen.

Kaikki tappajiksi jalostetut koirat ovat aina suuri riski, ja ne ovatkin yliedustettuina ikävissä tilastoissa.

Vierailija
68/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan riippuu varmaan rodusta. Jos on vaarallinen rotu tai joku kärsiväksi jalostettu mopsi niin ei sen omistajasta kiinnostu koiravastaiset eikä eläinrakkaatkaan miehet.

Vierailija
69/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia on hyvä laittaa profiiliin selvästi että on koira. Karsii pois kaikkein lapsellisimmat ja itsekeskeisimmät ihmiset. Näin vanhempana ja koiranomistajana tämän kaltaiset ongelmat tuntuu kärpäsen pissalta, olis se kauheeta jos kumppani inisisi siitä että pitää koiraa ruokkia tai lenkittää :,D voi kyynel :,D

Voi kultapieni sinua. Onneksi ilmoitat selvästi että elämässäsi ei ole muuta sisältöä kuin mököttää kotona lemmikin kanssa ja olla tutustumatta uusiin ihmisiin. Se on turha itkeä kun tapailukumppani valitseekin toisen joka pystyy tutustumaan ilman aikarajoituksia.

Vierailija
70/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin jotkut tappajakoirien omistajat skippaan HETI.

Profiilista yleensä näkee muutenkin että meininki on hieman W T, ja koirakin on sen mukainen.

Kaikki tappajiksi jalostetut koirat ovat aina suuri riski, ja ne ovatkin yliedustettuina ikävissä tilastoissa.

Nämä onneksi yleensä antavat itsensä heti ilmi, koska se egonjatke esiintyy useammassakin kuvassa mukana

Vierailija
71/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisessä, joka ei pidä eläimistä, on jotain isoa vikaa; yleensä itsekkäitä ja kylmiä, pinnallisia ja ulkoilmaa pelkääviä vinkujia. Niitä kannattaa karttaa huolella muutenkin. Eli kierrä kaukaa, valitse vain eläinrakkaita.

Niin tai sitten kaikki eivät halua lemmikkiä riesakseen. En minulla ole mitään koiria vastaan, mutta en sellaista halua kotiini.

Vierailija
72/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisessä, joka ei pidä eläimistä, on jotain isoa vikaa; yleensä itsekkäitä ja kylmiä, pinnallisia ja ulkoilmaa pelkääviä vinkujia. Niitä kannattaa karttaa huolella muutenkin. Eli kierrä kaukaa, valitse vain eläinrakkaita.

Ja sellainenhan ei ole mahdollista, että pitää eläimistä, mutta ei vain halua elää sellaisten kanssa? Kivoja eläimiä on mukava moikata, mutta en ikinä aio asua eläimen kanssa. Tykkään elämästäni näin, ilman kakkojen keräämistä ja samassa sängyssä eläimen kanssa nukkumista.

Vierailija
73/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee Tinderiin kirjoittelemaan pelkästään jotain koirajuttuja? Oletko etsimässä seuraa itsellesi vai koirallesi? Ei ole mitään syytä edes välttämättä ensimmäisillä treffeillä nostaa koiraa puheenaiheeksi. Voi ihan hyvin käydä tärkeämpiä kysymyksiä läpi ensin.

Vierailija
74/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tietää, että ne jää auttamatta kakkoseksi :)

Ykkösiä ovat muutenkin korkeintaan olleet äitinsä silmissä. On jo korkea aika että miehet sistäistävät sen etteivät ole luomakunnan kruunuja.

Vierailija
75/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No skippaisin minäkin naiset, jolle koira tärkeämpi. Kaikki voittavat.

Vierailija
76/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ykkösiä ovat muutenkin korkeintaan olleet äitinsä silmissä. On jo korkea aika että miehet sistäistävät sen etteivät ole luomakunnan kruunuja.

Niin, koska naiset ovat niitä kruunuja ja naisten kuuluu olla aina ykkösiä miehen elämässä!

Vierailija
77/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen koirasi on ja kuinka kiinni olet koirassasi?

Jos koirasi on joku huonosti koulutettu hurtta, joka pomppiii kaikkien päällä, räkyttää ja on tunkemassa naamaansa joka paikkaan, nukkuu sängyssä ja jota kohdellaan kuin prinssiä, niin ei kiitos. Jos koira on "vain koira", toki ystävä, mutta ei perheenpää ja joka tietää paikkansa, on koulutettu ja fiksu, niin sehän on vain ilo.

Se saattaa häiritä muita, että kaikki tekeminen tulee ajastaa koiran mukaan. Mitään ei voi tehdä, koska koira, minnekään ei voi mennä, koska koira ja jos ap:n jutut pyörivät vain koiran ympärillä.

Ymmärrän hyvin ihmisiä, jotka eivät halua koiria kotiinsa tai autoihinsa.

Vierailija
78/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä todellakaan haise, jos ei ole mikään kenneli.

Olen päiväkodissa töissä. Ne lapset joilla koira kotona haisevat koiralle tai siis vaatteet haisee, kyllä sen hajun tunnistaa sellainen löyhkä. 

Mä en ymmärrä (itse koiraihmisenä) minkä takia jotkut antaa koiriensa haista? Se nimittäin ei ole mitään normaalia, että koira haisee. Itse pesen koirat pari kertaa kuukaudessa, harjaan hyvin, käytän niillä sadevaatteita ja annan laadukasta kotiruokaa. Myös hampaat käyn hoidattamassa ettei suukaan haise.

Niin moni antaa koiransa löyhkätä pahalle, että sen luullaan olevan normaalia että koirat haisee. Itseänikin inhottaa haisevat koirat. Koiran EI KUULU haista!

Vierailija
79/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ikinä ottaisi naista joka ei rakasta koiria.

Minä en ikinä ottaisi miestä, jolla on koira, kissa tai joku lemmikki. Se touhu menee yleensä aina överiksi, varsinkin koirien hyysääminen. 

Vierailija
80/106 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori siitä, oon allerginen koirille niin meidän suhde ei ehkä luonnistu

t. mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä