Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan nainen ei enään huoli minua

Vierailija
11.03.2014 |

Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.

olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.

ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v 

toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain 

ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.

nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu. 

monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen  ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani

onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..

mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..

onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..

Kommentit (214)

Vierailija
161/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:50"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:39"]

Kirjoitit että työsi siivoojana on raskasta, mutta asut YKSIN 350 m2 VELATTOMASSA talossa, jonka arvo on 750 000 €. Kysymys ap, miksi teet töitä siivoojana, etkä myy taloasi ja muuta pienempään? Tähän mä kyllä haluaisin vastauksen.

[/quote]

niin kellään ei ole rahaa ostaa sitä.. toiseksi tarvin tilaan noile mun harrastus vehkeille.. takon koko on suuri siitä syystä että täällä asui joskus enemman ihmisiä kun 5 henkee :( mutta se on vähän liien surullinen asia nyt

[/quote]

Tässä vaiheessa se talo oli vielä valtava omakotitalo, jota kukaan ei halunnut ostaa. Pari viestiä myöhemmin se olikin paritalo, jonka toisella puolella asui porukkaa, eli neliömäärä putosi puolella. Vähän aiemmin talo oli velaton, sitten taas velkainen. Ap itsekin unohtaa mitä on tarinoinut ja missä vaiheessa. 

[/quote]

OT mutta kauhean tarkasti täällä ruoditaankin neliöt ja tulot ja menot. Piinkovia bisnesnaisia linjoilla, jotka kyllä tsekkaavat luottotiedot ja palkkapussin suuruuden ennen kuin pääsevät oikeaan romanttiseen ja naimahaluiseen tahtotilaan.  

[/quote]

Jos viitsit yhtään perehtyä ap:n kirjoituksiin, niin olisit todennut itsekin että tuo talokertomus oli täynnä järjettömiä asiavirheitä. Syy niihin selvisi kun kirjoittaja tunnistettiin aiemminkin palstalla keksittyjä tarinoita tehtailleeksi ihmiseksi, joka muuten ei ole mies.

[/quote]

nyt on muuten sanottava tähän sen verran minä kirjotan nyt ensimmäistä kertaa elämässä tälläseen paikkaan ja minä en ole koskaan kopioinut mitään ja te olette nyt löytäneet saman laisen kaverin jostan minun nimi merkki on T.J.M.. ja tää mitä kirjotan on tossa haluisin nähdä kyseisen sivun voisiko sen jakaa linkillä tähän.. ja se s-posti voin sen kautta näyttäytyä julkisesti..

Vierailija
162/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin pitäskö mun lisätä tähän video missä oikasen asiaa puhumalla .. jos mun kirjottaminen on niin vammasta..

tuntuu kyllä välillä että miksi ihmeesä en olisi jo narun jatkona kun ihmiset on tollasia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 01:30"]

mietin pitäskö mun lisätä tähän video missä oikasen asiaa puhumalla .. jos mun kirjottaminen on niin vammasta..

tuntuu kyllä välillä että miksi ihmeesä en olisi jo narun jatkona kun ihmiset on tollasia..

[/quote]

ihmiset on pyytäneet vain tarkennuksia sun kirjoittamiin ristiriitaisuuksiin.

Jospa et ottaisi tätä palstaa niin vakavasti, etkä yrittäisi hakea täältä kumppania, kun se on vähän vaikeaa paikassa jossa keskustelijat pysyttäytyvät anonyymina. Jätä ne videot ja muut ja unohda tämä keskusteluketju, se voisi olla järkevintä. Olet antanut tänne jo meiliosoitteesi ja varmaan kiinnostuneet naiset ottavat siihen yhteyttä ja vastaat kuinka parhaaksi näet.

Vierailija
164/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Älä välitä kaiken maailman korppikotkista! Kyllä täältä normaalimpiakin löytyy mutta ovat vaan korppikotkia hiljaisempia.

Vierailija
165/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrataanpa nyt vielä se sähköpostiosoite!

Vierailija
166/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää nyt sentään mikään Hommafoorumi ole...luin nuo kommentit joita täällä kauhistellaan ja vielä luin uudelleenkin ja alkoi tuntua siltä että onko tuo kauhistelu nyt jotain tahallista vauva-palstan mustamaalaamista vai mitä? mä olen myös ehdottomasti sitä mieltä että kommentointi on pysynyt asiallisena, kun joistain ap:n kirjoittamista jutuista jää yksinkertaisesti vaan tosi epäselvä mielikuva. Vähän nyt rauhoittukaa, kiitos.

Vierailija
167/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 01:38"]

[/quote]

Jospa et ottaisi tätä palstaa niin vakavasti, etkä yrittäisi hakea täältä kumppania, kun se on vähän vaikeaa paikassa jossa keskustelijat pysyttäytyvät anonyymina. Jätä ne videot ja muut ja unohda tämä keskusteluketju, se voisi olla järkevintä. Olet antanut tänne jo meiliosoitteesi ja varmaan kiinnostuneet naiset ottavat siihen yhteyttä ja vastaat kuinka parhaaksi näet.

[/quote]

niin on totta että asioissa on aukkoja.. ja kaikkea en halua täällä sanoo ja se että täällä oleva palaute on ottanut minuun vähän kovemman iskun kun se mitä odotin sivulta vauva.fi täältä minä ja ex haettiin kauan sitten rohkasua lapsiin mutta nyt ihmiset on kai muutuneen paholaisiksi.. mutta mulla on yksi ajatus niile jotka vihaan kirjotus virheitä on se että kun saat lapsen joka on saman lainen kun minä hylkäätkö hänet kun vanhan saapaan.. minut hyljättiin sillon kun minussa torettiin dysfasia ja sillon minulla oli vaikeeta.. 

Vierailija
168/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 01:47"]

[/quote]

[/quote]

niin on totta että asioissa on aukkoja.. ja kaikkea en halua täällä sanoo ja se että täällä oleva palaute on ottanut minuun vähän kovemman iskun kun se mitä odotin sivulta vauva.fi täältä minä ja ex haettiin kauan sitten rohkasua lapsiin mutta nyt ihmiset on kai muutuneen paholaisiksi.. mutta mulla on yksi ajatus niile jotka vihaan kirjotus virheitä on se että kun saat lapsen joka on saman lainen kun minä hylkäätkö hänet kun vanhan saapaan.. minut hyljättiin sillon kun minussa torettiin dysfasia ja sillon minulla oli vaikeeta.. 

[/quote]

Mä oon täällä palstaileva mies ja ihmettelen sun reaktioitasi. Oon palstaillut täällä usein ja en varmasti ole ainoa mies ollut tässäkään viestiketjussa kommentoimassa. Tässä keskustelussa ei mun näkemykseni mukaan kukaan ole käyttäytynyt paholaismaisesti, oisikohan niin että itsekään et ihan niin ajattele, mutta pahastuit kun joku valkoinen valhe huomattiin. Olet tosiaan saanut enemmän ymmärrystä ja kiinnostusta osaksesi kuin voisi vastaavassa tilanteessa nainen saada miesten palstoilla. 

Vierailija
169/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 01:41"]

Kerrataanpa nyt vielä se sähköpostiosoite!

[/quote]

tony.Strawberry.82@gmail.com

mutta tuskin se nyt auttaa asiaan sain kuvan ihmisistä ja en oikeen tiiä mitä siitä ajatelen..

toki on asioita jotka on tehnyt vaikutuksen ja voin koittaa niitä muutaa..

Vierailija
170/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 01:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 01:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä oon täällä palstaileva mies ja ihmettelen sun reaktioitasi. Oon palstaillut täällä usein ja en varmasti ole ainoa mies ollut tässäkään viestiketjussa kommentoimassa. Tässä keskustelussa ei mun näkemykseni mukaan kukaan ole käyttäytynyt paholaismaisesti, oisikohan niin että itsekään et ihan niin ajattele, mutta pahastuit kun joku valkoinen valhe huomattiin. Olet tosiaan saanut enemmän ymmärrystä ja kiinnostusta osaksesi kuin voisi vastaavassa tilanteessa nainen saada miesten palstoilla. 

[/quote]

se valkoinen vale on varmaan se että mistä olen rahani saanut no en niitä kyl pankin tädiltä ole hakenut.. sanoin että sukuami oli auttamassa ja talossa asui joskus enemmän kun 5 henkee täällä asui joskus 3 suku polvea ja tietty raha on liikunut sen mukaan.. tällä hetkellä täällä asuu vain minä ja kissa.. mutta joo taidan lopettaa ja pyytään poistaan tämän viesti keskustelun kun olen jo hiukan pettynyt asiaan .. sain vastauksen täältä.. mun on ihan turha toivoo että kukaan haluaa minua kun minut on jo käytetty ja olen spermani luonyttanyt jollekin naiselle.. ja mun kirjotus virheet tuottaa niin suuren vamma kohtauksen naisiin .. eli on yksi ja sama asia mitä teen tällä hetkellä.

Vierailija
171/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:54"]

Olisiko siivoojakollegoissasi jotain kivaa tyyppiä? Kannattaa katsella siellä työpaikalla ympärilleen.

Kirjoittaminen ja tekstin hahmottaminen ei selkeästi ole sun juttusi, joten esim. nettideittailu kannattaa unohtaa. 

[/quote]

teen työn paljoltikin yksin ja kun kaikki tietää ulkomaalaset on valtaamassa suomen.. eli ystävät on ulko maalaisia.. tietenkään ei se estä mitään en ole rasisti enkä syrji ketään mutta tulee sana muuri jos pitää enlannin arapiaa opiskella XD on muuten joskus vaikee jutella heidän kanssaan ..

ja yleensä käytän video deittiä tai kysyn mahdollisuuta skypeen videolla tai ilman

[/quote]

missä on videodeitti? Makin haluun. Mulla on kanssa lievä dysfasia. TODELLA lievä ja Mulle kanssa ihmiset aukoo asiasta. Mä en välitä. Muutaman kerran on suoraan joku sanonut että lukihäiriöni on turn off. Mutta niissä typeissä itsessään on ollut muutamia pahjo vikoja tuon lisäksi että ei ole häirinny. Ja kaivanut. Fiksuja löytyy joita asia ei haittaa. Itse oon ikäsesi ja korkeakoulussa.

Vierailija
172/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:54"]

Olisiko siivoojakollegoissasi jotain kivaa tyyppiä? Kannattaa katsella siellä työpaikalla ympärilleen.

Kirjoittaminen ja tekstin hahmottaminen ei selkeästi ole sun juttusi, joten esim. nettideittailu kannattaa unohtaa. 

[/quote]

teen työn paljoltikin yksin ja kun kaikki tietää ulkomaalaset on valtaamassa suomen.. eli ystävät on ulko maalaisia.. tietenkään ei se estä mitään en ole rasisti enkä syrji ketään mutta tulee sana muuri jos pitää enlannin arapiaa opiskella XD on muuten joskus vaikee jutella heidän kanssaan ..

ja yleensä käytän video deittiä tai kysyn mahdollisuuta skypeen videolla tai ilman

[/quote]

missä on videodeitti? Makin haluun. Mulla on kanssa lievä dysfasia. TODELLA lievä ja Mulle kanssa ihmiset aukoo asiasta. Mä en välitä. Muutaman kerran on suoraan joku sanonut että lukihäiriöni on turn off. Mutta niissä typeissä itsessään on ollut muutamia pahjo vikoja tuon lisäksi että ei ole häirinny. Ja kaivanut. Fiksuja löytyy joita asia ei haittaa. Itse oon ikäsesi ja korkeakoulussa.

Vierailija
173/214 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 02:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

http://www.city.fi/suhteet/deittinet-video/1708

tonne voi jättää videota..

Vierailija
174/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:19"]

Ap, vaikutat kiinnostavalta! Onko sulla puoluekantaa? Ois mielenkiintoista tietää että mitä puoluetta suosit tai kannatat?

[/quote]

minä en juuri kannata mitään puoluetta itse asiassa vihaan suomen systeemejä sen verran että olen ajatellut muuttaa kreetalle pitään loppu elämäni haustaa siellä..

[/quote]

Miksi vihaat Suomea? Millä aiot elää kreetalla / entä lapsesi? Haluaisitko naisen joka lähtisi toteuttamaan kanssasi tätä unelmaa? Nythän tämä keskustelu sai ihan uuden käänteen.

[/quote]

itse asiassa se on mun haave että joskus muutan tai ostan sieltä paikan minne voi mennä.. lapseni asuvat minusta etäällä jo muutenkin.. eläminen kreetalla ei mulle ole ongelma kun osaan tehdä niin paljon asioita jolla voi tienata rahaa ja  mulla on tämä talo jonka hinta arvio on talla hetkellä 750 tuhatta niin eiköhän yksi mies sillä elää hetken.. ainoa asia on se että onko sille ostaja.. kotimaatani koskevasta asiasta en ota nyt hirveesti kantaa. täällä on moni asia niin perseellään verratuna muihin maihin.. jotkus asiat vaikuttaa mun harrastuksiin suomi laki kieltää monia asioita mitkä on muualla euroopassa lailisia "asia koskee autoja" ja on paljon muitakin. 

Vierailija
175/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:19"]

Ap, vaikutat kiinnostavalta! Onko sulla puoluekantaa? Ois mielenkiintoista tietää että mitä puoluetta suosit tai kannatat?

[/quote]

minä en juuri kannata mitään puoluetta itse asiassa vihaan suomen systeemejä sen verran että olen ajatellut muuttaa kreetalle pitään loppu elämäni haustaa siellä..

[/quote]

Miksi vihaat Suomea? Millä aiot elää kreetalla / entä lapsesi? Haluaisitko naisen joka lähtisi toteuttamaan kanssasi tätä unelmaa? Nythän tämä keskustelu sai ihan uuden käänteen.

[/quote]

itse asiassa se on mun haave että joskus muutan tai ostan sieltä paikan minne voi mennä.. lapseni asuvat minusta etäällä jo muutenkin.. eläminen kreetalla ei mulle ole ongelma kun osaan tehdä niin paljon asioita jolla voi tienata rahaa ja  mulla on tämä talo jonka hinta arvio on talla hetkellä 750 tuhatta niin eiköhän yksi mies sillä elää hetken.. ainoa asia on se että onko sille ostaja.. kotimaatani koskevasta asiasta en ota nyt hirveesti kantaa. täällä on moni asia niin perseellään verratuna muihin maihin.. jotkus asiat vaikuttaa mun harrastuksiin suomi laki kieltää monia asioita mitkä on muualla euroopassa lailisia "asia koskee autoja" ja on paljon muitakin. 

[/quote]

Kirjoitat että voisit muuttaa koska lapsesi asuvat sinusta etäällä jo muutenkin? Mutta aiemminhan kirjoitit että näet heitä 6 päivää kuukaudessa, sehän ei onnistuisi enää jos muuttaisit Kreetalle? Eikö sinua vaivaisi se että näkisit heitä jatkossa enää kerran tai pari kertaa vuodessa, koska niin se realistisesti ajateltuna menisi, jos asuisit noin kaukana ulkomailla.

Vierailija
176/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka on hyvä valinta, siellä asiat ei tunnetusti ole perseellään :D

Vierailija
177/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:59"]Osa ystävistäni on ollut esim. kolmannelle ikäkymmenelle asti täysin sinkkuja (vain pieniä säätöjä) ja sitten naps vain vakka löysi kantensa. Älä nyt heti luovuta : )

[/quote]

110: Tarkoititko kenties neljännelle ikäkymmenelle? Kaksikymppinen sinkku kun ei ole kovin harvinainen, vaikka voihan se olla harvinaista sinun kaveripiirissäsi.

Vierailija
178/214 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä edes ole vielä kauaa ollut yksin. Jos toinen suhteesi alkoi ollessasi 16 v ja kesti 15v. Ja totta on, että kun sinulla on pieniä lapsia, niin kaikki eivät niitä halua; eivät edes kaikki yh-äidit. Mutta sinulla on kuule rutkasti aikaa etsiä vakutuista kumppania. ei niitä taivaasta tipahtele ja tosiaankin voi tulla vastaaan jo huomenna lähikaupassa, mutta voi varautua vuosien yksinoloonkin, mikä ei välttämättä ole yksinäisyyttä. Naisia on niin paljon vähemmän miehiin verrattuna, mutta voi onni potkaista. Rohkeasti kannattaa kokeilla sinkkupalstoja, mutta niihin ei paljoa kannata rahaa syöttää. Etsit palstan, joka tuntuu parhaimmalta. Ilmaisiakin on ja omasta mielestäni parasta seuraa löytyi ihan ilmaiselta facebookin sinkkupalstalta. Siellä on niitä usemapiakin ja siellä oli mukava viettää iltoja keskustelemassa. Pitkiä kommenttiketjuja tuli, kun siellähän miehet ja naiset kaikki yhdessä osallistuvat keskusteluun. Kaikkien täytyy olla omalla kuvallaan mukana ryhmässä ja mukavan tuntuiselle kamulle voi sitten laittaa yksityisviestiä. Ryhmät ovat suljettuja, joten muut fb-ystävät eivät näe, että kuulut johonkin sinkkuryhmään, jos se sinua häiritsisi. Itse löysin sieltä kumppanin reilussa kuukaudessa, vaikka noilla muilla deittipalstoilla olinkin roikkunut yli puolivuotta ilman mitään vakavampaa tulosta. Jotkut ovat täällä vastailleet ilkeämielisesti ja toivottavasti et siitä ole lannistunut tai pahoittanut mieltäsi. Kaikkea hyvää kumppanin etsintään. Kirjoituksesti perusteella voin uskoa, ettei sinussa ole mitään vikaa.

Vierailija
179/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 16:53"]

En halua tulla taloudenhoitajaksi,siivoamaan isoa taloasi. Josta vaimo omistaa todennäköisesti puolet. En hoitamaan kenenkään toisten tekemiä tenavia.

En kuuntelemaan katkeraa vuodatusta, kun muija otti ja lähti. En halua tulla taloon jonka rakensit perheellesi. En halua olla ikuinen kakkonen.

[/quote]

no talo on iso ja sen omistan ihan itse vaimo on maksettu pois ja pankin velkakin on maksettu normaalit kulut ja siivoominen ei ole mikään iso asia.. ja minä olen aina ollut vain kolmonen elämässä..

ja toiseksi en ole mainninnut että pihassa on toinen 350 neliön auto talli ja harraste tila eli täällä on yhteensä 700 neliötä lämmintä tilaa jossa voi olla ja tehdä mitä haluaa

Vierailija
180/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 17:02"]

Minkämaalainen olet alunperin?

[/quote]

ihan kuule tampereella syntynyt ja suomessa ollut 32 vuotta josta olen käynyt 6 kertaa ulkomailla hiukan lomailemassa