Lue keskustelun säännöt.
Aaah, kesä tulee ja säärikarvat on vihdoinkin kasvaneet täyteen mittaansa.
19.05.2014 |
Tästä tulee paras kesä ikinä. Mulla on myös uusia talven aikana hankittuja tatuointeja.
Kommentit (5)
Mun säärikarvat on kasvaneet täyteen mittaansa jo monta kesää sitten. Tatuointeja ei ole, eikä tule.
Terveisin onnellinen hentoisen ja vaalean säärikarvakasvun omaava 46 v nainen. Kaikki ei ole apinoita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
46-kurppa, tukehdu sinä hentoisiin karvoihisi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:17"]
46-kurppa, tukehdu sinä hentoisiin karvoihisi.
[/quote]
Hankalaa on, ymmärrät varmaan miksi.
Mulla on kans hienot kainalokarvat. Värjäsin ne tänään vihreiksi ja punoin pienille leteille. Näyttää upealta kun letit ulottuvat lantiolle asti.
Tee niinkuin minä; puno niihin helmiä. Punaiset on pop :)