Miksi kukaan nainen ei enään huoli minua
Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.
olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.
ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v
toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain
ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.
nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu.
monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani
onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..
mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..
onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..
Kommentit (214)
Suomalaisena valkoihoisena miehenä kuulut maailman eliittiin 5%:iin. Ai vittu mua vituttaa kun miehet ottaa tollasen mikkihiiri -asenteen "miksi en kelpaa". Vittu naiset poraa miksi eivät kelpaa ja mussuttavat suklaata. Mies ottaa minkä haluaa. AAAARGGGGHHH, saatanan löysä paska ryhdistäydy :D
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:59"]
Varmaan siksi, että kaikkia vituttaa kun sanot enääN vaikka se on enää...
[/quote]
aha olipa se lapsellista.. voisiko se 12v poistua tästä keskustelusta
Ja lopetat muuten sen saatanan pyykkämisen alkuunsa jos joskus vielä pillua näet!
Naiset voi sanoa, että ne haluaa tasa-arvoisen pyykkimuijan, mutta katso kenellä on naisia; alfoilla, ei pyykkimuijilla. Naiset tykkää oikeasti olla hiukan 'alistettuja'.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:13"]
Miksi ihmiset, jopa ap, sekoittaa täällä dysleksian ja dysfasian? Mun mielestä ap sanoi jossain vaiheessa, että hänellä on dysfasia. Sepä haittaa kyllä jo normaalissa kanssakäymisessäkin eikä vain nettideiteille pyrittäessä, kun kysessä on nimittäin puheen tuottamisen ja/tai ymmärtämisen häiriö. Dysleksia taas on sama kuin luki-häiriö, joka on kovin monella, eikä millään tapaa näy ihmisestä päällepäin.
Dysfasia voi olla yksia ihan varteenotettava syy siinä, ettei naisten kanssa natsaa. Dysfaatikko voi vaikuttaa hitaalta ja sen vuoksi yksinkertaiselta, vaikke sitä välttämättä olekaan.
[/quote]
no minulla on torettu dysvasia 1994 mutta mitenkään ulos päin se ei näy ja se ei tule mitenkään ilmi muusa kun kirjotuksessa.. puhun normaalisti ymmärrän puheen normaalisti ja ymmärrän kaikki asiat normaalisti. vaikeeta mulla on vain lukea ja kirjottaa.. mutta ymmärrän kyllä lukemani testin.. olen lukenut fantasia kirjoja ja ymmärsin lukemani hyvin.. luku on hidasta mutta saan kuitenkin luettua..
[/quote]
Vielä kerran: dysfasia EI LIITY ONGELMIIN KIRJOITTAMISEN, vaan PUHEEN TUOTTAMISEN JA PUHEEN YMMÄRTÄMISEN KANSSA.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:09"]
Suomalaisena valkoihoisena miehenä kuulut maailman eliittiin 5%:iin. Ai vittu mua vituttaa kun miehet ottaa tollasen mikkihiiri -asenteen "miksi en kelpaa". Vittu naiset poraa miksi eivät kelpaa ja mussuttavat suklaata. Mies ottaa minkä haluaa. AAAARGGGGHHH, saatanan löysä paska ryhdistäydy :D
[/quote]
no minä vain mietin vittu pää sitä että mikä helvetti naisia nykyjään vaivaa..
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:49"]Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.
olen 32v sinkku mies jolla on ollut elämässä vain kaksi suhdetta joka ensimmäinen kesti vuoden ja toinen 15 vuotta.
ensimmäinen suhde oli kun ikää minulla oli vain 14v. ja toinen alko kun olin 16v
toisessa suhteessa meille tuli kolme ihanaa lasta menimme naimisiin ja oltiin onnelisia yhdessä. mutta sitten tapahtu jotain
ja vaimo muutti pois yllättäin lapset ja kissat mukanaan ja jäin yksin kotiin ilman mitään syytä että miksi näin tapahtu.
nyt kun olen ollut yksin ja olen tapaillut ihmisiä niin ketään ei kiinosta minun lainen mies tai niin minusta tuntuu.
monissa treffeillä olen käynyt ja olen ollut omasta mielestä herras mies kaikille. mutta harva haluaa tavata uudestaan ja kun kerron että olen ollut naimisissa tai että mulla on lapsia niin se saa naiset aina kääntyyn nopeemin pois luotani
onko se että mies jolla on jo perhe jossain on sitten vain käytetty ja sitä ei voi uudestaan ottaa vai onko se joku tauti että sitä ei voi hyväksyä..
mietittyttää paljon se.. kun olen ihan normaali muuten harrastan salia ja olen ihan positiivinen aina kaikille ja tulen toimeen kaikkien kassa.. enkä koskaan vaadi mitään toiselta..
onko se vain syy että mies jolla on ollut vaimo tai perhe niin niitä ei vaan oteta enään..
[/quote]
Koska sulla on lapsia, etkä vissiin korvaa tätä vikaa olemalla komea ja/tai rikas. Laske tasovaatimuksias niin johan löytyy seuraa sulle.
Lapsellani on dysfasia ja lievä asperger ja oireet eivät vaikeuta kirjoittamista, mutta keskustelut tuottavat vaikeuksia ja melkoinen taivaanrannanmaalari on hänkin luonteeltaan.
Kylläpä täällä jotkut akat saavat hiekkaa looraan kun kerrankin on aikaansaapa ja rehellisenoloinen mies linjoilla.
Laita yht.tietosi vaikka mailia, otan yhteyttä ja mulle kelpaat.
Käyt salilla ja kaikkee. Nam
Oletko ulkomaalaistaustainen? Tuli vain noista kirjoitusvirheistä mieleen.
Kun nainen kuulee, että ulkomaalaistaustaisen miehen suomalainen vaimo on vain häipynyt lasten kanssa ilman syytä, herää siinä kohtaa kyllä rasismi ja pelko todellisista syistä. Myönsi sitä tai ei.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:16"]
no minä vain mietin vittu pää sitä että mikä helvetti naisia nykyjään vaivaa..
[/quote]
Niitä mikään vaivaa. Tollasia ne on aina olleet.
Naisissa on hämmästyttävän paljon samaa kuin lapsissa: molemmat tarvitsee turvallisen, mutta jämäkän 'paimenen', joka ei myötäile jokaista päähänpistoa. Jos aina menee naisen tai lapsen pään mukaan, menettää 'kontrollin' ja kunnioituksen.
Kirjoitit että työsi siivoojana on raskasta, mutta asut YKSIN 350 m2 VELATTOMASSA talossa, jonka arvo on 750 000 €. Kysymys ap, miksi teet töitä siivoojana, etkä myy taloasi ja muuta pienempään? Tähän mä kyllä haluaisin vastauksen.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:49"]Olen kovasti miettinyt että onko minussa jokin vika.
[/quote]
Koska sulla on lapsia, etkä vissiin korvaa tätä vikaa olemalla komea ja/tai rikas. Laske tasovaatimuksias niin johan löytyy seuraa sulle.
[/quote]
vaatimus taso on aika pieni.. en ole rikas.. en ole komea.. olen ihan normaali.. ainoo iso asia mikä mulla on on 350 neliön omakoti talo jonka rakensin ja siittä en ole ihan heti luopumassa
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:37"]
Kylläpä täällä jotkut akat saavat hiekkaa looraan kun kerrankin on aikaansaapa ja rehellisenoloinen mies linjoilla.
[/quote]
Tyyppi nyt vaan kuulostaa kaikkea muuta kuin rehelliseltä. Kuulostaa ennemmin siltä, että trolli on eksynyt palstalle tylsyyksissään ja keksii tarinaa samaa tahtia, kun kysymyksiä tulee. Tarina on erittäin epälooginen.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:37"]
[/quote]
Tässä tarinassa on melko paljon epätodellisia piirteitä, joihin naiset (ja miehet) mun mielestäni pyytävät ihan aiheesta tarkennuksia.
Miksi ihmiset aina sanovat että "mulla on ollut vain 3/5/7 suhdetta"? Mulla on ikää samanverran ja suhteita ollut tasan yksi ja yhdessä ollaan vieläkin, nuoresta asti. Pitääkö ihmisellä olla alla pari kariutunutta suhdetta jotta hän on uskottava?
Veikkaan syyksi jotain juttuja sun olemuksessa tai tavoissa, paha sanoa näillä tiedoilla.
Aah, salikundi. Lups, kuolani valluu
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:24"]Laita yht.tietosi vaikka mailia, otan yhteyttä ja mulle kelpaat.
Käyt salilla ja kaikkee. Nam
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:24"]
Kuinka ap olet saanut hankittua 750 000 € maksaneen velattoman talon, jos teet peruspesua siivoojana? Toinen iso juttu joka ihmetyttää on se että ap väittää sairastavansa dysfasiaa, mutta puhuvansa sujuvasti. Tuntemani dysfaatikko kirjoittaa hyvin, mutta ei pysty keskustelemaan normaalisti, käsittää asioita väärin ja menettää kärsivällisyytensä keskustelutilanteissa, joissa kuunnellaan ja vasta sitten vastataan.
[/quote]
tota teen muutakin kun siivon.. muuta mistä saa rahaa..ja toiseski rahaa saa veikkaus.fi jos sattuu vähän numerot nappaamaan.. ja muutenkin tää lähtee nyt hiukan sivuun .. ja talo rakennus joo on kyllä ollut mun käsi alaa piirustus tehnyt autocad jotka arki tehti tarkasti ja rakennus vaiheesta toki on mulla ollut apuna sukuni.. mutta ei ensimmäistäkään rakennus liikettä ja nyt minä en kyl jatka tätä keskustelua kun se poikee ihan täysin siitä mitä sillä hain
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:13"]
Miksi ihmiset, jopa ap, sekoittaa täällä dysleksian ja dysfasian? Mun mielestä ap sanoi jossain vaiheessa, että hänellä on dysfasia. Sepä haittaa kyllä jo normaalissa kanssakäymisessäkin eikä vain nettideiteille pyrittäessä, kun kysessä on nimittäin puheen tuottamisen ja/tai ymmärtämisen häiriö. Dysleksia taas on sama kuin luki-häiriö, joka on kovin monella, eikä millään tapaa näy ihmisestä päällepäin.
Dysfasia voi olla yksia ihan varteenotettava syy siinä, ettei naisten kanssa natsaa. Dysfaatikko voi vaikuttaa hitaalta ja sen vuoksi yksinkertaiselta, vaikke sitä välttämättä olekaan.
[/quote]
no minulla on torettu dysvasia 1994 mutta mitenkään ulos päin se ei näy ja se ei tule mitenkään ilmi muusa kun kirjotuksessa.. puhun normaalisti ymmärrän puheen normaalisti ja ymmärrän kaikki asiat normaalisti. vaikeeta mulla on vain lukea ja kirjottaa.. mutta ymmärrän kyllä lukemani testin.. olen lukenut fantasia kirjoja ja ymmärsin lukemani hyvin.. luku on hidasta mutta saan kuitenkin luettua..