Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla värjäämätön tukka?

Vierailija
09.03.2014 |

Onko värjäämätön tukka (naisilla) miten yleistä?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väri on ollut jo vuosia. Olen tyytyväinen, parasta on kun ei ole juurikasvuongelmia.

Värjäsin varhaisteinistä 27-vuotiaaksi. Luulin värini olevan kamala maantien ruskea. Ei ole, se on vaalean ruskea jossa on ripaus punertavaa. <3

Vierailija
82/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin värjäyksen n. 2 vuotta sitten ja vieläkin on latvoissa mustaa ja blondia väriä raitoina... Ihan hauskan näköisesti silti, jotkut luulee että tarkoituksella mulla joku liukuvärjäys. Lopetin pahan allergiareaktion takia.
Oma väri on semmoinen vaaleanruskea blondi ja alta/niskasta tummempi ruskea. Ihan hauska, vaikka en tiedä olenko vieläkään oikein tottunut tähän. Onnellinen olen siitä ettei ole juurikasvua, aivan mahtavaa!
Kokemuksesta voin kertoa että hiusvärit todellakin ovat hirveitä myrkkyjä :( t. Nainen 22v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan värjännyt hiuksiani. Ikä 47 v. odotan, että harmaus veisi loputkin omat värit, jotta saisin ihanan "noitamaisen" pitkän harmaan tukan :)

Vierailija
84/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta sitä kohti mennään eli kasvatan omaa väriä takaisin ja siinä olisi sitten tarkoitus pysyä. 

Vierailija
85/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Värini on punertava 7-8 -asteinen vaalea, se sellainen karamelliväri. Palasin omaan väriini joskus 18-vuotiaana noin 9 vuotta sitten. Sitä ennen olin värjännyt tummemmaksi ja punertavaksi. En muista mikä laukaisi sen että piti saada oma luonnollinen väri, mutta selkeä halu se oli.

Mielestäni näytän siltä kuin minun kuuluukin. Vaikea kuvitella että enää lähtisin värjäämään, olen niin mukavuudenhaluinen enkä juurikaan kaipaa vaihtelua. Kyllä harmittaisi jos jonkun päähänpiston seurauksena menisin värjäämään, näen sellaisesta välillä pahoja uniakin.

Jos on väritykseltään pehmeä ja vähäkontrastinen, siihen sopii pehmeänväriset hiukset, ei kontrasti tai mikään voimakas.

Vierailija
86/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma väri päässä. Olen värjännyt kerran joskus kymmenen viotta sitten ja nyt ikää 30v hiukseni ovat luonnostaan tummanruskeat mutta nyt alkaa harmaita ilmestymään :/

Vierailija
87/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo värjännyt moneen vuoteen. Kesällä blondiudun auringossa.

Vierailija
88/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schwarzkopfin blonde spray on ainoa värjäys, jota käytän. Vaalentaa 1/4 sävyn omia hiuksia.