Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan nainen ei enään huoli minua

Vierailija
11.03.2014 |

Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.

olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.

ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v 

toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain 

ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.

nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu. 

monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen  ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani

onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..

mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..

onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..

Kommentit (214)

Vierailija
121/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät näköjään ymmärrä mitä dysleksia on. Menisivät itse kouluun oppimaan.

Minäkään en osaa olla kameran edessä. Kyllä sinä vielä naisen löydät, hissukseen, hissukseen :-)

Vierailija
122/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli.. näin ollen täällä sain nyt selville sen että monia häirittee minun kirjoitus virheet. koulutukseni taso ja että olen etu päässä olemassa .

koulutuksesta sen varran että ammateja on kolme ja työ ammatti

eli ammateja on koneistaja, auton kori korjaaja ja tietotekniikka.

työn kautta tullut osaaminen on siivous..

tietenkin lisäksi kursit jotka on käunut on. hykienia osaaminen. ensiapu ja järjestyksenvalmonta koulutun ja teen niitä hommia siivouksen lisäksi kaikka luonteisesti eri paikoissa..

kieliä on kolme jota käytän suomi, viittomat, ja puhuttu enlanti. ja puhuttu enlenti on se että en ole koskaan päivääkään opiskellut enlantin kieltä ja pärjään erittäin hyvin esin kreeta ja kanarialla ja työssä muitten kassa..

eli..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, ihan kissatkin vei.

Vierailija
124/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 03:50"]

Voi voi, ihan kissatkin vei.

[/quote]

Kiitti .. tarkotis on että kaiken. eli aikuisten keskustelu taso kiitos

Vierailija
125/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulle on olemassa täydellinen nainen. Ketjun "istu hetki kanssani" aloittaja.

Vierailija
126/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt minä meen katsoon tota 190x200 olisiko siellä edes nukkumatti joka olisi mulle vähän positiivisempi kun jotkut täällä.. eli hyvää yötä.. ja toisen aamua

Vierailija
127/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 03:53"]

Ap, sulle on olemassa täydellinen nainen. Ketjun "istu hetki kanssani" aloittaja.

[/quote]

pitää katsoo sitä kun olen nukkunut muutaman tunnin.. toivotavasti ei ole kiusaa taas mulle .. öitä.

Vierailija
128/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 03:46"]

eli.. näin ollen täällä sain nyt selville sen että monia häirittee minun kirjoitus virheet. koulutukseni taso ja että olen etu päässä olemassa .

koulutuksesta sen varran että ammateja on kolme ja työ ammatti

eli ammateja on koneistaja, auton kori korjaaja ja tietotekniikka.

työn kautta tullut osaaminen on siivous..

tietenkin lisäksi kursit jotka on käunut on. hykienia osaaminen. ensiapu ja järjestyksenvalmonta koulutun ja teen niitä hommia siivouksen lisäksi kaikka luonteisesti eri paikoissa..

kieliä on kolme jota käytän suomi, viittomat, ja puhuttu enlanti. ja puhuttu enlenti on se että en ole koskaan päivääkään opiskellut enlantin kieltä ja pärjään erittäin hyvin esin kreeta ja kanarialla ja työssä muitten kassa..

eli..

[/quote]

Ei minua häiritse, itse arvotan ihmiset sen perusteella millaisia he ovat, en siten mitä heillä on. Oletko jättänyt treffi-ilmoitusta jonnekin deittisivustoille? Sekin voisi auttaa jos kirjoittaisit esittelytekstisi ja sitten vaikka muutamia kertoja voisit katsoa sen läpi, jos huomaat tekstissä jotain virheitä joita haluaisit/pystyisit korjata jos on jokin radikaali virhe? Mutta voisihan tekstissä mainita asiasta myös. Ja ilmoituksesta kannattaa tehdä positiivinen ja rehellinen, sellainen hyvän mielen ilmoitus. Voisin itse hyvin kuvitella etsiväni seuraa myös netistä jos olisin sinkku, selailin tuossa kaverin kanssa esim. Suomi24 treffisivustoa ja siellä vaikutti olevan monta miestä joihin voisi ottaa yhteyttä, jos olisi seuraa vailla. Nuo deittisivustotkin voisivat olla yksi kanava mitä kautta voisit löytää naisen itsellesi. Vaikutat mukavalle miehelle, uskon että löydät vielä naisen. :)

Vierailija
129/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla deittisivuostoilla on valtavan paljon enemmän miehiä kuin naisia. Luuletteko, että ne kaikki miehet itsellensä löytävät naisen? Eivät todellakaan. Suurin osa ei pääse edes treffeille kenenkään kanssa.

Nimim: Kokemusta on

Vierailija
130/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön vielä, että mitä kovempi kuori, sitä pienempi ihminen siellä kyyhöttää takana henkisessä mielessä. Pieni sielu tarttee kovat puolustusmuurit. Eivät uskalla näyttää todellista itseään, kun tietävät, että se oma sielu on kovasti pieni, ei ainakaan kovin  kaunis...tarkoitan tässä sisäistä kauneutta.

Vierailija
131/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 04:09"]

Noilla deittisivuostoilla on valtavan paljon enemmän miehiä kuin naisia. Luuletteko, että ne kaikki miehet itsellensä löytävät naisen? Eivät todellakaan. Suurin osa ei pääse edes treffeille kenenkään kanssa.

Nimim: Kokemusta on

[/quote]

Niin no tottakai voi käydä noinkin, mutta mietin että eikö naiset sitten käytä niin paljon noita sivuja vai miksi sama mies tulee torjutuksi usealla deittisivulla? Itse selasin kaikki tietyn ikäryhmän miehet yhdeltä paikkakunnalta ja minusta siellä oli monta mielenkiintoista, normaalin oloista miestä. Ja siis ihan "tavallista" miestä, ei tarvitse olla lääkäri tai lihaskimppu, se persoona merkitsee enemmän ainakin itselleni. Mutta onhan sen seuran löytäminen varmasti vaikeaa monille. Itselleni ei ole koskaan tuottanut ongelmia löytää miesseuraa, mutta sitten ystävien kanssa onkin toinen juttu. Jotenkin vaikeaa ystävystyä uusien ihmisten kanssa, joten voi nämä asiat jostain syystä olla joskus vaikeita ja voi tuntua että on tuomittu yksinäisyyteen. Uskon kuitenkin että aikansa kutakin, jos jaksaa yrittää vain sitkeästi niin eiköhän se aikanaan palkita:) Toivon ainakin että itse löydän vielä joskus kivoja ystäviä (nyt ei ole kuin yksi kaveri) ja uskon että jokainen löytää oman mielitietyn ennemmin tai myöhemmin. Pitää vaan jaksaa odottaa ja yrittää:)

Vierailija
132/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo nettideitit on tullut vuosien varrella niin koluttua läpi että "jokainen kyllä löytää jonkun"-lätinät alkavat kuulostaa hyvin ontoilta. No, kenties useimmat mutta ei todellakaan kaikki. Naiset kyllä varmasti löytävät jonkun koska noilla sivuostoilla on moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia ja ellei nainen ole aivan supernirso niin joku niistä useista tarjokkaista kelvannee.

Miehille on usein karu tosiasia, että ei saa houkuteltua ketään edes lähtemään treffeille..

Nimim Kokemusta on

Vierailija
133/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen asenne auttaa. Katso elämää hyvässä valossa. Tiedän monta ihanaa, 30v sinkkunaista. Parituminen nyt vain on vaikeaa monelle. Kirjoitusvirheet eivät ole turn off vähääkään järkevälle, mutta murjotus ja valitus ei kiinnosta ketään, hyvänä esimerkkinä tuo katkera Kokemusta on nimimerkki.

Vierailija
134/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opit kirjoittamaan sanan enää oikein, saat varmasti pakaraa heti seuraavana päivänä! Itse kirjoitan sen sanan oikein, ja kannikkaa on tullut omiksi tarpeiksi.

Vierailija
135/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LMFAO, kiitos tästä ketjusta, yks kohokohtia oli toi "muut vamma luokat", ei voi mitään, mutta tällanen huono huumori viihdyttää mua, paras aamu pitkästä aikaa 

Vierailija
136/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista rakas watson. Sinulla on kolme elatettavaa, joten kanssasi ei voi enään haaveilla edes parista lapsesta. Kun et kerran ole rikas. Keskity niihin yh äiteihin niin löydät varmasti parin itsellesi. Iso talokin, minne mahtuisi myös naisen lapset.

Vierailija
137/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat nopean tekstisi perusteella jotenkin aivan ihanalta mieheltä :)

Mä uskon että se juuri on tämä ikä, me 30-vee naiset ei kaikki olla vielä perustettu perhettä. Jos itselläni ei olisi lasta, ja olisin sinkkuna ja perheenperustamishaaveilla, voi olla että miettisin pari kolme kertaa, otanko miehen jolla on jo kolme lasta (paitsi jos olet superihana). Näin itsekin perheellisenä asia on aika paljon helpompi.

Ajattele itse, olisiko kolmen lapsen äiti sulle paras saalis, jos olisit lapseton? Aikaa, rahaa, mahdollisuuksia vaikka reissata ja ehkä jopa sekstaillakin ym. on ihan eri tavalla kuin lapsettomilla (no, etäisällä on ehkä enemmän noita kahta jälkimmäistää...). Lapsettoman ihmisen voi olla tavallaan vaikeakin tutustua ja suhtautua niihin edellisen liiton lapsiin, ainakin alussa. Jokainen järkevä tajuaa, että kun sun kanssas suhteeseen alkaa, ne lapsukaiset tulee siinä kaupan päälle, samoin kuin jonkinlainen yhteydenpito ex-muijaan.

Mielestäni sun kannattaa keskittyä toisella kierroksella oleviin keillä on jo ennestään omia lapsia, sieltä löydät hyvän :)

Vierailija
138/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo teksti vilisee kirjoitusvirheitä. Ihan oikeasti, en voisi olla kanssasi jo pelkästään sen takia, että 

a) Itket asiaa täällä

b) Kirjoitat noin julmetun surkeasti

c) Päättelen näistä kahdesta, että olet totaalinen ressukka

Vierailija
139/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:51"]

Tuo teksti vilisee kirjoitusvirheitä. Ihan oikeasti, en voisi olla kanssasi jo pelkästään sen takia, että 

a) Itket asiaa täällä

b) Kirjoitat noin julmetun surkeasti

c) Päättelen näistä kahdesta, että olet totaalinen ressukka

[/quote]

no et ole lukenut koko viesti ketjua 

Vierailija
140/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) sulla on talo, joka on sun ja sun eksäsi

2) et ole reflektoinut omaa osuuttasi suhteeseen

ja nuo järjestyksessä 2 ja 1 = en koskisi sinuun

Tapailin muutaman kerran kunnollista korkeasti koulutettua miestä, joka oli herrasmies jne., mutta hänessä oli vikana se, ettei nähnyt osuuttaan eroon. Sellaisen kanssa en seurustelemaan alkanut enkä ala.

Ohje: Käsittele kriisisi ja ota vastuu.