Mies meinaa vaihtaa perheensä 10v nuorempaan naiseen...
Mulle tämä tuli kun salama kirkkaalta taivaalta,ja nyt siis tämä uusi salasuhde on kestänyt 2kk ja meinaa lähteä sen naisen matkaan...En vaan tajua,ei meillä ole edes mennyt huonosti,seksiä on jne!
Ei helvetti että tuntuu paskalta :( ja kyllä tämä nyt mun naiseuttakin loukkaa aika paljon..Noh,toivottavasti teki nyt sitten viisaan valinnan.
Voihan se olla ettei tämä 22v ole ihan valmistautunut siihen että miehen mukana tulee 1v ja 3v jotka minun työni luonteen vuoksi tulevat oleskelemaan isällään paljonkin.
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 10:00"]
Aina ihmettelen, kun sanotaan, että ero tuli yllättäen. En usko sitä. Äidit ovat niin vauvalumoissa, että ne ei jaksa huomata sitä miestä lainkaan.Mies kun on seksuaalinen olento. Ei jaksa mammakutsuja,babybluusseja.
Vaimon tissit on varattu toiselle. Mies marssii kapakkaan, saa huomiota ja laulu on valmis. Kysymyksessä on lähes aina pelkkä seksi,sen toisen kanssa. Kaikki miehet eivät kasva vastuuseen heti tai myöhemminkään. Se vain on pakko hyväksyä.
[/quote]
Ero voi todellakin tulla yllättäen, vaikka ei olisi lapsiakaan. Toinen salaa tunteensa, ajatuksensa ja tekemisensä. Toisilta se onnistuu hyvin. Turha syyttää äitiyttä, perhettä tai mitään muuta kuin sitä miestä itseään. Vaikka kuinka iahstuisi tai rakastuisi toiseen eikä voi valita tunteitaan, niin aina voi valita, että toinen nainen jää unholaan ja jatkaa oman puolison kanssa edellyttäen, että puoliso haluaa jatkaa.
[/quote]
niin, joillain miehillä on huono tuuri aina iskeä ja seurustella paskan naisen kanssa. Minä olen asunut sellaisen reppanan kanssa, kenen kanssa ero tuli yllättäen. No, mies seurusteli, kun me tutustuimme ja kyllä sille tytöllekin ero tuli yllättäen.
No taas mies valitsi paskan hapannaaman ja joutui reppana pettämään tätäkin naista.
Niin ja on nyt naimisissa ja 3 lasta ja voi, kun oli huono tuuri. Taas valitsi huonon naisen ja kuulemma pettää tätäkin koko ajan.
Miten joillain miehillä on niin pirun huono tuuri, että saavat aina huonon naisen, ketä on pakko pettää.
Kysymys täällä kirjottaneille perheenrikkojille: Tunnetteko laisinkaan huonoa omatuntoa siitä, että olette iskeneet perheellisen miehen ja pilanneet avioliiton ja ydinperheen?
Ei se aina ole edes se ikä, tunnen muutaman miehen jotka vaihtoivat sen nuoren naisen kymmenen vuotta vanhempaan! Toinen on sukulainen ja ovat todella onnellinen pari. Ei minusta kenenkään tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa jos kohtaa sen oikean rakkauden, ei siihen muilla ole sanomista, jokainen päättää itse kohdallaan.
Mikä kultakimpale. Saada mies, joka pettää vaimoaan :DDD
Se sitä onkin jokatytön unelma.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:14"]
Ei se aina ole edes se ikä, tunnen muutaman miehen jotka vaihtoivat sen nuoren naisen kymmenen vuotta vanhempaan! Toinen on sukulainen ja ovat todella onnellinen pari. Ei minusta kenenkään tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa jos kohtaa sen oikean rakkauden, ei siihen muilla ole sanomista, jokainen päättää itse kohdallaan.
[/quote]
Miksihän ne oikeat rakkaudet ei kuitenkaan tahdo kestää. Uusperheiden erot on aika yleisiä. Ja suurin osa kai ei edes ehdi uusperhetasolle, vaan ero tulee jo ennen sitä.
Voi, kun se suuri rakkaus iskee :DDD
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:14"]
[/quote]
Todella itsekästä toimintaa. Arvostus tällaisia ihmisiä kohtaan on täysi nolla.
Monesti ne lapset ei kuulu pakettiin vaan isä ei ota lapsia hoitoon oli sitten ap:n työkuvio ihan mikä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:15"]
Mikä kultakimpale. Saada mies, joka pettää vaimoaan :DDD
Se sitä onkin jokatytön unelma.
[/quote]
Aivan :)
Minä kävin myöhemmin kiittämässä mieheni uutta tyttistä siitä, että hänen kauttaan tajusin, kuinka paska mies oli. Tyttis ei oikein ymmärtänyt heti, mitä tarkoitin. Mutta kuulin vuosia jälkeen päin, että oli pettänyt sitäkin ja muuttanut heti seuraavan luo.
Pettäjämiehet, vanhemmat varsinkin, jokatytön unelma
Lapset täytyy kuulua eron jälkeen myös siihen perheeseen. Miten esim lapsen isä voi olla niin vedettävissä että ei halua enää tavata lapsia eron jäölkeen kun uusi nainen kuvioissa ja jos nainen vielä kertoo että ei halua hänen lastaan siihen edes joka toinen viikonloppu. Aika lassukka lässykkä sellainen "mies"
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:08"]Kysymys täällä kirjottaneille perheenrikkojille: Tunnetteko laisinkaan huonoa omatuntoa siitä, että olette iskeneet perheellisen miehen ja pilanneet avioliiton ja ydinperheen?
[/quote]
Eipä onnellinen mies ole "iskettävissä" kuten ei myöskään onnellinen perhe "rikottavissa". Kyllä se mies aina sen lopullisen päätöksen kuitenkin tekee.
Itse olen törmännyt mm. tällaisiin
- Mies sanoi naiselle jättävänsä vaimonsa, jos nainen lupaa aloittaa miehen kanssa suhteen eron jälkeen. Nainen ei suostunut sanomaan mitään vaikka oli TODELLA ihastunut mieheen. Mies ei jättänyt vaimoaan eli tunne naista kohtaa ei kovinkaan syvä ollut ja mikäli nainen olisi luvannut aloittaa suhteen ja mies eronnut, niin melko varmasti myös heidän suhteensa olisi epäonnistunut.
- kaksi ihmistä tapasi toisensa ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Edes suudelmaa ei kuitenkaan vaihdettu. Tunne oli niin voimakas, että molemmat erosivat silloisista kumppaneistaan. Mies ja nainen tapasivat vajaan vuoden päästä sattumalta uudelleen ja koska molemmat olivat vapaita, aloittivat suhteen. Nyt 12v avioliittoa takana eikä loppua näy.
- mies aloitti naisen kanssa suhteen ja rakastui. Erosi vaimostaan, mutta nainen ei halunnut miestä. Mies on edelleen tyytyväinen, että erosi vaikka menetti molemmat naiset. Nyt onnellisesti naimisissa.
Ihan turha siis väittää, että se toinen nainen olisi syyllinen. Aikuisena ihmisenä mies tekee ihan itsenäiset ja omat päätökset.
Uusperheestä erotaan nopeemmin mitä siitä edellisestä, edellisessä on jaksettu kitua monia vuosia. Hyvä niin että tajuu aiemmin erota.
Ap, olen todella pahoillani puolestasi. Yritä jaksaa, hae apua mistä ikinä sitä onkaan saatavilla, yritä tehdä pieniä juttuja, joista nautit. Tilanne on varmasti hirveä, mutta tulee kääntymään paremmaksi ajan myötä, vaikka varmaan vaatii paljon aikaa. Sinussa ei ole mitään vikaa, mies on moraaliton ääliö!
(ja jätä herran nimessä huomiotta tämä perheenisiä iskeneiden entisten stockan (?) mallien sivukeskustelu :D)
Tuntuu tosi pahalta ap:n puolesta. Itsetunnolle tollanen on ihan järkyttävä kolaus. Mutta voin sanoa että se helpottaa sitten kun se itsetuntokin paranee entiselle tasolle. Mulla meni puoli vuotta eron jälkeen kunnes aloin taas nauttia elämästä ja pitää itsestäni. Tajusin että mies oli huono ja vastuuton. Ensi kerralla valitsen paremmin, jos nyt ensi kertaa tulee.
Soita sen naisen ovikelloa ja vedä ns. pataan. Sitten lyöt vielä toisen kerran ja sanot että loppu tähän, että sun ukkos ei täällä enää käy. Rikot vielä jonkun astian sinne. Sitten sanot äijälles mitä teitä ja että syötät sille lasia jos se ikinä edes vilkaisee toista. En ymmärrä miksi naiset ovat niin s*****nan nössöjä näissä tilanteissa. Taistelkaa perheenne puolesta! Lopeta lässytys ja toimi!
Huvittavaa lukea näitä juttuja. Itselleni on käynyt osittain samalla lailla, mutta se päättyi onnellisesti. Vaimoni siis rakastui toiseen mieheen, mutta kertoi sen kyllä heti. Se tuli minulle ihan puun takaa. Hankin välittömästi terveyskeskuksen kautta terapeutin, jolla kävin viikoittain.
Yritin myöskin hoitaa kaiken mahdollisimman fiksusti heti alusta saakka, vaikka olin järjettömän mustasukkainen ja ärsyyntynyt tilanteesta. Mietimme vaihtoehtoja, joita oli mm. väliaikainen asumusero siihen saakka, kunnes tilanne ratkeaa. Siihen ei lopulta päädytty, koska juttu loppui muutaman kuukauden kuluttua alkamisesta. Suhde ei myöskään ollut fyysinen (onneksi), vaikka he tapailivat useita kertoja viikossa.
Molemmilla osapuolilla oli omia lapsia. Toinen mies pyrki alusta saakka pitämään takaporttina mahdollisuuden palata jättämänsä perheen luo. Hän oli hetken asumuserossa, mutta palasi häntä koipien välissä kotiin.. tajuttuaan, että menettää lopulta molemmat naiset.
Mitä tästä jutusta jäi käteen? Luottamus meni sekä tähän mieheen (jonka itsekin tunsin ennestään) ja vaimooni. Sen rakentaminen uudestaan ei ole helppoa, mutta on kyllä mahdollista. Tajusin, että kukaan ihminen ei ole omistettavissa. Tajusin, että avioliiton lupaus rakastaa läpi elämän on vain sanahelinää. Tajusin, ettei mikään asia ole itsestään selvää.
Suhde omaan vaimoon sekä parani että huononi. Voisin nykyään kuvitella harrastavani seksiä tuntemattoman kanssa ja uskallan fantasioida siitä. En silti haikaile todellisuudessa kenenkään toisen naisen perään. Tiedän, ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolen. Puhumme nykyään syvemmin tunteistamme ja toiveistamme. Yritämme myöskin toteuttaa niitä arjessa paremmin.
Säälin tätä toista miestä. Hän joutui jäämään huonoon suhteeseen, jossa oli kärsinyt vuosikaudet. Hän valitsi mielummin huonosti toimivan suhteen, kuin yksin jäämisen.
No itse en ainakaan lapsiani tuollaisten "hoitoon" laittaisi. Tekisin muutoksia omaan elämään niin, että saisin lapset kasvatettua ympäristössä jossa he ovat toivottuja ja arvostettuja.
Ikävää, että tuollainen mies sinulle sattui. Jätä ihmeessä ja anna "nuoren" naikkosen kokeilla onneaan. Voit löytää paremman itse.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:08"]Kysymys täällä kirjottaneille perheenrikkojille: Tunnetteko laisinkaan huonoa omatuntoa siitä, että olette iskeneet perheellisen miehen ja pilanneet avioliiton ja ydinperheen?
[/quote]
Eipä onnellinen mies ole "iskettävissä" kuten ei myöskään onnellinen perhe "rikottavissa". Kyllä se mies aina sen lopullisen päätöksen kuitenkin tekee.
- Mies sanoi naiselle jättävänsä vaimonsa, jos nainen lupaa aloittaa miehen kanssa suhteen eron jälkeen. Nainen ei suostunut sanomaan mitään vaikka oli TODELLA ihastunut mieheen. Mies ei jättänyt vaimoaan eli tunne naista kohtaa ei kovinkaan syvä ollut ja mikäli nainen olisi luvannut aloittaa suhteen ja mies eronnut, niin melko varmasti myös heidän suhteensa olisi epäonnistunut.
- kaksi ihmistä tapasi toisensa ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Edes suudelmaa ei kuitenkaan vaihdettu. Tunne oli niin voimakas, että molemmat erosivat silloisista kumppaneistaan. Mies ja nainen tapasivat vajaan vuoden päästä sattumalta uudelleen ja koska molemmat olivat vapaita, aloittivat suhteen. Nyt 12v avioliittoa takana eikä loppua näy.
- mies aloitti naisen kanssa suhteen ja rakastui. Erosi vaimostaan, mutta nainen ei halunnut miestä. Mies on edelleen tyytyväinen, että erosi vaikka menetti molemmat naiset. Nyt onnellisesti naimisissa.
Ihan turha siis väittää, että se toinen nainen olisi syyllinen. Aikuisena ihmisenä mies tekee ihan itsenäiset ja omat päätökset.
[/quote]
Totta se, että myös mies yhtä syyllinen. Mutta nainen jolla olisi jotain moraalia, kieltäytyisi jo alusta alkaen suhteesta mieheen joka on perheellinen ja varattu. Mutta eihän se nykaikana käy, koska miulla on on oikeus miun tunteisiin vai miten se meni?
Itse olen tällaisen perheen lapsi, jossa toinen vanhemmista on lähtenyt toisen matkaan ja voin aivan kokemuksesta kertoa, että siinä katkeroituu sekä jätetty että lapset.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:17"]
Tuo voi tapahtua kenelle vaan. Mutta usko ap, että sinä tästä selviät voittajana. Jos on noin paska mies, niin tuskin olisit halunnut sitä pitääkään? Siis eikö kerro aika paljon miehestä jos alkaa noin paljon nuoremman kanssa heilastelemaan? Ei vaikuta miltään ihannemieheltä!
Olen huomannut muutenkin, että nämä pikkutypyt jotka ottavat ukkomiehiä ovat niin sanottua "kakkoslaatua". Ei ne parhaat 20 vuotiaat halua mitään ukkomiehiä ja reilusti vanhempia miehiä ottaa, ne kyllä saavat ihan oman ikäistäänkin seuraa ja komeaa sellaista. Sitten nämä jotka eivät oikein oman ikäisten joukossa pärjää markkinoilla ovat niitä jotka ottavat ukkomiehiä jotka ovat jo ties minkä ikäisiä. Ajattele siis myös sitä, että miehelläsi ei oikeasti ole edes mikään "saalis" vaan jämäpala.
Ja ah, se paras kosto on vielä edessä. Aika kuluu, sinä pääset ylitse miehestäsi. Miehesi reppana taistelee elämässä eteenpäin keskenkasvuisen kanssa. (onnea vaan sille tielle) Jolla vielä oman itsensäkin hakemista, itsetunto ei ole vielä kunnossa jne. Kyllä ne miinuspuolet sieltä nostavat pian päätään. Ja sitten kun aika kuluu, niin se haluaa se naikkonen niitä lapsia. Viimeistään siinä vaiheessa saat nauraa prtaasi kun vanha miehesi vaihtelee kakkavaippoja ja valvoo öitä kiukkuisen (ei enää niin nuoren ja hehkeän) naisensa kanssa ja sinä olet jo selvillä vesillä. Nautit elämästä, matkustelet ja vietät vapaa-aikaa.
Odottele hetki...kohta sinusta tuntuu, että sinulla kävi mieletön mäihä!
[/quote]
ööh, itse olin kaunis jo parikymppisenä ja vientiä omanikäisten keskuudessa olisi ollut vaikka kuinka. Mutta ei olleet tarpeeksi hottiksia, niin kuin lähes 15v vanhempi, jo eronnut(!) komistus.
[/quote]
Lasten kera? Kuka hullu ottaa lapsellisen miehen, kun kauniille ja fiksuille on lapsettomiakin tarjolla... Ap:lle tsempit!!
[/quote]
Miehellä ei ole lapsia exän kanssa.
t.se parikymppisenä "vanhan" kanssa yhteen mennyt
[/quote]
Kyllä sinä varmasti kaunis olit...niiden vanhojen mielestä :) mutta omanikäisillesi et olisi kelvannut. Kyllä tämän kaikki samanikäiset tietää..., että ne on ne huonoimmat jotka ottaa niitä vanhempia.
[/quote]
jos sun mies ei oo niin "kuumaa kamaa", että tasokkaat, kauniit nuoret naiset siitä kiinnostuu, ei se tarkoita, etteikö tällaisia ns.vanhempia miehiä olisi. Miten muuten se sinun miehesi alunperin päätyi yhteen sinun kanssa, jos ei saa kuin "kakkoslaatua".....
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:26"]
[/quote]
[/quote]
Totta se, että myös mies yhtä syyllinen. Mutta nainen jolla olisi jotain moraalia, kieltäytyisi jo alusta alkaen suhteesta mieheen joka on perheellinen ja varattu. Mutta eihän se nykaikana käy, koska miulla on on oikeus miun tunteisiin vai miten se meni?
Itse olen tällaisen perheen lapsi, jossa toinen vanhemmista on lähtenyt toisen matkaan ja voin aivan kokemuksesta kertoa, että siinä katkeroituu sekä jätetty että lapset.
[/quote]
Noissa kolmessa esimerkissä vain yhdellä oli suhde varattuun mieheen. Ja se oli se, joka ei halunnut sitä miestä itselleen.
Eli he kieltäytyivätkin suhteesta ja mies teki silti omat päätöksensä, eka mies pysyi vaimonsa luona ja toka erosi vaimostaan vaikkei tiennyt edes tapaako tätä "rakkautta ensi silmäyksellä"- naista enää koskaan. He eivät siis myöskään tehneet muuta kuin tapasivat, eivät suudelleet tai vaihtaneet puhelinnumeroita.
Älä puhu paskaa