Miksi kukaan nainen ei enään huoli minua
Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.
olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.
ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v
toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain
ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.
nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu.
monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani
onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..
mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..
onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..
Kommentit (214)
Hjallis Harkimolla on dysleksia ja naisia tulisi ovista ja ikkunoista.
Hiuksista: kuinka usein käyt parturilla? Koska olet pyytänyt parturia päivittämään leikkausta modernimmaksi?
Sitten: mieliväri, musiikkimaku, mieliruoka? Minkälainen nainen herättää kauhua ja saa aikaan inhonvärähdyksiä?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:49"]
Paljon on patukalla mittaa? Se meinaan vaikutta jos on kovin pikkiriikkinen
[/quote]
haha no tohon en suoraan ota kantaa mutta ei se ainakaan pieni oo ..
[/quote]
mitä tarkoitat tuolla.. onko asia lapsellinen vai kirjotus tapa
koulua kävin ihan normaalin ala asteen 5 asti sitten vaihdoin valtion dysvasia kouluun ja olin ihan normaalissa luokassa loppuun asti.. ja olen käynnyt sen jälkeen useammassa muussa koulussa.. koulun nimiä en kerro kun niistä voi saa tiätää kuka minä olen ja halun olla yksityinen henkilö täällä
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:11"]
[/quote]
Hjalliksella on rahaa.
Vai valtion dysfasiakoulu.
Ap:n ongelma alkaa nyt olla jokaisen tiedossa :/ Tämä on huono provo.
Kehitysvammaisille nauraminen on tosi alhaista touhua...mautonta ap.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:49"]Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.
olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.
ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v
toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain
ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.
nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu.
monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani
onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..
mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..
onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..
[/quote]
Koska sulla on lapsia, etkä vissiin korvaa tätä vikaa olemalla komea ja/tai rikas. Laske tasovaatimuksias niin johan löytyy seuraa sulle.
[/quote]
vaatimus taso on aika pieni.. en ole rikas.. en ole komea.. olen ihan normaali.. ainoo iso asia mikä mulla on on 350 neliön omakoti talo jonka rakensin ja siittä en ole ihan heti luopumassa
[/quote]
en lukenut koko ketjua, joten jos on sama kysymys tullut aiemmin, niin anteeksi. montako lasta ap:lla on? melko iso talo meinaan.
Miksi te jaksatte vängätä että provo provo? Menkää muualle purkamaan turhautuneisuuttanne.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:05"]
Siis miten noi hymiöt ja kuurous liittyvät toisiinsa? Kerrotko siitä ap? Olen kuuron miehen kanssa naimisissa ja hän tulkitsee ilmeitä taitavammin kuin kukaan muu. Mitään hymiöitä ei kirjoittele koskaan.
Olisin kiinnostunut tietämään mikä on se diagnoosi joka aiheuttaa kirjoitusongelmasi ja onko sinulla ongelmia myös puhumisen kanssa? Nuo tekemäsi virheet ovat niin merkittäviä että kerro oletko opiskellut peruskoulun jälkeen? Sillä sana horoskooppi tulee kirjoitettua yhteen jopa niiltä, joilla on lukihäiriö...
[/quote]
no meillä oli tapana pistää hymiöitä ja siittä asiasta piste.. ja kuuroja minä tunnen yli 100 ja tiedän että ne käyttää niitä paljon ja siitä asiasta nyt piste.. kouluni oli perus ja sitten dysfasia koulu jonka nimee en kerro. sitten olen opiskellut monessa muussa koulussa... jotka on ihan normaaleita kouluja kun sana dysvasia on heidän tiedossa.. minun puheeni on normaalia jossa on paikka kunnan murre voimakkaasti mukana ja se on tampere.. ja nyt onko mun kieli se ongelma siis vai
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:13"]
Miksi ihmiset, jopa ap, sekoittaa täällä dysleksian ja dysfasian? Mun mielestä ap sanoi jossain vaiheessa, että hänellä on dysfasia. Sepä haittaa kyllä jo normaalissa kanssakäymisessäkin eikä vain nettideiteille pyrittäessä, kun kysessä on nimittäin puheen tuottamisen ja/tai ymmärtämisen häiriö. Dysleksia taas on sama kuin luki-häiriö, joka on kovin monella, eikä millään tapaa näy ihmisestä päällepäin.
Dysfasia voi olla yksia ihan varteenotettava syy siinä, ettei naisten kanssa natsaa. Dysfaatikko voi vaikuttaa hitaalta ja sen vuoksi yksinkertaiselta, vaikke sitä välttämättä olekaan.
[/quote]
no minulla on torettu dysvasia 1994 mutta mitenkään ulos päin se ei näy ja se ei tule mitenkään ilmi muusa kun kirjotuksessa.. puhun normaalisti ymmärrän puheen normaalisti ja ymmärrän kaikki asiat normaalisti. vaikeeta mulla on vain lukea ja kirjottaa.. mutta ymmärrän kyllä lukemani testin.. olen lukenut fantasia kirjoja ja ymmärsin lukemani hyvin.. luku on hidasta mutta saan kuitenkin luettua..
[/quote]
Vielä kerran: dysfasia EI LIITY ONGELMIIN KIRJOITTAMISEN, vaan PUHEEN TUOTTAMISEN JA PUHEEN YMMÄRTÄMISEN KANSSA.
[/quote]
mulla on paperi jossa sen todetaan ja se on sitten väärä dieknoosi tai jotain muuta.
[/quote]
No nyt meni jo noloksi.
Vai väärällä diagnoosilla pääsit erityiskouluunkin, valtion tukemana.
Ei ole ensimmäinen provo av:lla joka lässähti niin että tussahti.
[/quote]
haluisitko puhua ihan kahden.. en puhu paskaa minä kävin koko lapsuuteni kaiken maailman tutkimuksissa ja sitten tampereen foniatria poliklinikka löysi dieknoosin ja pistivät minut koe jaksolle jyvaskylään ja jäin kouluun heti koe jälkeen..
ja viimesin kouluni päättöö viime kesänä ja sain koneistajan paperit nyt olen hakenut metallille töihin että tää yli ihmeeliset työ aikani saavat päätkösen
Mua ällistyttää miten ilkeitä ihmiset ovat. Oletteko te oikeastikin, ihan oikeassa elämässä näin ilkeitä?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:20"]
Vai valtion dysfasiakoulu.
Ap:n ongelma alkaa nyt olla jokaisen tiedossa :/ Tämä on huono provo.
Kehitysvammaisille nauraminen on tosi alhaista touhua...mautonta ap.
[/quote]
anteeksi.. minulla ei ole kehitys vammaa.. luku ja kirjotus vika vain mitään on muuta vikaa ei ole.. eli toi loukkasi minua nyt pahasti
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:07"]
Suora kysymys ap, onko sinulla downin syndrooma?
[/quote]
ei ole..
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:18"]
[/quote]
Hjalliksella on rahaa.
[/quote]Hjallis on myös ilmeisen älykäs, kun on menestynyt niin hyvin, ja äly on seksikästä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:02"]
Mua ällistyttää miten ilkeitä ihmiset ovat. Oletteko te oikeastikin, ihan oikeassa elämässä näin ilkeitä?
[/quote]
Onko se ilkeää, jos oikeasti epäilee toisen todella epäilyttävää tarinaa? Jos on, niin kai mä sitten olen. Tarina on vain liian ristiriitainen. Joko ap on keksinyt koko jutun päästään tai sitten isoja osia tarinasta on muunneltu niin, että se ei enää kuulosta todelliselta.
Valtaosin täällä on suhtauduttu ap:hen todella ystävällisesti. Huomattavasti ystävällisemmin kuin melkein millään muulla keskustelupalstalla tällaiseen suhtauduttaisiin.
Hiuksista: kuinka usein käyt parturilla? Koska olet pyytänyt parturia päivittämään leikkausta modernimmaksi?
Sitten: mieliväri, musiikkimaku, mieliruoka? Minkälainen nainen herättää kauhua ja saa aikaan inhonvärähdyksiä?
[/quote]
Niin tiedän sen että hänellä on se..
yleensä kävin parturissa kun ne haittasi menoo mutta sillon se oli vaimon aikaa tällä hetkellä käyn kun aijon erustaa itseeni tai ollä hyvän näkönen ja tyylejä on ollut monia.. kalju raidoista värjäykseen asti eli olen koittanut sitä jo tyyli on musta ihan siisti nytkin..
lempi väri on sähkön sininen
musiikki on laaja.. mutta pää asiassa Hardstyle jota tuotan itsekin eli menevaa tavaraan niin tykkään varmasti..
ruoka on vaikee kun en ole nirso millekään mutta jos pitää valita niin Stifado on kyl mun suosikki etenkin jos sen saa oikeen kreetalaisesta ravintolasta..
kauheeta naista ei olekaan ulko näko ei ratkase oikeesti mitenkään vaan sisäinen luonne.. mutta joo jos on ihan hirveen ei hykieeninen ja itsestään ei huolta pitävä niin saa kyllä kaksi kertaa miettiin että haluuko sitä..
Tunnut ihan kunnolliselta ja herttaiselta! Varmasti löydät jonkun mukavan naisen vielä. Kunhan et pidä vaatimuksia liian tiukkoina. :)
Tuskin sinussa itsessäsi on sellaista suurta vikaa, jonka takia et ole löytänyt kumppania. Monet naiset vaan usein perääntyvät jos on monta lasta valmiiksi.. mutta on paljon myös sellaisia, jotka pitävät siitä! Yritä löytää sellainen.
Jotkut on tullut kommentoimaan tosi ilkeästi, mutta älä välitä! Netissä ei ilkeilyltä välty ketään. Ikävä kyllä.
Olisiko siivoojakollegoissasi jotain kivaa tyyppiä? Kannattaa katsella siellä työpaikalla ympärilleen.
Kirjoittaminen ja tekstin hahmottaminen ei selkeästi ole sun juttusi, joten esim. nettideittailu kannattaa unohtaa.
Älä lannistu! Onhan sinulla kuitenkin ne lapset :) nainen kyllä löytyy aikanaan, kunhan haukeutuu ihmisten pariin ja tutustuu. Nettideittailuakin kannattaa kokeilla, mutta itse aina muistutan kaikkia siitä, että netissä on paljon huijareita!
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 01:05"]
Siis miten noi hymiöt ja kuurous liittyvät toisiinsa? Kerrotko siitä ap? Olen kuuron miehen kanssa naimisissa ja hän tulkitsee ilmeitä taitavammin kuin kukaan muu. Mitään hymiöitä ei kirjoittele koskaan.
Olisin kiinnostunut tietämään mikä on se diagnoosi joka aiheuttaa kirjoitusongelmasi ja onko sinulla ongelmia myös puhumisen kanssa? Nuo tekemäsi virheet ovat niin merkittäviä että kerro oletko opiskellut peruskoulun jälkeen? Sillä sana horoskooppi tulee kirjoitettua yhteen jopa niiltä, joilla on lukihäiriö...
[/quote]
no meillä oli tapana pistää hymiöitä ja siittä asiasta piste.. ja kuuroja minä tunnen yli 100 ja tiedän että ne käyttää niitä paljon ja siitä asiasta nyt piste.. kouluni oli perus ja sitten dysfasia koulu jonka nimee en kerro. sitten olen opiskellut monessa muussa koulussa... jotka on ihan normaaleita kouluja kun sana dysvasia on heidän tiedossa.. minun puheeni on normaalia jossa on paikka kunnan murre voimakkaasti mukana ja se on tampere.. ja nyt onko mun kieli se ongelma siis vai
[/quote]
Tappara vai Ilves?
Miksi kaikki aina lässyttää ihmisille, että "kyllä sinä varmasti jonkun löydät" yms kun Suomessakin on vaikka kuinka paljon ihmisiä, jotka oikeasti eivät koskaan löydä ketään?
Suora kysymys ap, onko sinulla downin syndrooma?