Mies meinaa vaihtaa perheensä 10v nuorempaan naiseen...
Mulle tämä tuli kun salama kirkkaalta taivaalta,ja nyt siis tämä uusi salasuhde on kestänyt 2kk ja meinaa lähteä sen naisen matkaan...En vaan tajua,ei meillä ole edes mennyt huonosti,seksiä on jne!
Ei helvetti että tuntuu paskalta :( ja kyllä tämä nyt mun naiseuttakin loukkaa aika paljon..Noh,toivottavasti teki nyt sitten viisaan valinnan.
Voihan se olla ettei tämä 22v ole ihan valmistautunut siihen että miehen mukana tulee 1v ja 3v jotka minun työni luonteen vuoksi tulevat oleskelemaan isällään paljonkin.
Kommentit (111)
Ei mies perhettään vaihtanut, pelkästään sinut.
Pettäjämiehet usein jatkavat pettämistä, vaikka vaihtaisivat kuinka nuoreen ja kauniiseen tahansa.
Ei se pettäminen siihen lopu. Se on ihan oikein näille uusille naisille. Paha saa palkkansa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:15"]
Pettäjämiehet usein jatkavat pettämistä, vaikka vaihtaisivat kuinka nuoreen ja kauniiseen tahansa.
Ei se pettäminen siihen lopu. Se on ihan oikein näille uusille naisille. Paha saa palkkansa.
[/quote]
Syy on pettäjän, ei se uusi nainen ole syypää mihinkään eroon tai pettämiseen. Järki käteen taas :)
Odotat kiltisti, että mies kyllästyy tytön hupakkoon niin voitte palata yhteen.
Kommentoikaa nyt jotain! Ihan paska olo eikä ketään kelle puhua :( ap
Kaverillani on aikalailla sama tilanne, tosin salasuhde on jatkunut jo vuoden. Tuskin kestää, kun lapsiperhearki iskee nuorta tyttöä kuin tiskirätti naamaan! Muta älä ota tuollaista pettäjää missään tapauksessa takaisin, vaikka anelisi kuinka.
miehet eivät myöskään ilmeisesti tajua, että se nuori tyttö haluaa myös todennäköisestI omia lapsia tulevaisuudessa. Siinä sitten taas ollaan uudestaan kakkavaippojen ympäröiminä ja lisänä vielä kaksi vanhempaa lasta...
Jos yhtään lohduttaa, niin ei nuo pettämällä alkaneet suhteet tule kestämään. Mutta älä vaan ota sitä sitten takaisin!!
Ja been there, joten tiedän mistä puhun. Parempi sun on olla yksin kuin tollasen mulkun kanssa.
Miehet nyt vain ovat niin paskoja.
Paska olo sun puolesta. Mitä muuta tähän voi kommentoida???
Mies on idiootti. Oikeesti.
Etsi nyt hyvä ihminen joku jolle puhua! Suojelet sikamaista miestäsi sillä, ettet kerro asiasta kellekään. Soita vanhemmillesi/sisaruksillesi/kavereillesi, vaikka vain ihan lyhyt puhelu, eikä yhtään haittaa, vaikka itkisit koko puhelun ajan.
Mitä tuohon sanoisi, olen pahoillani puolestasi.
tilanne on varmasti kamala, ja kaikki sympatiat sulle.
miten kaikki tuli ilmi?
eikö sulla ole yhtään ystävää, jonka kanssa saisit avattua ajatuksia?
valo on aina tunnelin päässä, tunneli voi vaan tuntua tällä hetkellä todella pitkältä.
onneksi mies ei ole ainoaa laatuaan, löydät varmasti paremman.
Aloin vaan ihmetellä kun mies oli poissaoleva ja kummallisia menoja alkoi olla yhä enemmän,jotenkin vaan kai tiesin vaikkei faktoja ollutkaan.Sitten eräs henkilö kertoi nähneensä nämä kaksi paikallisessa kuppilassa läheisissä väleissä ja siitä sit avauduin miehelle ja soppa alkoi selvitä...
En kyllä ois uskonut että mut tosta noin vaan vaihdetaan johonkin toiseen...tää on siis niin paskaa että huh huh :( ap
Ei pidä ajatella että se nuori nainen järkyttyisi lapsista. Sillähän on voinut olla pikkusisaruksia tai on hoitanut paljonkin muiden lapsia. Itsestäni tuli 8-vuotiaan tytön äitipuoli 21-vuotiaana. Siihen ei kyllä liittynyt mitään pettämiskuviota. Ja minä olin se, joka meillä piti huolta siitä että isä muisti tavata lastaan tarpeeksi useasti ja hoidin tyttöä ja arkea muutoinkin. 25-vuotiaana sain ensimmäisen oman lapsen enkä hyväksynyt mitään eriarvoista ladten kohtelua.
Ei pidä ajatella että se nuori nainen järkyttyisi lapsista. Sillähän on voinut olla pikkusisaruksia tai on hoitanut paljonkin muiden lapsia. Itsestäni tuli 8-vuotiaan tytön äitipuoli 21-vuotiaana. Siihen ei kyllä liittynyt mitään pettämiskuviota. Ja minä olin se, joka meillä piti huolta siitä että isä muisti tavata lastaan tarpeeksi useasti ja hoidin tyttöä ja arkea muutoinkin. 25-vuotiaana sain ensimmäisen oman lapsen enkä hyväksynyt mitään eriarvoista ladten kohtelua.
Eiköhän mulla ole tässä vaiheessa oikeus ajatella just niin kun haluan...ja kun tosiaan se "pako arjesta" on miehellä se syy,niin aika äkkiä sitten varmaan hohto himmenee.ap
Anna vätyksen mennä... mitäs sitä paskalla tekee, kun ei ole peltoakaan.
Mies on kusipää, niin silloin mies on kusipää. Pistä vaan lapset hoitoon niille aina kun voit ja haluat. Älä päästä miestäsi vähällä mitä tulee lastenhoitoon. Viedä hyvää sinkkuelämää, tyttöjen iltoja ja tee asioita mitkä ovat jääneet tekemättä.
Tuo voi tapahtua kenelle vaan. Mutta usko ap, että sinä tästä selviät voittajana. Jos on noin paska mies, niin tuskin olisit halunnut sitä pitääkään? Siis eikö kerro aika paljon miehestä jos alkaa noin paljon nuoremman kanssa heilastelemaan? Ei vaikuta miltään ihannemieheltä!
Olen huomannut muutenkin, että nämä pikkutypyt jotka ottavat ukkomiehiä ovat niin sanottua "kakkoslaatua". Ei ne parhaat 20 vuotiaat halua mitään ukkomiehiä ja reilusti vanhempia miehiä ottaa, ne kyllä saavat ihan oman ikäistäänkin seuraa ja komeaa sellaista. Sitten nämä jotka eivät oikein oman ikäisten joukossa pärjää markkinoilla ovat niitä jotka ottavat ukkomiehiä jotka ovat jo ties minkä ikäisiä. Ajattele siis myös sitä, että miehelläsi ei oikeasti ole edes mikään "saalis" vaan jämäpala.
Ja ah, se paras kosto on vielä edessä. Aika kuluu, sinä pääset ylitse miehestäsi. Miehesi reppana taistelee elämässä eteenpäin keskenkasvuisen kanssa. (onnea vaan sille tielle) Jolla vielä oman itsensäkin hakemista, itsetunto ei ole vielä kunnossa jne. Kyllä ne miinuspuolet sieltä nostavat pian päätään. Ja sitten kun aika kuluu, niin se haluaa se naikkonen niitä lapsia. Viimeistään siinä vaiheessa saat nauraa prtaasi kun vanha miehesi vaihtelee kakkavaippoja ja valvoo öitä kiukkuisen (ei enää niin nuoren ja hehkeän) naisensa kanssa ja sinä olet jo selvillä vesillä. Nautit elämästä, matkustelet ja vietät vapaa-aikaa.
Odottele hetki...kohta sinusta tuntuu, että sinulla kävi mieletön mäihä!
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:35"]
Mulle tämä tuli kun salama kirkkaalta taivaalta,ja nyt siis tämä uusi salasuhde on kestänyt 2kk ja meinaa lähteä sen naisen matkaan...En vaan tajua,ei meillä ole edes mennyt huonosti,seksiä on jne!
Ei helvetti että tuntuu paskalta :( ja kyllä tämä nyt mun naiseuttakin loukkaa aika paljon..Noh,toivottavasti teki nyt sitten viisaan valinnan.
Voihan se olla ettei tämä 22v ole ihan valmistautunut siihen että miehen mukana tulee 1v ja 3v jotka minun työni luonteen vuoksi tulevat oleskelemaan isällään paljonkin.
[/quote]
Oletko aivan varma että lapset kuuluvat miehesi uusiin suunnitelmiin? Jos se vaikka ei haluakkaan enää tavata niitä.