Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla värjäämätön tukka?

Vierailija
09.03.2014 |

Onko värjäämätön tukka (naisilla) miten yleistä?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma väri tukassa, ja jotenkin tosi helppoa on pitää tukka kivan näköisenä, kun ei ole juurikasvuja tms. Olen nyt kasvattanut tukan alaselkään asti ja on mukavan tuuheakin vielä. En usko, että olisin voinut saavuttaa tätä hiusten pituutta, jos olisin värjäillyt tukkaani. Väri on sellainen kullan vaalea. Lapsena oli ihan blondi (taittui silloinkin lämpimään sävyyn), mutta tummui tällaiseksi murrosiässä. En ole edes harkinnut värjääväni, koska tukka on yksi niistä ominaisuuksistani, josta pidän eniten.

Vierailija
62/88 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 01:40"]

En ole koskaan värjännyt. En ole kokenut tarpeelliseksi. Itselläni aina olleet tummanruskeat hiukset. Ei vielä harmaitakaan yhtään... n37

[/quote]

Minulla oli tuon ikäisenä jo puoli päätä harmaata. Ei paljon huvita näyttää todellista ikäänsä 10 v vanhemmalta. Harmaa tukka vie kaiken värin kasvoistakin. Joten kyllä värjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän hiukset kuulostaa kivoilta:) Suomalaiset turhaan vähättelee omaa tukkaansa:)

Vierailija
64/88 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip. Sini-blondi. Oma väri ruma vihreenruskea...

Vierailija
65/88 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin kymmenisen vuotta mustalla (ja sitä ennen ties millä värillä) mutta nyt jo pari vuotta ollut oma väri (ruskea) ja sellaisena todennäköisesti pysyykin. Värjäykseen vaan menee liikaa rahaa.

Vierailija
66/88 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa sopii monille, ainakin minulle. Harmaani ovat melkein valkoisia. Ne tuovat silmien siniharmaan värin esiin. 55

Vierailija
67/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin lyhyet hiukset ja joihinkin latvoihin jäi pari senttiä vanhaa väriä. Kasvatan omaa takaisin ja juurikasvua on varmaan 10 cm ja sen raja on melko huomaamaton. Saisin jo nyt leikattua kaiken värin pois, mutta sitten joutuisin aloittamaan kasvattamisen taas alle 10 sentistä :( Joten en mene ihan vielä kampaajalle.

Oma väri on yllättävän hyvä, tosin vähän valju, harmi vaan että sävyttävä hoitoaine ei tartu käsittelemättömään hiukseen...

Vierailija
68/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:37"]

On värjäämätön. Aika tarkkaan tämän väriset kuin tässä kuvassa nuo After-hiukset

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTpAP4g6XH85oxmTgtd0AJTvrdlxtIGMMU7kj6xc59RYC1VF9ao

En oikein tykkää ja olen ajatellut, että laittaisinko vaikka edes raitoja... Tykkään kuitenkin luonnollisuudesta, niin en ole vielä uskaltanut laittaa.

[/quote]

Värjää omanvärisellä (kevyt)värillä raitoja, ja osta Colormask (se tarttuu raitoihin mutta ei käsittelemättömään hiukseen). Sitten vaihtelet vaan niitä Colormaskeja...

Vierailija
69/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:20"]

Schwarzkopfin blonde spray on ainoa värjäys, jota käytän. Vaalentaa 1/4 sävyn omia hiuksia.

[/quote]

Jos tuota jättää käyttämättä, niin kellastuuko hiukset? Juurikasvuahan se taitaa jättää.

Vierailija
70/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan värjännyt. T. 23v

Vierailija
71/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut oma väri jotain kymmenen vuotta. Omassa tuttavapiirissä ehkä yksi kymmenestä on värjännyt hiuksia teini-iän jälkeen. Niistäkin jotka värjäävät, ei huomaisi ellei tietäisi.

Vierailija
72/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se blonde spray ei tee juurikasvua mulla vaan raidoitetun vaikutelman. Kutenaurinkoraidat. Käytä harvoin, kerran per 3 kk.

Tuo esiin oman värin punaisuutta, ei keltaista mulla.

Vierailija
73/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu mullaki, värjäämätön mustanruskea tukka ja aina värjätyksi luullaan.

Vierailija
74/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täälläkin!

Vierailija
75/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:58"]

On värjäämätön. Olen värjännyt eläissäni vain pari kertaa kevytväreillä ja siitäkin on vuosia aikaa. Hiukseni ovat tyvestä vähän harmahtavat tummanvaaleat ja latvoista kullanvaaleat, hieman raitaisetkin. En näe mitään syytä peittää omaa eläväistä liukuväriäni jollain yksivärisellä purkkivärillä. Minua häiritsee värjätyissä hiuksissa eniten juuri se värin yksitoikkoisuus, ja harvoilla on täysin omaan väritykseen sopiva sävy tai luonnollisen näköiset raidat. Ihanaa, että luonnollisuus on taas muodissa! Toivottavasti pysyy muodissa pitkään.

[/quote]

Minulla taitaa olla samanväriset hiukset kuin sinulla. Olen kokeillut jopa mustanruskeaa väriä ja sen vaalentamiseksi otinkin sitten pitkään vaaleita raitoja ja lopulta tapa jäi päälle, vaikka alla oli enää oma vaaleahko väri. En ole vuoteen värjännyt ja olen saanut ainoastaan yhden kommentin työkaverilta, joka kysyi olenko tummentanut hiuksiani. Muuten edes puolisoni ei ole kommentoinut hiusväriäni, kun testimielessä jätin kertomatta hänelle kasvatusprojektistani.

Oma väri tuntuu parin vuoden raidoituksen jälkeen raikkaalle ja uudelle. Hiusten kuntokin on parantunut huomattavasti.

Vierailija
76/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On värjäämätön. Viimeksi värjäsin joskus 5-6 vuotta sitten. Yleensä kun värjään, kyllästyn siihen heti ja kasvatan heti oman värin takaisin, joten en ole enää värjännyt.

Vierailija
77/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:54"]On värjäämätön. Viimeksi värjäsin joskus 5-6 vuotta sitten. Yleensä kun värjään, kyllästyn siihen heti ja kasvatan heti oman värin takaisin, joten en ole enää värjännyt.
[/quote]

Ja oma väri on ruskea kupari. Näyttää kuin olisi raitoja. :D Ruskeaa, punaista ja kullan väristä.

Vierailija
78/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:33"]

Välillä oli, mutta sitten alkoi taas ahkera värjääminen. Kohta ei oo tukkaa.

[/quote]

samma här. Toiset ei vaan saa niitä hyviä geenejä. Jaksamista!

Vierailija
79/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on oma väri. Se kaikkien parjaama märän hiekkatien värinen lisättynä harmailla. Olen vuosi sitten lopettanut värjäämisen kestoilla. Tarvittaessa laitan kevyt värin tai värihuuhtelun.

Vierailija
80/88 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia myrkkyjä ne värit.