Kuinka saastaisena naiset oikein pitävät miehen pippeliä, kun kyttäävät jo vessoissa kuinka miehet jättävät kätensä pesemättä
Ei tuollainen kuiva iho mitään basilleja levitä, eikä niitä käsiä missään kusessa uiteta.
Tekopyhyys tulee ilmi, kun illalla se elin kuitenkin menee naisilla aina suuhun asti ihan sellaisenaan.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Eli kusi ei koske k*rpään eikä mies koske k*rpään. Ok. Eli teette ns. ilmapissit?
Ootko puutarhaletkua koskaan käyttänyt
Oma kyr päni on ainakin aivan kusinen.
Ihan hyvä, että jotkut miehet ei pese käsiään. Itse pesen, niin olen naisten silmissä haluttavampi.
Pippeli on joko pojalla tai jos miehellä niin pojan mitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Eli kusi ei koske k*rpään eikä mies koske k*rpään. Ok. Eli teette ns. ilmapissit?
Minkäs verran ymmärrät anatomiasta? Kusi ei virtaa sitä ulkopintaa pitkin josta käsi pitää kiinni 😂
Nainenkin on vain pillunsa reunukset. En koske naiseeni kun sillä on haisevat menkat.
Ei ihme että olet ollut ja tulet olemaan lopun elämäsi ilman naista.
Se sinun genitaalialueesi kuhisee bakteereja. Vielä enemmän niitä kuhisee kaikilla vessan pinnoilla joihin kosket vessatoimituksesi aikana (vetonappi, ovenkahva etc.).
Olet kuvottava alkeellinen paviaani.
Vierailija kirjoitti:
Tuo selittää kyllä ne roiskeet miestenvessoissa! 😅 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko puutarhaletkua koskaan käyttänyt
Puutarhaletkulla ja sun nysällä ei kyllä ole mitään tekemistä keskenään.
Eikai kukaan ilman esipesua suuseksiä harrasta, on kohde sitten mitä sukupuolta tahansa. AP lääkkeet
Miksi te äijät olette niin kuvottavia? 🤮
En kyllä naisena aina pese pissan jälkeen, yleisessä vessassa kuitenkin aina ennen. Ällöttää ajatus mennä lähikosketukseen omien intiimialueiden kanssa, kun on koskenut ensin bussin pintoihin, kahvilan tarjottimiin yms.
Mä olen puhdas, ja jos ei mene sormi paperista läpi niin en yleensä pese enää jälkeenpäin. Ei siellä virtsassa mitään haitallisia bakteereita ole.
Eri asia sitten kakkostuotannon jälkeen, kun ulostebakteereista voi olla haittaa. Silloin tietenkin pesen kädet ennen ja jälkeen toimituksen.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä naisena aina pese pissan jälkeen, yleisessä vessassa kuitenkin aina ennen. Ällöttää ajatus mennä lähikosketukseen omien intiimialueiden kanssa, kun on koskenut ensin bussin pintoihin, kahvilan tarjottimiin yms.
Mä olen puhdas, ja jos ei mene sormi paperista läpi niin en yleensä pese enää jälkeenpäin. Ei siellä virtsassa mitään haitallisia bakteereita ole.
Eri asia sitten kakkostuotannon jälkeen, kun ulostebakteereista voi olla haittaa. Silloin tietenkin pesen kädet ennen ja jälkeen toimituksen.
Trolli. Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Se sinun genitaalialueesi kuhisee bakteereja. Vielä enemmän niitä kuhisee kaikilla vessan pinnoilla joihin kosket vessatoimituksesi aikana (vetonappi, ovenkahva etc.).
Sanoo revaa vessanpytyllä kaivava someilmiö, jonka kädessä olevan puhelimen kakkapartikkeleista saisi aikaan uuden pandemian jos joku sinuun koskisi. Hyvä jos sinä peset kätesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo revaa vessanpytyllä kaivava someilmiö, jonka kädessä olevan puhelimen kakkapartikkeleista saisi aikaan uuden pandemian jos joku sinuun koskisi. Hyvä jos sinä peset kätesi.
Pesen, ja kosken puhelimeen vain puhtain käsin. Lisäksi desinfoin sen liinalla muutaman kerran viikossa. Mites sinä?
Miten puhtaana ap pidät julkisia vessoja?
Kyse on enemmänkin niistä vessan pintojen, esim. kahvojen noroviruksista. Mä aina toivon et miehet paskantaa omaan autoonsa joku kerta kun noron nappaavat kaupungilta. Noro nimittäin alkaa ihan yhtäkkiä.
Uloste-elin eikä todellakaan mene suuhun paitsi toisten miesten.