Tinderissä paljon pakkeja koiran vuoksi
Mistä löytää eläinrakas mies? Montaa kertaa sattunut, että miehet vetäytyneet, kun puhe on kääntynyt kouraani.
Kommentit (106)
Olen kiitollinen kaikille, jotka kirjaavat sinne rakastavansa koiria, omistavansa koiran tai laittavat kuvan koirastaan. Tiedänpähän välttää.
Olen nainen mutta kommentoin silti koska itsekään en eriryisemmin pidä siitä että miehellä on lemmikkejä. Ei niistä toisen lemmikeistä tule itselle rakkaita tai tärkeitä ja ovat vaan hankaloittamassa tapailua ja mahdollista parisuhteen aloitusta. Aina pitää aikataulut miettiä sen lemmikin mukaan ja lähteä heti kotiin ravintolasta tai toisen osapuolen kotoa kun pitää mennä ulkoiluttamaan, ruokkimaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tietää, että ne jää auttamatta kakkoseksi :)
Niin, miltäs itsestäsi tuntuisi olla aina kakkosena?
Koirallisille koirat on iso osa elämää ja sellainen osa, josta harva on valmis uuden kumppanin takia ehkä pysyvästikin luopumaan. Parempi siis kertoa tai vihjata heti kättelyssä/kuvassa olevansa eläinrakas ja että koirat tulevat kuulumaan aina elämään. Allergiset ja koiranvihaajat sekä koiria pelkäävät jää suosiolla pois ja toisaalta löydät ehkä joitain paremmin sopivia ja koirarakkaita matcheja, jotka ehkä muuten eivät olisi nousseet esiin tai nostaneet sinua esiin. Win-win tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta kommentoin silti koska itsekään en eriryisemmin pidä siitä että miehellä on lemmikkejä. Ei niistä toisen lemmikeistä tule itselle rakkaita tai tärkeitä ja ovat vaan hankaloittamassa tapailua ja mahdollista parisuhteen aloitusta. Aina pitää aikataulut miettiä sen lemmikin mukaan ja lähteä heti kotiin ravintolasta tai toisen osapuolen kotoa kun pitää mennä ulkoiluttamaan, ruokkimaan yms.
No et taida olla eläinrakas jos miehen eläimistä ei tule sulle rakkaita.
T. Miehellä oli 2 kissaa 8v ja kyllä niistä minulle tuli rakkaita
Ilmoita siitä jo profiilissa. En alkaisi ikinä deittailla miestä, jolla on koira. Mielestäni koirat ovat ällöttäviä ja haisevia, enkä halua viettää aikaa sellaisessa taloudessa, jossa asuu koira.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ongelma on oikesti olemassa, niin laita sinne profiilisi yksi kuva koiran kanssa. Näin ei jatkossa tule matcheja niiden miesten kanssa, joille koira on ongelma.
Luuletko tosissaan,että miehet selaavat kuvat läpi ja vasta sitten päättävät matchata?
Höpö höpö, klikkaavat sydäntä suoraan kaikille.
Ihmisessä, joka ei pidä eläimistä, on jotain isoa vikaa; yleensä itsekkäitä ja kylmiä, pinnallisia ja ulkoilmaa pelkääviä vinkujia. Niitä kannattaa karttaa huolella muutenkin. Eli kierrä kaukaa, valitse vain eläinrakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää eläinrakas mies? Montaa kertaa sattunut, että miehet vetäytyneet, kun puhe on kääntynyt kouraani.
Ristiriitainen kysymys. Haetaan eläinrakasta ihmistä, jolla ei kumminkaan ole mitään sitä vastaan että toinen tykkää pitää omiin tarkoituksiinsa sopivaa "jalostettua" sutta kotonaan vangittuna. Ei ihme että ongelmia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ongelma on oikesti olemassa, niin laita sinne profiilisi yksi kuva koiran kanssa. Näin ei jatkossa tule matcheja niiden miesten kanssa, joille koira on ongelma.
Toi on totta, mutta itse pidän koirista, mutta en pidä siitä, että minusta tulee sen hoitaja räntäsateessa pyörivä tyyppi. 2 lyhyttä suhdetta koiraihmisen kanssa ollut ja voitko viedä, vie sä, anna safkaa, tee sitä tätä tota. Molemmilta kysyin miks sulla on kotieläin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisessä, joka ei pidä eläimistä, on jotain isoa vikaa; yleensä itsekkäitä ja kylmiä, pinnallisia ja ulkoilmaa pelkääviä vinkujia. Niitä kannattaa karttaa huolella muutenkin. Eli kierrä kaukaa, valitse vain eläinrakkaita.
Pitää paikkansa. Kannattaa kiertää kaukaa sellaiset, jotka haluavat kuskata eläimiä narun päässä tai muuten vangittuina.
Vierailija kirjoitti:
Laita sinne kuva koirasta ja kirjoita myös tekstiin, että miehen täytyy rakastaa koiria, niin ei tule turhia pakkeja.
Miehen täytyymisten alku ja loputon kierre.
Täytyy, täytyy jne.
Onko se koira kaasosi jos suhde häihin jatkuu?
Mustasukkainen koira voi olla vaaraksi.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Nykyään vielä näitä joilla exän kanssa otettu koira jota pidetään kuin lasta vuoroviikoin eli mukana tulee vielä se exä hamkaloittamaan koko kuviota. Se on kuitenkin vain eläin, ei lapsi, sopikaa kummalle se jää erotessa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia on hyvä laittaa profiiliin selvästi että on koira. Karsii pois kaikkein lapsellisimmat ja itsekeskeisimmät ihmiset. Näin vanhempana ja koiranomistajana tämän kaltaiset ongelmat tuntuu kärpäsen pissalta, olis se kauheeta jos kumppani inisisi siitä että pitää koiraa ruokkia tai lenkittää :,D voi kyynel :,D
No turha väittää, että nämä haisevista elukoista, kuolasta ja lenkityksestä valittavat olisi jotain erityisen "eläinrakkaita" ja ajattelisivat vain eläinten parasta (etenkään miehet...j😂😂😂) BS. Laiskoja itsekkäitä hienopieruja ovat.
Olen itse neuvonut eläinrakkaalle teinipojallenikin, että etsi ehdottomasti sitten tyttö, jonka kotona on tai on ollut koira tai muita eläimiä, joka tykkää eläimistä eikä ole niille allerginen. Näin voit itsekin ottaa aikuisena koiran ja vältytään tulevaisuudessa kaikenlaisilta "miksi itsekäs mummi ei voi laittaa koiraansa pois, kun miniä ja lapsenlapset pelkäävät koiria/ovat allergisia eikä lapsia voi tuoda mummolaan "valituksilta. Meillä on ja tulee aina olemaan koiria. Kun muutamme tästä lasten kotoa lähdettyä syrjemmäs, niitä elukoita tulee lisääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia on hyvä laittaa profiiliin selvästi että on koira. Karsii pois kaikkein lapsellisimmat ja itsekeskeisimmät ihmiset. Näin vanhempana ja koiranomistajana tämän kaltaiset ongelmat tuntuu kärpäsen pissalta, olis se kauheeta jos kumppani inisisi siitä että pitää koiraa ruokkia tai lenkittää :,D voi kyynel :,D
Kuvittele koiran tilalle kolmivuotias lapsi. Olisitko vieläkin yhtä innokkaasti ulkoiluttamassa ja ruokkimassa päivittäin?
Koira on miehen paras ystävä ei nainen.