Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan nainen ei enään huoli minua

Vierailija
11.03.2014 |

Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.

olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.

ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v 

toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain 

ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.

nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu. 

monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen  ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani

onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..

mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..

onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..

Kommentit (214)

Vierailija
81/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:52"]

Tunnut ihan kunnolliselta ja herttaiselta! Varmasti löydät jonkun mukavan naisen vielä. Kunhan et pidä vaatimuksia liian tiukkoina. :) 

Tuskin sinussa itsessäsi on sellaista suurta vikaa, jonka takia et ole löytänyt kumppania. Monet naiset vaan usein perääntyvät jos on monta lasta valmiiksi.. mutta on paljon myös sellaisia, jotka pitävät siitä! Yritä löytää sellainen.

Jotkut on tullut kommentoimaan tosi ilkeästi, mutta älä välitä! Netissä ei ilkeilyltä välty ketään. Ikävä kyllä.

[/quote]

kiitos .. 

minä tiedän kyl että täällä alataan kiusaan minua ja olin siihen valmis toki tiedän että ne jotka kiusaa ei ole minua parempia vaan paljon huonompia kun ne sortaa toista sen virheistä ja vioista olen kokenut samaa ennenkin..

mutta kiitti tuesta :)

Vierailija
82/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs jotkut on tylyjä. :( Toinen asiallisesti kyselee ja sitten tänne tullaan haukkumaan vain siksi että pahoitettaisiin vieraan ihmisen mieli. Onneksi kaikki eivät ole kaltaisianne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:54"]

Olisiko siivoojakollegoissasi jotain kivaa tyyppiä? Kannattaa katsella siellä työpaikalla ympärilleen.

Kirjoittaminen ja tekstin hahmottaminen ei selkeästi ole sun juttusi, joten esim. nettideittailu kannattaa unohtaa. 

[/quote]

Pakkoko niitä nettideittejä on pohjustaa iät ajat? Kertoo, että on dysleksiatapaus ja haluaa tavata mieluiten mahdollisimman pian rennoissa merkeissä, vaikka syömässä. Sittenhän sitä näkee heti onko kemioita vaiko ei.

Vierailija
84/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:25"]

Oletko ulkomaalaistaustainen? Tuli vain noista kirjoitusvirheistä mieleen.

Kun nainen kuulee, että ulkomaalaistaustaisen miehen suomalainen vaimo on vain häipynyt lasten kanssa ilman syytä, herää siinä kohtaa kyllä rasismi ja pelko todellisista syistä. Myönsi sitä tai ei.

[/quote]

en olen ihan suomalainen mies kirjotus virheisiin on oma syy joka ei näy minusta muuten kun tälläin kirjottamalla.. siihen on diaknoosi olemassa.. :/

mutta voiko sellanen olla sitten syy että ei osaa kirjottaa kunnolla naisten saantiin..

[/quote]

Sisältö on toki kirjoituksessa muotoseikkoja tärkeämpää kun ollaan epävirallisissa yhteyksissä. Minun miehelläni on dysleksia eikä se te häntä vähemmän rakkaaksi. Tärkeintä on, että toinen puolisko antaa itsestään elonmerkkejä vähintään kerran päivässä. Nykyajan älypuhemilla voi kuvata ja lähettää toiselle kivoja kuvia. Ainakin itse arvostan sellaista henkilökohtaista huomiota enemmän kuin sananhelinää.

[/quote]

no minulla on kyseinen dieknoosi mutta se on lievä.. eikä haittaa minua normaalissa elämässä juurikaan yhtään

[/quote]

ei varmaan normaalissa elämässä haittaakaan jos tarvii vaan puhua mutta kyllä ainakin näin netissä häiritsee nämä kieli oppi virheet kun ei ole edes pilkkuja tai pisteitä  ja tarvitseeko edes mainita yhdys sanoista

Vierailija
85/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:25"]

Siis miten noi hymiöt ja kuurous liittyvät toisiinsa? Kerrotko siitä ap? Olen kuuron miehen kanssa naimisissa ja hän tulkitsee ilmeitä taitavammin kuin kukaan muu. Mitään hymiöitä ei kirjoittele koskaan.

Olisin kiinnostunut tietämään mikä on se diagnoosi joka aiheuttaa kirjoitusongelmasi ja onko sinulla ongelmia myös puhumisen kanssa? Nuo tekemäsi virheet ovat niin merkittäviä että kerro oletko opiskellut peruskoulun jälkeen? Sillä sana horoskooppi tulee kirjoitettua yhteen jopa niiltä, joilla on lukihäiriö...

[/quote]

no meillä oli tapana pistää hymiöitä ja siittä asiasta piste.. ja kuuroja minä tunnen yli 100 ja tiedän että ne käyttää niitä paljon ja siitä asiasta nyt piste.. kouluni oli perus ja sitten dysfasia koulu jonka nimee en kerro. sitten olen opiskellut monessa muussa koulussa... jotka on ihan normaaleita kouluja kun sana dysvasia on heidän tiedossa.. minun puheeni on normaalia jossa on paikka kunnan murre voimakkaasti mukana ja se on tampere.. ja nyt onko mun kieli se ongelma siis vai

[/quote]

Kuule ap, on se ongelma. Se että olet käynyt vain peruskoulun ja teet töitä siivoojana vaikuttaa parinvalinnassa aika paljon, koska naiset ovat yleensä miehiä koulutetumpia ja viihtyvät toisten koulutettujen parissa. Eniten minua kuitenkin ihmetyttää tuo tapasi keskustella: "ja siittä asiasta piste". 

Vielä tiedoksesi että Suomessa ei ole mitään dysfasiakouluja olemassakaan, joten taidat vähän keksiä omiasi?

Vierailija
86/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Suomessa paljon myös naisia ja muita miehiä, joilla on dysleksia. Eipä siinä mitään niin hirveän ihmeellistä ja kyllä kaikki järkevät ihmiset ymmärtävät. Ei todellakaan vaikuta parisuhteen löytämiseen, jos hakusessa on mukava ja kunnollinen kumppani.

Vierailija
87/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siivoojakollegoissasi jotain kivaa tyyppiä? Kannattaa katsella siellä työpaikalla ympärilleen.

Kirjoittaminen ja tekstin hahmottaminen ei selkeästi ole sun juttusi, joten esim. nettideittailu kannattaa unohtaa. 

[/quote]

teen työn paljoltikin yksin ja kun kaikki tietää ulkomaalaset on valtaamassa suomen.. eli ystävät on ulko maalaisia.. tietenkään ei se estä mitään en ole rasisti enkä syrji ketään mutta tulee sana muuri jos pitää enlannin arapiaa opiskella XD on muuten joskus vaikee jutella heidän kanssaan ..

ja yleensä käytän video deittiä tai kysyn mahdollisuuta skypeen videolla tai ilman

Vierailija
88/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:49"]Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.

olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.

ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v 

toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain 

ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.

nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu. 

monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen  ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani

onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..

mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..

onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..

[/quote]

Koska sulla on lapsia, etkä vissiin korvaa tätä vikaa olemalla komea ja/tai rikas. Laske tasovaatimuksias niin johan löytyy seuraa sulle.

[/quote]

vaatimus taso on aika pieni.. en ole rikas.. en ole komea.. olen ihan normaali.. ainoo iso asia mikä mulla on on 350 neliön omakoti talo jonka rakensin ja siittä en ole ihan heti luopumassa 

[/quote]

en lukenut koko ketjua, joten jos on sama kysymys tullut aiemmin, niin anteeksi. montako lasta ap:lla on? melko iso talo meinaan.

[/quote]

3 lasta.. 

Vierailija
89/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:58"]

Kylläpäs jotkut on tylyjä. :( Toinen asiallisesti kyselee ja sitten tänne tullaan haukkumaan vain siksi että pahoitettaisiin vieraan ihmisen mieli. Onneksi kaikki eivät ole kaltaisianne.

[/quote]

Silti kiltimmin täällä suhtaudutaan kuin jos joku nainen tulisi Ylilaudalle kirjoittamaan vastaavaa tekstiä...

Vierailija
90/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko viittomakieltä?

Minulle miehen koulutuksella ei ole merkitystä. Tärkeimmät kriteerit oli ihmisiksi elämisen taito ja toimeliaisuus hyvällä tavalla.

Vierailija
91/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 02:06"]

[/quote]

teen työn paljoltikin yksin ja kun kaikki tietää ulkomaalaset on valtaamassa suomen.. eli ystävät on ulko maalaisia.. tietenkään ei se estä mitään en ole rasisti enkä syrji ketään mutta tulee sana muuri jos pitää enlannin arapiaa opiskella XD on muuten joskus vaikee jutella heidän kanssaan ..

ja yleensä käytän video deittiä tai kysyn mahdollisuuta skypeen videolla tai ilman

[/quote]

siis onko ne ulkkikset jo sun ystäviä vai onko niin että ne ei voi kielimuurin takia olla sun ystäviä, meni vähän ohi...

Ulkomaalaiset ei nyt sentään onneksi ole valtaamassa Suomea, vaikka siivousalalla siltä saattaa näyttääkin.

Tampereella iso osa siivoojista on myös opiskelijoita.

Vierailija
92/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:56"]

Älä lannistu! Onhan sinulla kuitenkin ne lapset :) nainen kyllä löytyy aikanaan, kunhan haukeutuu ihmisten pariin ja tutustuu. Nettideittailuakin kannattaa kokeilla, mutta itse aina muistutan kaikkia siitä, että netissä on paljon huijareita!

[/quote]

niin lapset on... näen niitä nykyjään kuukaudessa 6 päivää livenä ja skypessä sillon tällen viikolla kun ne asuu kaukana minusta 2.5 tunnin ajomatkan päässä.. ja se pistää monesti suremaan tässä tyhjässä talossa..

Vierailija
93/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:56"]

Siis miten noi hymiöt ja kuurous liittyvät toisiinsa? Kerrotko siitä ap? Olen kuuron miehen kanssa naimisissa ja hän tulkitsee ilmeitä taitavammin kuin kukaan muu. Mitään hymiöitä ei kirjoittele koskaan.

Olisin kiinnostunut tietämään mikä on se diagnoosi joka aiheuttaa kirjoitusongelmasi ja onko sinulla ongelmia myös puhumisen kanssa? Nuo tekemäsi virheet ovat niin merkittäviä että kerro oletko opiskellut peruskoulun jälkeen? Sillä sana horoskooppi tulee kirjoitettua yhteen jopa niiltä, joilla on lukihäiriö...

[/quote]

no meillä oli tapana pistää hymiöitä ja siittä asiasta piste.. ja kuuroja minä tunnen yli 100 ja tiedän että ne käyttää niitä paljon ja siitä asiasta nyt piste.. kouluni oli perus ja sitten dysfasia koulu jonka nimee en kerro. sitten olen opiskellut monessa muussa koulussa... jotka on ihan normaaleita kouluja kun sana dysvasia on heidän tiedossa.. minun puheeni on normaalia jossa on paikka kunnan murre voimakkaasti mukana ja se on tampere.. ja nyt onko mun kieli se ongelma siis vai

[/quote]

Tappara vai Ilves?

[/quote]

hehe ... TAPPARA

Vierailija
94/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tämä nyt kuitenkin olla ihan vaan provo.

Sanavaraston käyttö ja kirjoitustyyli vaihtelee vähän liikaa ja ap välttelee vastaamasta ihmettelyihin dysfasiakouluista (joita ei ole olemassakaan).

Vierailija
95/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:57"]

Miksi kaikki aina lässyttää ihmisille, että "kyllä sinä varmasti jonkun löydät" yms kun Suomessakin on vaikka kuinka paljon ihmisiä, jotka oikeasti eivät koskaan löydä ketään?

[/quote]

Jokaiselle löytyisi taatusti pari jos he alkaisivat etsimään sitä paria realistisella otteella. Kannattaa miettiä ne pari asiaa mistä ei voi missään nimessä tinkiä parinvalinnassa ja unohtaa muut kriteerit. Ei tule edes kalliiksi käydä kahvittelemassa nettideittien kanssa. 

Eli rautalangasta väännettynä voit saada hyvätapaisen ja isom'nsen miehen mutta rahapussin paksuus ei tule kaupan päälle. Yleensä ikisinkut ovat niitä joilla on mahdottoman pitkä vaatimuslista.

Vierailija
96/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

350-neliöisen talon salikundiomistajamiehellä ei ole vaikeuksia löytää naista. Ei edes lapsetonta, eikä edes Porvoossa!

Vierailija
97/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laita tänne deitti-ilmoitustasi? Täällä liikkuu ympäri vuorokauden tolkuton määrä naisia ja aina joku tietää jonkun joka kaipaa miesseuraa etc. Tähän ketjuun vaan rohkeasti sähköpostiosoite niin me av-mammat pidetään ketjua pinnalla sen verran että naiset ehtivät lukemaan tämän ketjun.

Vierailija
98/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 02:05"]

[/quote]

[/quote]

Kuule ap, on se ongelma. Se että olet käynyt vain peruskoulun ja teet töitä siivoojana vaikuttaa parinvalinnassa aika paljon, koska naiset ovat yleensä miehiä koulutetumpia ja viihtyvät toisten koulutettujen parissa. Eniten minua kuitenkin ihmetyttää tuo tapasi keskustella: "ja siittä asiasta piste". 

Vielä tiedoksesi että Suomessa ei ole mitään dysfasiakouluja olemassakaan, joten taidat vähän keksiä omiasi?

[/quote]

voi kuule on se olemassa se muuten on suomen ainoo koulu ja mietin juuri että pitääkö mainita sen nimi no se on Haukkarannan koulu entiseltä nimeltänsä se on valtion eritys koulu jossa autetaan luku ja kirjoitus virheisiin liityvissä asioissa ja muussakin niihin liityvissä asioissa.. nykyjään se tunnetaan Onerva http://www.onerva.fi/ eli se siitä asiasta seuraava..

Vierailija
99/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 02:09"]

Osaatko viittomakieltä?

Minulle miehen koulutuksella ei ole merkitystä. Tärkeimmät kriteerit oli ihmisiksi elämisen taito ja toimeliaisuus hyvällä tavalla.

[/quote]

kyllä osaan viittomakielen se on tullut lasten takia toiseksi äidin kieleksi kun lasten äiti on täysin kuuro eikä lue huulilta ja käytän sitä paljon 

Vierailija
100/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 02:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 02:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

voi kuule on se olemassa se muuten on suomen ainoo koulu ja mietin juuri että pitääkö mainita sen nimi no se on Haukkarannan koulu entiseltä nimeltänsä se on valtion eritys koulu jossa autetaan luku ja kirjoitus virheisiin liityvissä asioissa ja muussakin niihin liityvissä asioissa.. nykyjään se tunnetaan Onerva http://www.onerva.fi/ eli se siitä asiasta seuraava..

[/quote]

Nettisivujen perusteella se ei ole keskittynyt dysfasiaan, vaan "autismin kirjoon". Ap, onko dysfasia ainoa todettu ongelmasi, vai onko sinulla lisäksi jokin autistinen syndrooma? En kysy loukatakseni, vaan uteliaisuuttani, olethan aivan tuntematon.