Miksi kukaan nainen ei enään huoli minua
Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.
olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.
ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v
toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain
ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.
nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu.
monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani
onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..
mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..
onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..
Kommentit (214)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 15:42"]
Voi johtua kykenemättömyydestäsi kirjoittaa yhdyssanoja. Suunnaton turn off ainakin itselleni.
[/quote]
tota se on minulle vaikee tietää miten ja mikä on yhdyssana. itse käytän lukiaa tällä hetkellä että saan kirjotuksen suurin piirteen luettavaan kuntoon mutta esim jos tapaan kasvokkain niin kirjotanko sillon sinulle eli haittaako se tapaamis tilanteessa
hmm.. jos et ole provo niin ainakin yksi syy taitaa olla että on jäänyt koulut käymättä. Ei ole normaalia kirjoitusta aikuiselta ihmiseltä. Kannattaisi kehittää itseäsi jotenkin, kouluttaudu tai lue ainakin kunnon kirjallisuutta.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 15:49"]
hmm.. jos et ole provo niin ainakin yksi syy taitaa olla että on jäänyt koulut käymättä. Ei ole normaalia kirjoitusta aikuiselta ihmiseltä. Kannattaisi kehittää itseäsi jotenkin, kouluttaudu tai lue ainakin kunnon kirjallisuutta.
[/quote]
no minä olen kouluttanut ja mikään koulu ei ole kesken jäänyt mutta dysvasia on ja pysyy minussa ja siihen ei ole hoito keinoo.. ja minä olen koittanut parantaa itseeni koko ajan nyt tämä on paljon parempaa testtiä kun esim 15 vuotta sitten..
Onpa täällä mielenkiintoista porukkaan kiusaa massa mies parkaa.. mikä ihme teihin suomalaiset on mennyt kun ette hyväksy erinlaisuuta . Se on vain kirjoittaminen joka on tämän miehen vika siellä voi olla joku aivan ihana ja lempeä mies..
Ja voi olla jopa joku julkis kun ei halua itseessa tunnistettavasi..
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 15:57"]
[/quote]
no minä olen kouluttanut ja mikään koulu ei ole kesken jäänyt mutta dysvasia on ja pysyy minussa ja siihen ei ole hoito keinoo.. ja minä olen koittanut parantaa itseeni koko ajan nyt tämä on paljon parempaa testtiä kun esim 15 vuotta sitten..
[/quote]
Minua (dyslelektikon vaimoa) alkaa jo suututtamaan puolestasi. Osa vastaajista ei tajua että dysfasia ei ole kuin likinäköisyys jonka saa suurimmassa osassa tapauksissa aisoihin. Käsittääkseni et etsi kirjeenvaihtokaveria eli voit blokata nuo pilkkaajat pois kylmän rauhallisesti. Siinä rakkauselämässä eivät ole tärkeintä ne kirjoitetut sanat vaan ne teot, ne teot...
Miesaktivistien väitteet naisten pinnallisuudesta kyllä kumoutuu näissä vastauksissa TÄYSIN.
Vastaava keski-ikäisen, dysfasiaa sairastavan kolmen lapsen yh:n / siivoojanaisen aloitus jossain miesten keskustelupalstalla...en uskalla kuvitella millainen vastaanotto...
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 15:42"]
Voi johtua kykenemättömyydestäsi kirjoittaa yhdyssanoja. Suunnaton turn off ainakin itselleni.
[/quote]
Minua taas vituttaa ihmiset jotka käyttää tuota saatanan typerää turn off-ilmausta.
En halua tulla taloudenhoitajaksi,siivoamaan isoa taloasi. Josta vaimo omistaa todennäköisesti puolet. En hoitamaan kenenkään toisten tekemiä tenavia.
En kuuntelemaan katkeraa vuodatusta, kun muija otti ja lähti. En halua tulla taloon jonka rakensit perheellesi. En halua olla ikuinen kakkonen.
Osalle naisista myös se iso omakotitalo voi näyttäytyä negatiivisena asiana. Esim. mulle näin on. Haluan asua lähellä keskustaa, hyväkuntoisessa kerrostalossa, jossa ei tarvitse huolehtia pihan- ja talonhuollosta. Myös tuo neliömäärä kuulostaa mun korvaan ihan hirveältä, sillä tuon pitäminen siistinä vie ihan hurjasti aikaa. Mihin ihminen tarvii noin paljon asuintilaa?
Tosin mulle myös kolme lasta edellisestä suhteesta pistäisi jarrut tosi vahvasti pohjaan. Ei ole mitään haluja alkaa äitipuoleksi, kun omia lapsia ei ole, eikä välttämättä edes tule.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 15:44"]
Usko jo - ei sinussa ole mitään vikaa! Olet vielä nuorikin. Hyvin ehdit löytää kumppanin. Minun 50v isänikin löysi :-)
[/quote]
Minäkin varmaan saisin kumppanin jos minulle kelpaisi 50v naiset vaikka itse en ole vielä sen ikäinen. Mutta kun ei kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 15:57"]
[/quote]
[/quote]
Minua (dyslelektikon vaimoa) alkaa jo suututtamaan puolestasi. Osa vastaajista ei tajua että dysfasia ei ole kuin likinäköisyys jonka saa suurimmassa osassa tapauksissa aisoihin. Käsittääkseni et etsi kirjeenvaihtokaveria eli voit blokata nuo pilkkaajat pois kylmän rauhallisesti. Siinä rakkauselämässä eivät ole tärkeintä ne kirjoitetut sanat vaan ne teot, ne teot...
[/quote]
Kiitos sanoista..
niin en ymmärrä miksi pitää olla aina pilkata ihmistä sen vikojen vuoksi
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 15:42"]Voi johtua kykenemättömyydestäsi kirjoittaa yhdyssanoja. Suunnaton turn off ainakin itselleni.
[/quote]
Sinultapa löytyy sympatiaa... ap:lla on dysleksia.