Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan nainen ei enään huoli minua

Vierailija
11.03.2014 |

Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.

olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.

ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v 

toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain 

ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.

nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu. 

monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen  ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani

onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..

mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..

onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..

Kommentit (214)

Vierailija
41/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:25"]

Oletko ulkomaalaistaustainen? Tuli vain noista kirjoitusvirheistä mieleen.

Kun nainen kuulee, että ulkomaalaistaustaisen miehen suomalainen vaimo on vain häipynyt lasten kanssa ilman syytä, herää siinä kohtaa kyllä rasismi ja pelko todellisista syistä. Myönsi sitä tai ei.

[/quote]

en olen ihan suomalainen mies kirjotus virheisiin on oma syy joka ei näy minusta muuten kun tälläin kirjottamalla.. siihen on diaknoosi olemassa.. :/

mutta voiko sellanen olla sitten syy että ei osaa kirjottaa kunnolla naisten saantiin..

Vierailija
42/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän AP on nainen.

Kerttu miehet hymiöitä viljele.

Eihän se jaa meisseliäkään kun ei tietojaan anna, voi pihkura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisitko jos me tentattaisiin sinua täällä porukalla? Useammalta saa useamman mielipiteen ja ulkopuoliselta monesti kaukokatseisimman. Talosta päätellen vaikutat työihmiseltä. Siitäpä ensimmäisiin kysymyksiin eli ammatti, pituus, paino ja hiusten- sekä silmienväri?

Vierailija
44/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksaa patukka................

........tai kolo, hä?

Vierailija
45/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:13"]

Miksi ihmiset, jopa ap, sekoittaa täällä dysleksian ja dysfasian? Mun mielestä ap sanoi jossain vaiheessa, että hänellä on dysfasia. Sepä haittaa kyllä jo normaalissa kanssakäymisessäkin eikä vain nettideiteille pyrittäessä, kun kysessä on nimittäin puheen tuottamisen ja/tai ymmärtämisen häiriö. Dysleksia taas on sama kuin luki-häiriö, joka on kovin monella, eikä millään tapaa näy ihmisestä päällepäin.

Dysfasia voi olla yksia ihan varteenotettava syy siinä, ettei naisten kanssa natsaa. Dysfaatikko voi vaikuttaa hitaalta ja sen vuoksi yksinkertaiselta, vaikke sitä välttämättä olekaan.

[/quote]

no minulla on torettu dysvasia 1994 mutta mitenkään ulos päin se ei näy ja se ei tule mitenkään ilmi muusa kun kirjotuksessa.. puhun normaalisti ymmärrän puheen normaalisti ja ymmärrän kaikki asiat normaalisti. vaikeeta mulla on vain lukea ja kirjottaa.. mutta ymmärrän kyllä lukemani testin.. olen lukenut fantasia kirjoja ja ymmärsin lukemani hyvin.. luku on hidasta mutta saan kuitenkin luettua..

[/quote]

Vielä kerran: dysfasia EI LIITY ONGELMIIN KIRJOITTAMISEN, vaan PUHEEN TUOTTAMISEN JA PUHEEN YMMÄRTÄMISEN KANSSA.

[/quote]

mulla on paperi jossa sen todetaan ja se on sitten väärä dieknoosi tai jotain muuta.

Vierailija
46/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:36"]

Täähän AP on nainen.

Kerttu miehet hymiöitä viljele.

Eihän se jaa meisseliäkään kun ei tietojaan anna, voi pihkura.

[/quote]

minä olen mies ja hymiöt on siksi kun 15 vuotta elin kuuron naisen kanssa ja piti ilmotaa mikä on mieli ala ja niile sen saa näkyyn .. 

onko niissä sitten jokin vika.. en voi jos niitä tulee joskus.. 

Vierailija
47/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:24"]

Kuinka ap olet saanut hankittua 750 000 € maksaneen velattoman talon, jos teet peruspesua siivoojana? Toinen iso juttu joka ihmetyttää on se että ap väittää sairastavansa dysfasiaa, mutta puhuvansa sujuvasti. Tuntemani dysfaatikko kirjoittaa hyvin, mutta ei pysty keskustelemaan normaalisti, käsittää asioita väärin ja menettää kärsivällisyytensä keskustelutilanteissa, joissa kuunnellaan ja vasta sitten vastataan. 

[/quote]

tota teen muutakin kun siivon.. muuta mistä saa rahaa..ja toiseski rahaa saa veikkaus.fi jos sattuu vähän numerot nappaamaan.. ja muutenkin tää lähtee nyt hiukan sivuun .. ja talo rakennus joo on kyllä ollut mun käsi alaa piirustus tehnyt autocad jotka arki tehti tarkasti ja rakennus vaiheesta toki on mulla ollut apuna sukuni.. mutta ei ensimmäistäkään rakennus liikettä ja nyt minä en kyl jatka tätä keskustelua kun se poikee ihan täysin siitä mitä sillä hain

[/quote]

Kysymys oli että MIKSI asut 350 m2 talossa yksin ja teet raskasta siivoustyötä, jos voisit myydä talon, muuttaa pienempään ja lopettaa siivoojanhommat. Ja mihin ihmeeseen tarvitset siivoustyötä, varsinkin jos nyt oletkin yhtäkkiä velaton lottovoittaja :D

Nyt lähtee ap:lla mopo käsistä lopullisesti, tätä on jäätävä seuraamaan!

Vierailija
48/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiasta kohteliaisuudesta ja herrasmiesmäisyydestä tulee ikävä olo, jotenki se ei oo normaalia. Monet miehet on ns. liian kohteliaita ja sit se lähinnä ärsyttää. 
Ite en ottais ketään kenellä on lapsia, koska en haluais sellaisia oman elämäni viereenkään. 

Vierailija
49/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:33"]

Kun nainen kuulee, että ulkomaalaistaustaisen miehen suomalainen vaimo on vain häipynyt lasten kanssa ilman syytä, herää siinä kohtaa kyllä rasismi ja pelko todellisista syistä. Myönsi sitä tai ei.

[/quote]

en olen ihan suomalainen mies kirjotus virheisiin on oma syy joka ei näy minusta muuten kun tälläin kirjottamalla.. siihen on diaknoosi olemassa.. :/

mutta voiko sellanen olla sitten syy että ei osaa kirjottaa kunnolla naisten saantiin..

[/quote]

Sisältö on toki kirjoituksessa muotoseikkoja tärkeämpää kun ollaan epävirallisissa yhteyksissä. Minun miehelläni on dysleksia eikä se te häntä vähemmän rakkaaksi. Tärkeintä on, että toinen puolisko antaa itsestään elonmerkkejä vähintään kerran päivässä. Nykyajan älypuhemilla voi kuvata ja lähettää toiselle kivoja kuvia. Ainakin itse arvostan sellaista henkilökohtaista huomiota enemmän kuin sananhelinää.

Vierailija
50/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:25"]

[/quote]

[/quote]

Mikäli nettideittailet: ehdottomasti kyllä vaikuttaa. Kannattaa heti mainita lukihäiriöstä (tai mikä sinulla nyt onkaan). Sekin voi olla turn off, mutta ei kaikille.

Vierailija
51/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:13"]

Miksi ihmiset, jopa ap, sekoittaa täällä dysleksian ja dysfasian? Mun mielestä ap sanoi jossain vaiheessa, että hänellä on dysfasia. Sepä haittaa kyllä jo normaalissa kanssakäymisessäkin eikä vain nettideiteille pyrittäessä, kun kysessä on nimittäin puheen tuottamisen ja/tai ymmärtämisen häiriö. Dysleksia taas on sama kuin luki-häiriö, joka on kovin monella, eikä millään tapaa näy ihmisestä päällepäin.

Dysfasia voi olla yksia ihan varteenotettava syy siinä, ettei naisten kanssa natsaa. Dysfaatikko voi vaikuttaa hitaalta ja sen vuoksi yksinkertaiselta, vaikke sitä välttämättä olekaan.

[/quote]

no minulla on torettu dysvasia 1994 mutta mitenkään ulos päin se ei näy ja se ei tule mitenkään ilmi muusa kun kirjotuksessa.. puhun normaalisti ymmärrän puheen normaalisti ja ymmärrän kaikki asiat normaalisti. vaikeeta mulla on vain lukea ja kirjottaa.. mutta ymmärrän kyllä lukemani testin.. olen lukenut fantasia kirjoja ja ymmärsin lukemani hyvin.. luku on hidasta mutta saan kuitenkin luettua..

[/quote]

Vielä kerran: dysfasia EI LIITY ONGELMIIN KIRJOITTAMISEN, vaan PUHEEN TUOTTAMISEN JA PUHEEN YMMÄRTÄMISEN KANSSA.

[/quote]

mulla on paperi jossa sen todetaan ja se on sitten väärä dieknoosi tai jotain muuta.

[/quote]

No nyt meni jo noloksi.

Vai väärällä diagnoosilla pääsit erityiskouluunkin, valtion tukemana.

Ei ole ensimmäinen provo av:lla joka lässähti niin että tussahti.

Vierailija
52/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on patukalla mittaa? Se meinaan vaikutta jos on kovin pikkiriikkinen

Vierailija
53/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:39"]

Kirjoitit että työsi siivoojana on raskasta, mutta asut YKSIN 350 m2 VELATTOMASSA talossa, jonka arvo on 750 000 €. Kysymys ap, miksi teet töitä siivoojana, etkä myy taloasi ja muuta pienempään? Tähän mä kyllä haluaisin vastauksen.

[/quote]

niin kellään ei ole rahaa ostaa sitä.. toiseksi tarvin tilaan noile mun harrastus vehkeille.. takon koko on suuri siitä syystä että täällä asui joskus enemman ihmisiä kun 5 henkee :( mutta se on vähän liien surullinen asia nyt

Vierailija
54/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:38"]

Suostuisitko jos me tentattaisiin sinua täällä porukalla? Useammalta saa useamman mielipiteen ja ulkopuoliselta monesti kaukokatseisimman. Talosta päätellen vaikutat työihmiseltä. Siitäpä ensimmäisiin kysymyksiin eli ammatti, pituus, paino ja hiusten- sekä silmienväri?

[/quote]

mulle sopii kyl.. enpä muute olisi koskaan tätä tänne kirjottanut..

kyllä minä olen työssä käyvä olen siivous alalla ja teen perus pesuja ja vahauksia 

pituus on 177

paino 80-90 vaihtelee aika paljon..

hiukset on ruskeet ja yleensä lyhyet tällä hetkällä vähän pitkät mutta siistit omasta mielestäni

silmät on vihreät 

ja horos kooppi on kala jos se tulee toiseen kysymys aaltoon.. :D

Vierailija
55/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:25"]

[/quote]

[/quote]

Mikäli nettideittailet: ehdottomasti kyllä vaikuttaa. Kannattaa heti mainita lukihäiriöstä (tai mikä sinulla nyt onkaan). Sekin voi olla turn off, mutta ei kaikille.

[/quote]

juu totta ja mainitsen sen jos se tulee puheeksi minä aina kyllä koitan oiko lukee kirjotukseni mutta aina sinne jotain jää 

Vierailija
56/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:49"]

Paljon on patukalla mittaa? Se meinaan vaikutta jos on kovin pikkiriikkinen

[/quote]

haha no tohon en suoraan ota kantaa mutta ei se ainakaan pieni oo .. 

Vierailija
57/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:49"]

Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.

olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.

ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v 

toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain 

ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.

nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu. 

monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen  ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani

onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..

mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..

onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..

[/quote]

Miksi kirjoitat kuin kuusivuotias? Mitä kouluja olet käynyt?

Vierailija
58/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:33"]

[/quote]

[/quote]

Sisältö on toki kirjoituksessa muotoseikkoja tärkeämpää kun ollaan epävirallisissa yhteyksissä. Minun miehelläni on dysleksia eikä se te häntä vähemmän rakkaaksi. Tärkeintä on, että toinen puolisko antaa itsestään elonmerkkejä vähintään kerran päivässä. Nykyajan älypuhemilla voi kuvata ja lähettää toiselle kivoja kuvia. Ainakin itse arvostan sellaista henkilökohtaista huomiota enemmän kuin sananhelinää.

[/quote]

no minulla on kyseinen dieknoosi mutta se on lievä.. eikä haittaa minua normaalissa elämässä juurikaan yhtään

Vierailija
59/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten noi hymiöt ja kuurous liittyvät toisiinsa? Kerrotko siitä ap? Olen kuuron miehen kanssa naimisissa ja hän tulkitsee ilmeitä taitavammin kuin kukaan muu. Mitään hymiöitä ei kirjoittele koskaan.

Olisin kiinnostunut tietämään mikä on se diagnoosi joka aiheuttaa kirjoitusongelmasi ja onko sinulla ongelmia myös puhumisen kanssa? Nuo tekemäsi virheet ovat niin merkittäviä että kerro oletko opiskellut peruskoulun jälkeen? Sillä sana horoskooppi tulee kirjoitettua yhteen jopa niiltä, joilla on lukihäiriö...

Vierailija
60/214 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35v mies eikä minulla ole koskaan ollut suhdetta ja olen jokseenkin varma, että ei koskaan tule olemaankaan mutta eipä tuo enää minua haittaa. Joskus aiemmin elämässäni olin asian tiimoilta masentunut. Nyt se on taaksejäänyttä elämää.