Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meinaa vaihtaa perheensä 10v nuorempaan naiseen...

Vierailija
13.03.2014 |

Mulle tämä tuli kun salama kirkkaalta taivaalta,ja nyt siis tämä uusi salasuhde on kestänyt 2kk ja meinaa lähteä sen naisen matkaan...En vaan tajua,ei meillä ole edes mennyt huonosti,seksiä on jne! 

Ei helvetti että tuntuu paskalta :( ja kyllä tämä nyt mun naiseuttakin loukkaa aika paljon..Noh,toivottavasti teki nyt sitten viisaan valinnan.

Voihan se olla ettei tämä 22v ole ihan valmistautunut siihen että miehen mukana tulee 1v ja 3v jotka minun työni luonteen vuoksi tulevat oleskelemaan isällään paljonkin.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapset kärsivät mahd. vähän. Ettei satu hullu äitipuoli. Täysjärkinen edes? Lapset kun tulevat vielä kovin pieninä ja puolustuskyvyttöminä viettämään todella paljon aikaa -myös kaksin- tuon uuden naikkosen kanssa. "Naikkonen" siksi ettei kunnioittanut toisen naisen perhettä. Hyi mitä sakkia. 

Mutta iloa elämääsi! 

Vierailija
102/111 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä ihan niinkään ole, kuin numero 14 väittää. Kun itse olin parikymppinen, oli vain hienoa, mitä vanhempi miesystävä sen ikäisellä oli. Oman ikäisiä poikia ei pidetty minään, vaan kilpailtiin siitä, kuka oli saanut vanhemman miehen, jopa 50v asti, jos oli makea tyyppi. Ja tosiaan me ja he kaikki olisivat "pärjänneet markkinoilla", ei vaan kiinnostanut nuoremmat kundit, vaan aikuiset miehet. Ja nimenomaan seurustelutarkoituksessa, ei pelkästään seksin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:17"]

Tuo voi tapahtua kenelle vaan. Mutta usko ap, että sinä tästä selviät voittajana. Jos on noin paska mies, niin tuskin olisit halunnut sitä pitääkään? Siis eikö kerro aika paljon miehestä jos alkaa noin paljon nuoremman kanssa heilastelemaan? Ei vaikuta miltään ihannemieheltä!

Olen huomannut muutenkin, että nämä pikkutypyt jotka ottavat ukkomiehiä ovat niin sanottua "kakkoslaatua". Ei ne parhaat 20 vuotiaat halua mitään ukkomiehiä ja reilusti vanhempia miehiä ottaa, ne kyllä saavat ihan oman ikäistäänkin seuraa ja komeaa sellaista. Sitten nämä jotka eivät oikein oman ikäisten joukossa pärjää markkinoilla ovat niitä jotka ottavat ukkomiehiä jotka ovat jo ties minkä ikäisiä. Ajattele siis myös sitä, että miehelläsi ei oikeasti ole edes mikään "saalis" vaan jämäpala. 

Ja ah, se paras kosto on vielä edessä. Aika kuluu, sinä pääset ylitse miehestäsi. Miehesi reppana taistelee elämässä eteenpäin keskenkasvuisen kanssa.  (onnea vaan sille tielle) Jolla vielä oman itsensäkin hakemista, itsetunto ei ole vielä kunnossa jne. Kyllä ne miinuspuolet sieltä nostavat pian päätään. Ja sitten kun aika kuluu, niin se haluaa se naikkonen niitä lapsia. Viimeistään siinä vaiheessa saat nauraa prtaasi kun vanha miehesi vaihtelee kakkavaippoja ja valvoo öitä kiukkuisen (ei enää niin nuoren ja hehkeän) naisensa kanssa ja sinä olet jo selvillä vesillä. Nautit elämästä, matkustelet ja vietät vapaa-aikaa. 

Odottele hetki...kohta sinusta tuntuu, että sinulla kävi mieletön mäihä!

[/quote]

ööh, itse olin kaunis jo parikymppisenä ja vientiä omanikäisten keskuudessa olisi ollut vaikka kuinka. Mutta ei olleet tarpeeksi hottiksia, niin kuin lähes 15v vanhempi, jo eronnut(!) komistus.

Vierailija
104/111 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:17"]

Tuo voi tapahtua kenelle vaan. Mutta usko ap, että sinä tästä selviät voittajana. Jos on noin paska mies, niin tuskin olisit halunnut sitä pitääkään? Siis eikö kerro aika paljon miehestä jos alkaa noin paljon nuoremman kanssa heilastelemaan? Ei vaikuta miltään ihannemieheltä!

Olen huomannut muutenkin, että nämä pikkutypyt jotka ottavat ukkomiehiä ovat niin sanottua "kakkoslaatua". Ei ne parhaat 20 vuotiaat halua mitään ukkomiehiä ja reilusti vanhempia miehiä ottaa, ne kyllä saavat ihan oman ikäistäänkin seuraa ja komeaa sellaista. Sitten nämä jotka eivät oikein oman ikäisten joukossa pärjää markkinoilla ovat niitä jotka ottavat ukkomiehiä jotka ovat jo ties minkä ikäisiä. Ajattele siis myös sitä, että miehelläsi ei oikeasti ole edes mikään "saalis" vaan jämäpala. 

Ja ah, se paras kosto on vielä edessä. Aika kuluu, sinä pääset ylitse miehestäsi. Miehesi reppana taistelee elämässä eteenpäin keskenkasvuisen kanssa.  (onnea vaan sille tielle) Jolla vielä oman itsensäkin hakemista, itsetunto ei ole vielä kunnossa jne. Kyllä ne miinuspuolet sieltä nostavat pian päätään. Ja sitten kun aika kuluu, niin se haluaa se naikkonen niitä lapsia. Viimeistään siinä vaiheessa saat nauraa prtaasi kun vanha miehesi vaihtelee kakkavaippoja ja valvoo öitä kiukkuisen (ei enää niin nuoren ja hehkeän) naisensa kanssa ja sinä olet jo selvillä vesillä. Nautit elämästä, matkustelet ja vietät vapaa-aikaa. 

[/quote]

ööh, itse olin kaunis jo parikymppisenä ja vientiä omanikäisten keskuudessa olisi ollut vaikka kuinka. Mutta ei olleet tarpeeksi hottiksia, niin kuin lähes 15v vanhempi, jo eronnut(!) komistus.

[/quote]

Lasten kera? Kuka hullu ottaa lapsellisen miehen, kun kauniille ja fiksuille on lapsettomiakin tarjolla... Ap:lle tsempit!!

Vierailija
105/111 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:06"]Ei pidä ajatella että se nuori nainen järkyttyisi lapsista. Sillähän on voinut olla pikkusisaruksia tai on hoitanut paljonkin muiden lapsia. Itsestäni tuli 8-vuotiaan tytön äitipuoli 21-vuotiaana. Siihen ei kyllä liittynyt mitään pettämiskuviota. Ja minä olin se, joka meillä piti huolta siitä että isä muisti tavata lastaan tarpeeksi useasti ja hoidin tyttöä ja arkea muutoinkin. 25-vuotiaana sain ensimmäisen oman lapsen enkä hyväksynyt mitään eriarvoista ladten kohtelua.

[/quote]

Pakko kysyä, että miksi teit lapsen tuon miehen kanssa? Jos kerran miestä ei kiinnostanut tuo 8 vuotiaskaan?

Vierailija
106/111 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:17"]

[/quote]

[/quote]

Lasten kera? Kuka hullu ottaa lapsellisen miehen, kun kauniille ja fiksuille on lapsettomiakin tarjolla... Ap:lle tsempit!!

[/quote]

Miehellä ei ole lapsia exän kanssa.

t.se parikymppisenä "vanhan" kanssa yhteen mennyt

Vierailija
107/111 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miehellä ei ole lapsia exän kanssa.

t.se parikymppisenä "vanhan" kanssa yhteen mennyt

[/quote]

Kyllä sinä varmasti kaunis olit...niiden vanhojen mielestä :) mutta omanikäisillesi et olisi kelvannut. Kyllä tämän kaikki samanikäiset tietää..., että ne on ne huonoimmat jotka ottaa niitä vanhempia. 

Vierailija
108/111 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 23:24"]

Ei se kyllä ihan niinkään ole, kuin numero 14 väittää. Kun itse olin parikymppinen, oli vain hienoa, mitä vanhempi miesystävä sen ikäisellä oli. Oman ikäisiä poikia ei pidetty minään, vaan kilpailtiin siitä, kuka oli saanut vanhemman miehen, jopa 50v asti, jos oli makea tyyppi. Ja tosiaan me ja he kaikki olisivat "pärjänneet markkinoilla", ei vaan kiinnostanut nuoremmat kundit, vaan aikuiset miehet. Ja nimenomaan seurustelutarkoituksessa, ei pelkästään seksin takia.

[/quote]

uskottele tota nyt sit ittelles ;) tiedät itsekin totuuden. Olen minäkin ollut nuori tyttö ja tiedän millaiset tytöt niitä vanhempia miehiä ottivat (joutuivat ottamaan)

Vierailija
109/111 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti mitä "miehiä" sitä onkin.... eikö nykyään kestetä yhtään enää arkea vaan hypätään heti uuden kelkkaan kuka osoittaa kiinnostusta? Paskat siitä montako lasta on väsätty.....  en tajua miten kukaan voi toimia noin idioottimaisesti, mutta ehkä miehet voi. Tuo uusi suhde ei kauaa tule kestämään..... se päivä tulee kun ukko tulee vonkaamaan ovesi taakse mutta älä ota enää takaisin.

Jos oma ukkoni tekisi vastaavan tempun, ei näkisi enää minua eikä myöskään lapsia sen jälkeen. En todellakaan alkaisi yhteishuoltajuuksiin minkään petturi-kusipään kanssa..noin pienet lapset unohtaa isänsä helposti ja voit etsiä heille uuden ja kunnollisen isäpuolen. Kyllä se on sellanen juttu että jos päättää lähteä niin sitten häipyy myös lasten elämästä. Muista vaatia kunnon elarit.

Vierailija
110/111 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni vaihtoi minut 15 vuotta nuorempaan joitain vuosia sitten. Epäilin aikani heillä suhdetta, mutta mies kielsi ja väitti vainoharhaiseksi. Jätti sitten minut "koska ei rakastanut enää" ja meni yhteen tämän nuoren naisen kanssa. Jäin yksin kolmen lapsen kanssa, mies muutti toiselle paikkakunnalle naisensa luo. Myöhemmin varmistui, että suhde oli alkanut jo kauan ennen eroamme eikä ollut edes miehen ainoa avioliiton ulkopuolinen suhde.

Aluksi tuntui tosi pahalta, ahdisti ja tuntui kuin koko maailma olisi romahtanut. Tuntui kuin olisin naisena epäkelpo ja loppuunkulunut, kuin en enää olisikaan nainen vaan jokin sukupuolettomaksi vanhentunut ikäloppu. Ajattelin olevani ympäristön ja tuttaviemme ja sukulaisten silmissä surkea, säälittävä vanha lehmä, jonka menestyvä mies oli vaihtanut parempaan. Tuntui kuin mikään ei enää voisi olla normaalisti ja elämä lasten kanssa ja etenkin sen sitovuus pelotti.

Nyt olen lähinnä kiitollinen entiselle miehelleni, että hän lähti. Tunnen ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihini olevani kaunis ja viehättävä, nautin elämästäni lasten kanssa ja ilman miehen läsnäoloa. Arki alkoi sujua puolisen vuotta eron jälkeen ja nyt elämä on helpompaa ja stressittömämpää kuin koskaan miehen kanssa. En seurustele, mutta miesseuraa löytyy, jos haluan ja seksielämä on parempaa kuin koskaan ex-mieheni kanssa. Ex-mieheni on yhä nuorikkonsa kanssa ja ilmeisesti ovat onnellisia. Toivon vain, ettei ex enää petä ja he pysyvät yhdessä.

Vierailija
111/111 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, pari meistä, jotka tykkäsivät enemmän vanhemmista miehistä kuin parikymppisistä, alkoivat malleiksi, ihan tultiin toista Stockalla pyytämään listoille. Itsehän en ole malli, mutta tiedän kyllä tasan tarkkaan, että vientiä oli oman ikäistenkin keskuudessa. Itse perustin muuten perheenkin 10v mua vanhemman miehen kanssa, jolla oli 3 lasta valmiiksi. Toki tätä ennen seurustelin "saman ikäisen" eli mua 3v vanhemman kundin kanssa. Kukaan ei ole "joutunut ottamaan" vanhempaa miestä, vaan on tosiaan haluttu olla miehen eikä pojan kanssa, niin vaikea kun sun on sitä hyväksyä ;). Toinen näistä malleista seurusteli vuosia miehen kanssa, jolla oli lähes hänen ikäisensä lapsi. Ymmärrän toki, että sua 22 ja sen lapsen äitiä pänni nuori, kaunis naisystävä, mutta sellaista se vaan on....halusit tai et.

Toki ymmärrän miksi teidän joidenkin miehet pettävät teitä ja lähtevät vaikka nuorempien matkaan, jos oma asenne on se, että miehenne ovat "jämäpaloja" joita saavat naiset jotka muita eivät saa. Päteekö se kaikkiin parisuhteessa oleviin esim. 30-50 vuotiaisiin miehiin?  Kaikki naista vanhemmat miehet ovat  jämäpaloja ja nuori nainen ei joutuu sellaisen ottamaan kun muita ei saa? Vai mitä helvettiä te selitätte? Ei ole mitään tolkkua enää noissa jutuissa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän