Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40v ja haluan toisen lapsen, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
13.03.2014 |

Saa kysyä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haaveilin aina iltatähteä noin 40vnä. kunnes kerrottiin että edes on leikkaus, jonka jälkeen ei lapsia enää suositella tehtäväksi.

ikää on 27 ja 3 lasta, ja aika nopeasti se neljäs saatava jos halutaan.

pisti mielen kerralla apeaksi :/

Vierailija
22/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä tee sitä. Lapset kuuluu tehdä ennen 30 ikävuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä ilkeistä kommenteista! Onnea sinulle ja päätöksellesi. Olen itse saanut ensimmäisen lapseni 23-vuotiaana ja siitä seuraavan vasta 9 vuoden päästä. Senkin jälkeen on vielä yksi tupsahtanut :) Olen nyt vanhempana PALJON kärsivällisempi ja rauhallisempi äiti. En sano, että kaikilla näin, mutta itsestäni voin sanoa, että nautin nuorempien lasteni lapsuudesta ihan eri tavalla kuin esikoisen aikana. Lisäksi minulla on oiva lastenvahti, joka voi auttaa pienissä lastenhoitojutuissa. On myös vakaa työpaikka ja varaa elättää lapset ihan omin voimin.

Vierailija
24/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysele muilta. 

Vierailija
25/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:27"]

Joo älä tee sitä. Lapset kuuluu tehdä ennen 30 ikävuotta

[/quote]

Jaa entäs kun mä tein tämän ainokaisen 35v?

Vierailija
26/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi haluta

Vierailija
27/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ilman hoitoja napata enää.

Vierailija
28/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ammattivalittaja?

Jotenkin kirjoitustyyli täsmää. Mitä miehesi sanoo lapsihaaveestasi?

Vierailija
29/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tällaisen aloituksen? Ajatteletko itse kuitenkin, että 40 olisi liian vanha? Mielestäni et tietenkään ole liian vanha. Aioa asia, joka itseäni on askaruttanut 40+ vuotiaana on down-riski, ei mikään muu.

Vierailija
30/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 12:36"]

Mulla on veljen kanssa 8 vuotta ikäeroa ja se on niin paljo, ettei meille ole koskaan kehittynyt kunnollista sisarussuhdetta. Nyt kun ollaan aikuisia, niin nähdään n. Kerran vuodessa. Ei pidetä muuten yhteyttä. Joten sen takia, ei ainakaan kannata toista tehdä, että ajattelee, että sisarus pitää olla.

[/quote]

Tuo ei ole kyllä ikäerosta kiinni, vaan ihmisistä ja ehkä mahdollisesti sukupuolesta. Itselläni on myös 8 vuotta ikäeroa isosiskooni ja olemme todella läheisiä. Toki nuorempana ikäero tuntui enemmän, mutta viimeistään kun olin n. 20 niin aloimme olla samalla taajuudella ja varsinkin kun sain 25-vuotiaana ensimmäisen lapseni ja siskollakin oli pieniä lapsia, niin ikäeroa ei enää huomannut missään.

Vierailija
31/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:33"]

Ainahan sitä voi haluta

[/quote]

Niin, nykyihmisen pitää saada kaikki haluamansa ja saada elämyksiä ja pieni breikkikään työelämään ei ole pahitteeksi. Lapsellahan saa olla 3 vuotta pois töistä ja sitten sen voi unohtaa.

Järjenkäyttö olisi ihan sallittua, kun munasarjat huutaa viimeisiä tuskiaan ja vanhuudenpelkoon ei kannattaisi enää lasta tehdä.

Vierailija
32/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:55"]

Ainahan sitä voi haluta

[/quote]

Niin, nykyihmisen pitää saada kaikki haluamansa ja saada elämyksiä ja pieni breikkikään työelämään ei ole pahitteeksi. Lapsellahan saa olla 3 vuotta pois töistä ja sitten sen voi unohtaa.

Järjenkäyttö olisi ihan sallittua, kun munasarjat huutaa viimeisiä tuskiaan ja vanhuudenpelkoon ei kannattaisi enää lasta tehdä.

[/quote]

Onneksi moni mies on järkevämpi ja toppuuttelee. Mutta tosi on, että moni liitto hajoaa, kun nainen painostaa miestä vauvaan ja lopulta saa tahtonsa lävitse. Mies on jo orientoitunut, että lasten kasvettua pääsisi elämään vaimonsa kanssa, mutta vaimo haluaa vielä omistautua vauvalle, ettei tarvitse kohdata sitä hetkeä, että onko liitossa muuta, kuin lapset ja miehen kanssa mitään yhteistä.

Vierailija
33/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 12:47"]

1) Oletko valmis ottamaan vastaan vammaisen lapsen?

2) Haluatko osallistua lapsesi 9. luokan kevätjuhliin täytettyäsi 60 v.?

3) Jaksatko valvoa seuraavat 3 vuotta kun lapsesi nukkuu huonosti?

4) Kestääkö urasi kaikki poissaolosi jotka pikkulapsi aiheutta, tavalla tai toisella?

5) Onko lapsellesi huoltaja jos kuolet 5 vuoden päästä?

6) Kestääkö rahapussisi seuraavat 20 vuotta?

[/quote]

1) Kuka tahansa voi saada vammaisen lapsen. Ultriin osallistuvilla todennäköisyys on sama iästä riippumatta. Näin totesi lääkäri viime viikolla.

2) Miksi minun pitäisi osallistua 9. luokan kevätjuhliin? Ja jos pitää, onko siellä yläikäraja?

3) Jaksan toki. Miksen jaksaisi? Paremmin kuin parikymppisenä.

4) Kestää. Olen yksityisyrittäjä, ja menestyvä sellainen.

5) On, lapsella on isä ja muita sukulaisia. Suomalaisten keski-ikä ei ole 45-v. mutta tietenkin kuka tahansa meistä voi menehtyä jo huomenna. Jos tuo olisi validi argumentti, kukaan ei voisi hankkia lapsia.

6) Kiitos kysymästä, nelikymppisenä taloudellinen tilanteeni on vakaa ja huomattavasti parempi kuin 10 vuotta sitten.

En ole ap.

Vierailija
34/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4o-vuotias ei ole tänä päivänä ollenkaan liian vanha äidiksi. Itsekin olen toisella kierroksella, mutta todella moni kaverini on myös nyt äitiyslomalla, koska eivät ole halunneet tai saaneet lasta aiemmin. Olen nyt 37 ja yrityksessä on vielä yksi lapsi nyt 1-vuotiaan seuraksi. Viimeksi tulin heti raskaaksi, nyt on yritystä takana vasta kuukausi. 

Vierailija
35/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:57"]

Ainahan sitä voi haluta

[/quote]

[/quote]

Onneksi moni mies on järkevämpi ja toppuuttelee. Mutta tosi on, että moni liitto hajoaa, kun nainen painostaa miestä vauvaan ja lopulta saa tahtonsa lävitse. Mies on jo orientoitunut, että lasten kasvettua pääsisi elämään vaimonsa kanssa, mutta vaimo haluaa vielä omistautua vauvalle, ettei tarvitse kohdata sitä hetkeä, että onko liitossa muuta, kuin lapset ja miehen kanssa mitään yhteistä.

[/quote]

Minulla ja miehelläni on hyvä avioliitto ja tiedän että meillä on paljon yhteistä kun lapsi kasvaa isoksi. En ole myöskään tekemässä lasta mihinkään vanhuudenpelkoon sillä sellaista ei minulla ole ikinä ollut.

Vierailija
36/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:04"]

Ainahan sitä voi haluta

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minulla ja miehelläni on hyvä avioliitto ja tiedän että meillä on paljon yhteistä kun lapsi kasvaa isoksi. En ole myöskään tekemässä lasta mihinkään vanhuudenpelkoon sillä sellaista ei minulla ole ikinä ollut.

[/quote]

No tehän olette ikäloppuja jo, kun lapsi kasvaa isoksi.Eipä jää paljon yhteistä aikaa enää siinä vaiheessa.

Vierailija
37/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:06"]

Ainahan sitä voi haluta

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No tehän olette ikäloppuja jo, kun lapsi kasvaa isoksi.Eipä jää paljon yhteistä aikaa enää siinä vaiheessa.

[/quote]

Minä olen 53v kun tämä ainokainen täyttää 18v ja mieheni on 49v, en kyllä koe että oltaisiin silloin jo ikäloppuja.

Vierailija
38/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Kestääkö urasi kaikki poissaolosi

Voi kuule meillä nelikymppisillä ura on jo taitekohdassa. Useimmilla ei enää esim. palkka nouse, vaikka työkokemusvuosia kertyy lisää. Jos joutuisimme työttömäksi, ajaisi nuoremmat ohi työhaastattelussa. Mutta siksi juuri olisi aikaa lapsen kasvatukselle, kun ei ole urapaineita ja työelämää on saanut kokea ihan riittävästi.

t. toinen lapsesta haaveileva, ikää 38 v

Vierailija
39/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden päästä ap on vinkumassa täällä, että voi kun on vaikeaa kesällä, kun pitää järjestää lastenhoito ja nuorin on niin pieni vielä ja voi voi,kun ei nuorimmalle saa hoitoa ja ei saa parisuhdeaikaa, kun isovanhemmat on niin vanhoja ja voi voi, kun ei oikein jaksaisi ja elämä on niin vaikeaa ja voi voi........

Vierailija
40/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:06"]

Ainahan sitä voi haluta

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä olen 53v kun tämä ainokainen täyttää 18v ja mieheni on 49v, en kyllä koe että oltaisiin silloin jo ikäloppuja.

[/quote]

Mutta olet 60v, kun tämä toinen haaveilemasi täyttää 18v

Hauskaa muuten, että aina näillä mummoäideksi haaveilevilla on nuorempi mies :D

Oletteko huomanneet. Tai tämä on sitten sama sekopää, joka tekee näitä aloituksia joka viikko vauvakuumeessaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi