Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Esikoista yrittämässä jo pidemmän aikaa**

14.03.2014 |

Hei,

Halusin aloittaa uuden ketjun, koska kaipaan vertaistukea teiltä jotka yrittävät esikoista ja hommat ei vaan mene nappiin. Meillä yritystä takana jo n. 10kk. Turhautuminen, ahdistus, väsymys, vihaisuus,pelko, suru ja muut tunteet eivät ole minulle mitenkään tuntemattomia. Tämä matka ollut pitkä ja kivinen. Ei kuitenkaan vielä niin pitkä kuin joillain, mutta tuntuu jo todenteolla pahalta. Jossain välissä olisi tarkoitus hakeutua tutkimuksiin ja siitä mahdollisesti hoitoihin jos ei nyt luomuna ennen sitä tärppää. Ollaan kahdenkympin puolessa välissä mieheni kanssa ja esikoista ei vain ala kuulumaan. Montaa asiaa on kokeiltu ja alkaa konstit olla vähissä. Yksi alkuraskauden keskenmeno syksyllä ja nyt odotetaan uutta plussaa testiin. 

Olisi kiva jos haluaisitte vaihtaa ajatuksia asiasta. Jotkut varmaan tuntevatkin nimimerkkini toisesta ketjusta ja tutut ovat tietysti enemmän kuin tervetulleita. Tälläistä ketjua en nyt tästä kärkipäästä vain löytänyt. Löytyisiköhän sieltä joku samassa tilanteessa oleva mimmi :) ?

Kommentit (647)

181/647 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti muuten ihan kalenterista äsken tarkistaa että mikä kp mulla on menossa :D oon vissiin aika hyvin pysytyny laittaa nyt tän projektin taka-alalle ettei enää tiedä missä kiertopäivissäkään mennään.. :D Hei, kohta alkaa taas oviksen tikuttelu ;)

182/647 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sitte googlaamaan ja löysin monta ketjua joissa oli kirjoitettu että lasta yrittävillä toi kilppariarvo pitäis olla jossain 1-2 tienoilla.. korkeemmilla arvoilla vaikeampaa raskautua..eli onko mulla liian korkee toi kilppariarvo??? eli kilpirauhasen vajaatoiminta tai jotain..? Yhdessäkin ketjussa joku oli saanut lääkityksen jo 2,5 arvolla.. o.O 

Toisaalta noihin keskustelufoorumeihin ei pitäis hirveesti luottaa kun ei siellä mitkään asiantuntijat puhu, mutta kyllä tää nyt laitto kuitenkin vähän mietityttämään........ 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
183/647 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jätin soittopyynnön tiistaille mun omalle gynelle. Pakko kysyä tosta..

Nyt häivyn tästä palstaa täyttämästä! :D 

Kiitos ja anteeksi :D

184/647 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimallus mun kilppari oli 1,4. Mäki lueskelin et ois hyvä olla alhaisempi kun tuo sun MUTTA mä en oikeen tiiä onko toi ny ihan oikein. Sulla on kuitenkin aika alhanen se, ei mikään seiska. Oon sitä mieltä että tää on varmaan gyne kohtaista. Katotaan mitä mieltä sun gyne on. Joillain toi kuitenkin varmaan vaikuttaa. Mua kävi huolestuttaa toi mun FSH kun kattelin että se pitäis olla mahdollisimman alhainen ja mulla on 7. Rajoissa mutta sais olla alhaisempikin. En siis saanut vielä sitä kirjettä perjantaina postissa joten edelleen odotellaan. 

Mä voisin kirjotella tänne joka päivä :D Aina sama juttu kun kuvittelen että on tärpännyt niin tekee mieli vaan nettailla vauvajuttui ja kirjotella tänne. Välivuoto ei ole vielä alkanut mikä on superhyvä homma. Tänään varmaan alkaa kuitenkin :/ mulla on ollut tosi kovat limat ja tänään tein ovistestin ja se olikin aika vahva !? Vitsi mä oon nyt ihan sekasin että miksi ihmeessä se on vahva kun ovulaatio oli jo maanantaina. Tai ainakin sillon oli LH:t koholla. Ota tästä nyt selvää sitten. Kuinkakohan korkeella mun LH:t pysyy oikeen luteelivaiheessa vai eikö mulla ollutkaan ovulaatiota sillon maanantaina vaan nyt kuten normaalistikin... Viikon päästä tasan pitäisi alkaa menkat ja jos ei ala niin sunnuntaina teen sitten testin. Sitä odottaen. Rukoilen nykyään joka päivä että pikkuinen ois tarttunut matkaan. Nyt on kovat toiveet!

Mitäs muille kuuluu?

185/647 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas yksinpuhelen :D Menin eilen taas suunnittelemaan lastenhuoneen sisustusta ja löysin tapettia ja kaikkea. En oo pitkään aikaan tehnyt sitä. Se on niin ihana miettiä, mutta jotenkin masentavaa kun ei sitä saa tehdä vielä pitkään aikaan. Nyt kp 22, lauantaina pitäs tulla menkat. Mulla on viimiset kolme päivää ollut aika kovia vatsakipuja. Semmosta menkka jomotusta ja munasarjoihin sattuu. Selkäkin on välillä vähän kipeenä ollut. Mä tiedän että nää varmasti johtuu tosta primolutista, mutta tiettekö kun vatsaa jomottaa menkkakipuilun kaltaisesti viikko ennen menkkoja niin mietin tietysti että onko nyt tärpännyt. Viime kuussa ei primolutista tälläistä kyllä tullutkaan. Tänään kaiken kukkuraksi alkoi flunssa ja kurkkukipu. Ei paljon huvita taas olla kipeenä! Mies on poissa ke-pe ja mä en tiiä miten mä pystyn pitää näppini erossa raskaustesteistä. Oon suunnitellu testaavani siis sillon sunnuntaina äitienpäivänä koska sillon sen jo pitäisi näkyäkin. Se on DPO 13. Niin joo ja tutut välivuodot lähti taas käyntiin eilen. Lääkäri oli laittanut postia nyt niistä tuloksista ja kaikki on ok sen mielestä. Mies pitäisi kuulema testata ja senhän me jo teimmekin. Ollaankohan me nyt sellanen pariskunta jotka kärsii lapsettomuudesta ilman mitään syytä. Luin jostain keskustelupalstalta että primoluttia ei suositella raskaaksi haluaville tai jotain. Ei kuulema tuu raskaaksi. En tiiä, luotan kyllä täysin mun gyneen ja sitäpaitsi jos tää korjaa mun kierron ja tuun raskaaksi kun lopetan tän kuurin niin se on yksi ja sama sitten!

Kysymys lämmöistä. Ootteko mittailleet ovulaation jälkeen lämpöjä? Nehän kait on koholla ja laskee kun menkat alkaa eikö....? Eli jos mulla on nyt lämmöt koholla se ei merkkaa mitään eikö niin...?

186/647 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbirdy: Mullakin on ollut nyt varmaan viimeiset puoli vuotta tollasta menkkajomottelua. Alkaa aina oviksen jälkeen ja jatkuu aina menkkoihin asti..Sellasia vihlasuja pitkin päivää, ja kestää sen viikon. En tiedä mistä itselläni johtuu, oisko joku ketarauhanen sitten tai jotain..?  Loppuu sitten joka kerta kun menkat alkaa, ja menkkojen jälkeen ovikseen saakka ei mitään! Mutta sitten oviksen jälkeen aina sama juttu.. Ei ainakaan pitäis mitään vialla olla, koska justhan mä kävin gynellä tarkastuksessa ja kaikki oli ok ultrankin mukaan. Mä toivon kyllä sulle sitä plussaa, että kivut olis SIITÄ johtuvaa ;) Olis jo aika! Pidän sulle peukkuja! :)

Niin ja tuosta lämpöjen mittailusta vielä, mä en oo siihen lähteny mukaan.. Mulle riittää että teen niitä ovistestejä. Menis ehkä lian yrittämiseks ja oman kehon kyttäilyks jos tässä vielä lämpöjäkin pitäis päivittäin mittailla :D Mutta tää ei siis tarkoita nyt missään nimessä sitä, että ylipäätään pitäisin sitä lämpöjen mittailua älyttömänä juttuna, vaan että itse en ole lähtenyt siihen mukaan :) Jokainen tietysti tekee omalla tavallaan! :)

Tänne ei mitään ihmeellistä. Kp 11, ja ovis tulossa varmaan tässä KE-TO akselilla mikäli on samoissa kuin edelliset kierrot, joissa ovisplussa on tullut kp 13 tai kp 14. Huomenissa pitäis sen gynen sitten soitella mulle aamupäivästä niin kysyn tosta kilpirauhasarvosta. Toivottavasti se muistaa soittaa tai ylipäätään näkee mun soittopyynnön! 

Pitää varmaan alkaa pikkuhiljaa testailemaan sitä ovistakin - taas kerran. 

Kimallus-84     Yk 13    ya 06/2013

187/647 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas

Gyne tuossa äsken soitteli mulle takas, ja on kuulemma tuo kilpirauhasarvo sen mielestä ihan ok, että ei ole raskautta ajatellen liian korkea. Eli ei nyt sitten sen takia mitään toimenpiteitä. Näillä siis mennään ja yritys jatkukoon normaalisti. Muistutteli vielä että jos ei sitä tärppiä tässä kohtapuolin kuulu niin sitten niihin tutkimuksiin. 

188/647 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja tällasta tänään: 

http://aijaa.com/JjoTIL

Onneks eilen illalla talleteltiin jo. Pitänee yrittää myös tänään ja jos jaksaa niin vielä huomenna ;)

189/647 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 2:lla liuskatestillä ensin. Toi keskimmäinen liuska (jossa on noita LH-logoja) on niitä joissa mulla näkyy AINA haaleasti se toinenkin viiva, eli näyttää ilmeisesti viivanpaikkaa joka kerta, ärsyttäviä liuskoja, en osta enää ikinä! Onko jollain muulla myös näitä liuskoja? Näyttääkö viivanpaikkaa? En nyt muista mitä merkkiä ne oli, paketin päällä kun ei lue mitään, ovat pakattu blancoihin yksittäispaketteihin :/ Mutta mielestäni netistä kun ne tilasin niin luki että olisivat Sofi:n testejä, mutta epäilen... Varmistin sitten erilaisella Sofi:n liuskalla joita tilasin just kasapäin lisää (nämä uudet ovat siis varmuudella Sofi:n!), ihan sen takia kun en noista toisista tykkää sen viivanpaikan takia! Molemmat kun näytti 2 viivaa niin uskaltauduin käyttämään vielä clearbluen tikun ja hymynaama tuli :) 

Kp 12 siis tänään. :)

190/647 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, täällä taas jatkan tätä yksinpuhelua :D

Eli tänään näytti Kp 13 ovistestit jo haaleampaa viivaa, eikä digikään enää hymyillyt. 

http://aijaa.com/Kzx0eL 

Ovista ollaan nyt sitten hyödynnetty 3 iltana peräkkäin. Illat kun on olleet ainoita mahdollisia aikoja molempien työvuorojen takia..toivottavasti se riittää, ja NYT olis SE kierto josta plussa tulis! :)  Eilen illalla alkoi töissä tutut oviskivut, joista sitten viimeistään tiesin että ovishan se on. Häiritsi jopa vähän petihommia, mutta se on tehtävä mikä on tehtävä :D Yön aikana kivut meni ohitse..

Vitsi kun tää olis vihdoin viimein se plussakierto, mä niin toivon!!! Olis niin mahtava synttärilahja se plussa testissä! :) Synttärit siis ensi kuussa.

Niin, mitäpä teille muille kuuluu? :)

191/647 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en mäkään mittaa lämpöi :] muutakun aina kun nään töissä korvamittarin eli siis aamullhan noi pitäs mitata.

Mä pidän täällä kaikki sormet, varpaat ja hiukset pystyssä että teillä käy lykky tästä kierrosta kimallus! Toi toka linkki ei muuten toiminut. Mä menetin jo toivoni raskudesta kun oireet katos. Paitsi, mun välivuodot kyllä loppui mystisesti ja tissejä pakottaa. En silti jotenkin usko. Varmasti primolutin aikaan saamaa. En tiiä miten pystyn huomenna ja ylihuomenna olla testaamatta kun mies ei oo kotona. Sillon sorrun aina näihin aikaisiin testailuihin :/

192/647 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös pidän sulle kimallus peukut ja varpaat ristissä. Samoin hummingbird toivon että sielä olisi tärppi käynyt. Jos joku meistä täällä palstalla sais plussan niin olisin onnellinen. Kaikkien plussat tuntuu tärkeiltä ja aina on fiiliksissä kun joku meistä saanut ovistestiin hymyn jne.:) tietty toivon että se ovistesti hymyilisi itsellekin mutta eiköhän se vielä joskus tule :D

mä odotan menkkoja saapuvaksi huomenna. Eilen otin viimeisen Terolutin. Kp3 alotan taas clomifen kuurin ja 23pv on folli ultra. Sopivasti ennen meidän reissua. Ihana päästä lomaileen <3

odotan että kesäkuussa saadaan uudet lääkkeet käyttöön, jotka toivottavasti tehoo. Luin netistä että se toimii 80% niistä joilla clomifen ei oo tehonnut. 

Tähän seuraavaan kiertoon ei oo mitään toiveita, tuskin toi clomifen tehoo enää tässä vaiheessa. Rennolla mielellä tarkoitus mennä :)

mäkin aina vähän väliä selailen vaunuja ja vaatteita jne. Nimet ollaan päätetty tytölle ja pojalle, mutta tietysti sit sen mukaan miltä vauveli näyttää niin päätetään loppupeleissä. 

193/647 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia hienoa että jaksat olla noin positiivisella mielellä :) Jatka samaa rataa. Mä en tiiä miten mä pystyisin ees loman ajaksi unohtamaan koko homman.

Niinhän siinä sitten kävi, että jäin flunssan kourissa kotiin tänään ja testailin. Huomenna voisi ehkä siis alkaa menkat vaikka tänään siis vasta dpo 11. Negahan sieltä tuli. En saanu ees nukuttua vaan testaisin sitten aamulla neljältä tän testin. Olisi ollut tosi kiva odottaa miestä kotiin positiivinen testi kourassa. Tää kotiin jääminen ei auttanut yhtään kun nyt mä vaan murehdin koko päivän tätä asiaa. Mä olen niin loppu :(  Mulla on vaan yksi kysymys universumille: millon on mun vuoro? Nyt mennään siis fiiliksellä että tuskin meille koskaan vauvaa suodaan.

194/647 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relight: Kiitos jakamisesta. Ihanaa, etten mä ole HIRVIÖ yksin... :/ Miten tälläinen voikin katkeroittaa.. Just nyt on ollut semi positiivisesti ei hirviö olo: en ole tietentahtoen ollut tekemisissä sen paremmin raskaana olevian kuin vauva ihmistenkään kanssa... un pysyy erossa, ei vituta niin paljoa.. :P 

Hummingbirdy: Ihan ensimmäisenä pahoittelut negasta!! Toisaalta jos dpo oli vasta 11... niin... voisko silti???  Toivoa on, kunnes täti kurvaa huudeille... Ja kysymykseesi Universumille... mä oon huudellut sinne sitä ihan samaa.. no answer... mutta mä vastaan sulle: toivottavasti joskus on sinun.. minun ja meidän kaikkien aika.. *halaus*

Mä mittailen lämpöjä, en silleen jokapäivä, mutta selkee ero on (mittaan iltalämpöjä) ennen ovista (36,1-3) ja oviksen jälkeen (36,6-9). Joskus jopa 37-37,1. Ne laskee n. päivää ennen tätiä.... Ja kyllä: tutun kuuloisia on kivut.. Nytkin oikeelle munikseen särkee pahenevissa määrin... kp on 26, joten hipsheijjaa..mitäpä se muutakaan enteilisi kun valkoiseksi solujämäksi muuttuvaa keltarauhasta..  

Hienoa Kimallus, että veriarvot olleet ok gynenkin mielestä ja hymynamojakin näkynyt ;) Toivotaan parasta mahdollista tulosta!!!

Vauvaunelmalle hyvää lomaa, rentoutta ja lihallisia iloja :D :D

MInä itte: kierto lopuillaan, kp 26/30.. normi oireet, normia kaikki.. en innostu mistään ja silti toivon salaa että joko nyt... toisaalta, en hirveesti ois niin pahoillani tässä kierrossa jos ei tuliskaan.. ollaan lähdössä lomalle viikoksi kesäkuussa ja vieläpä kaveripariskunnan kanssa, niin en välittäs siel ykäillä enkä salailla sitä, miksen nosta tuoppia siihen tahtiin kun mun normaali tapa on...... Mutta siis toki, jos Se Jokin korkeampi Universumin takapajulasta ois päättänytkin olla kiero ja ajoittaa tän just näin.. niin ottaisin sen nöyränä vastaan. Tosin.. uskon, että pelko keskenmenoa kohtaan tulee olemaan niin hirveä, etten tiedä, miten siit selvii täysjärkisenä.. Välillä tuntuu todella siltä, että toisille aina vain annetaan.. toisilta julmasti otetaan... :(

Mitäs kaikille kuuluu...? Omanapaisuus tulee korvista nyt ulos.. :P

Plussatuulia ja onnea matkaan mimmit <3

Weebee kp26/30 yk 9 (ya 3/13)

195/647 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weebee joo samat hommat, että sitten alkaa huoli toisenlainen jos plussa pärähtää. Toisaalta ottaisin senkin nyt kun tän muun :( Kiitti myötätunnosta :) menkat kuitenkin alkoivat joten toivo on menetetty. Toivottavasti sulla käviskin tuuri tässä kierrossa :D saisit yökkäillä sitten ulkomailla mutta luulen että se on kuitenkin positiivista pahaa oloa :)

Tää viikonloppu on ollut yhtä helvettiä tunteiden kanssa. Itkeskelen millon sattuu ja on paha olla. Mä oon nyt jotenkin vakuuttunut että me ei saada lasta edes hoidoilla. Oon alkanu miettimään lähteekö toi mies kalppimaan kun ei vauvaa kuulu. Tietysti sanoo nyt että ei lähde, mutta jotenkin mä en vaan voi uskoa sitä. Tai mitä käy tällä parisuhteelle vaikka ei lähtisikään. Miten me selvitään henkisesti tästä? Tää vuosi on ollut tosi kauhee ja harmittaa ihan sikana. Eka vuosi naimisissa on menny niin hitaasti ja tuskaisasti. Äitienpäivääkin pukkaa tässä päälle. Meilläkin olisi nyt laskettuaika tässä ihan käsillä jos olisi vaan kestänyt loppuun asti. Nyt 1 kierto ja sitten lomaa 4 viikkoa. Toivon syvästi että unohdan vauvatehtailun lomalla ettei sekin mene pieleen. Primoluttia siis yhden kierron ajan ja sitten ajattelin josko olen koko kesän ilman lääkitystä ja elokuussa taas yritän saada niitä clomeja ja päästä jonoon kunnalle lapsettomuushoitoihin. 

Tänään siis aivan käsittämättömät menkkakivut. Kuinka älytöntä että tää henkinen tuska on aivan järkyttävää niin siihen päälle pitää vielä kärsiä kun ei voi vedellä tulehduskipulääkkeitä. Panadol ei auta yhtään ja vaikeroin vaan koko ajan täällä sohvan pohjalla :/ hukkaan meni tämäkin päivä. On mun miehellä kestämistä kun musta on tullu ihan sietämätön masennuspallo :/ Joko sä vauvaunelmia pääsit juttelemaan jollekin? Minneköhän sitä itse pääsisi?

196/647 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi paska Hummingbirdy... *halaus* On niiin perseestä toi..... ja samaa kipuu täälä käydään.. Jos vain kaikki ois mennyt hyvin, niin tääläkin ois ollut Äitienpäivä..tyhjänsylinpäivän tilalla.... Tekisi mieli sanoa pari pirun rumaa sanaa....

Kp27/30 siis, ja tunnen miten menkkaoireet puskee päälle... :((((((

Ja mies ei kyllä tajua tätä ollenkaan!!! 

Kirjoitteletteko te muuten blogeja? Mulla se jotenkin auttaa, kun on kanava minne saan pistää tunteet "paperille"... 

Weebee ja dippadappadai.... 

197/647 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbirdy: Menkat, no voi paska!!! :(  Samat fiilikset pyörii täälläkin, että ei varmaan lasta tuu tähänkään taloon, ikinä.. :(   Ja joo, pistäähän se vähän miettimään myös parisuhteen kannalta, että jos lasta ei pystykkään saamaan, että mitäs sitten.....? Ei pitäis tämmösiä piruja vielä maalailla seinille, kun meillä ei yritystäkään oo vielä vuotta täynnä..tai no miten sen nyt ottaa, ens kuussahan se vuosi tulee täyteen..ja se tulee täyteen, mä oon siitä jo varma! 

Mut jokatapauksessa toivottelen hyvää lomaa sulle/teille, ja tsemppiä ja kaikkee positiivista mieltä (joo, tiedetään, ei oo tosiaan helppoo..) mut...voimia! :) <3

Tänne ei kertakaikkiaan mitään mainittavaa uutta. Oviksen jälkeen ei oo ollu mitään ihmeellistä, tasasesti mennään päivä kerrallaan, ja ihan satavarmasti kohti menkkoja taas..Ei mitään tuntemuksia/oloja mihinkään suuntaan.. 

Kp 17/24-29.

198/647 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentäns äiti luonto NIIIN julma ollut, et ois eilen hanat auki vetänyt.. jätti sen ihan kuulkaa näin maanatai aamulle... *************************.

Mä en kans tiiä, kuin tää meidän parisuhde tän kestää.. mies sanoo koko ajan, että jollei meille lasta tule, niin sit ei tule.. elämässä on sit muita juttuja.. mut mä en pystys elää varmaan toisen kanssa, jos vika on mussa, koska nään miten mahtava isä tuosta puoliskosta tulisi.. olisi hukkaan heitettyä moinen potentiaali mun kanssa :(  Eilen kysyin, että koska se ehkä menis sinne simppojen uintikilpailu testiin... että mitä pikkukavereille kuuluu.. onko siel kaikki ok, vai olisko vikaa ehkä myös jossain muualla kuin mussa...

On tää vaan.. minusta ovuloin, kierto on säännöllinen... seksiä kyllä on tarpeeksi ja oikein ajoitettuakin riittämiin... vaikkei koskaan olla edes ajoitettu sitä... sitä vain.. On. 

Mä luulen, että joko a) oon tukossa b) mun munasolut on 99% hedelmöittymiskyvyttömiä tai c) ne ei vaan pääse tarttuun kiinni kohtuun....  Ihan tuollaisia pikkuvikoja siis... ja hyväs lykys viel kaikki... 

Mä oon niin helvetin surullinen tästä. Ja tunnen itseni niin epäonnistuneeksi. Naisena. Puolisona. Ja myös ystävänä... kun en vaan oo kiinnostunut toisten raskauksista pätkääkään.

Jaksuja naiset...

Weebee kp1/30, yk10 :(

199/647 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbirdy 

Löytyykös teidän klinikalta laspettomuuteen erikoistunutta psykologia?

Meille kerrottiin heti ensikäynnillä ja suositeltiin jos alkaa mennä liian raskaaksi. Mies silloin meinas että mä menisin ja hän vaikka tulee mukaan jos en muuten mene. No en mennyt mutta elämä lähti siitä suttaantumaan.

Nuo pelot ja jutut ois hyvä käsitellä ja puhua auki! Eli yhdessä psykologin kanssa juttelemaan, tai sitten erikseen mutta että molemmat saatte puhuttua asiat auki.

EI näihin hoitoihin tarvita enää stressiä siitä ettö tuleeko vielä ero ja kaikki.

ON

Kävin maanantaina ultrassa ja sieltä löytyi kaksi follia. TOinen 20mm ja toinen 16mm. Mies lääkäri oli sitä mieltä että kaksi on parempi juttu, vaikka ylensähän ne inssejä ei tee jos kaksi follia. Eilen illalla sitten sain hymynaaman testiin ja mies vei tavarat aamulla pesuun ja varas mulle inssi ajan. Ensimmäinen inssi, klo 10. Hui kun jännittää. Mieskin varmaan jännäilee nyt näistä hoitokierroista vähä enemmän ja toki toivoo että tärppäis äkkiä. Eihän se kalenterin kanssa juoksu ole kauhean kivaa,.

Tosiaan nyt on kp 12 ja clomifenit apuna ja inssi klo 10. 

Yritystä takana 2v ja 9kk. Että sieltä se 3v yritystä häämöttää kovaa vauhtia.

200/647 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikki1985: Mä pidän sulle peukkuja et nyt onnistais teillä! Pitää kyllä hattua nostaa tolle kärsivällisyydelle..2v 9kk yritystä, huh huh... Mä en kyllä varmaan kestäis.. mut pakkohan se olis, jos ei vaan tärppää.. Mut nyt oikeesti olis jo todellaki teidän vuoro!! Isosti tsemppiä tähän inssiin!!! :) 

Omanapa: Kp 20/24-29. Ovisplussan ja hymynaaman digiin sain viime viikon tiistaina. Tänään on työpäivän jälkeen ollu koko illan vähän väliä viiltäviä vihlasuja kohdun suunnilla, ja tottakai se johtuu siitä että nyt tärppäs.. Kiinnittymiskipuja tms. :D Yeah, right..niin varmaan.. :D Hahaha.. Mut onhan mulla muissakin kierroissa viimeaikoina ollu tätä nippailua ja nappailua oviksen jälkeen melkeen joka päivä menkkoihin asti, joten eipä tässä mitään turhia toiveita kannata elätellä.... Menkat sieltä tulee, näin on! Tasan viikon päästä ne alkaa, jos kierto pysyy samana kuin edelliset! Jep, jep..Eipä tässä muuta mainittavaa... 

Kimallus-84   Yk 13     ya 06/2013