Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten naisten suosima kovistyyli

Vierailija
08.03.2014 |

Miksi ihmeessä suomalaiset nuoret naiset suosii kauheaa kovistyyliä? Vihaisen näköiseksi meikatut mustat piirretyt kulmat, mustaksi tai muun väriseksi puhkivärjätty tukka (pitävät värjäämätöntä hiusta aikuisella nössönä lapsen tukkana) ja röökiä vedetään kaljan kittauksen lomassa kun pitää olla niin äijää. En ole tällästä ilmiötä näin pahana huomannut kuin Suomessa ja olen matkaillut paljon. Muualla kovistyyli on aika undergroundia mutta Suomessa gootimpi look on mainstreamia. Mistä tuo johtuu? Jos ei ole kiloa meikkiä Suomessa niin kukaan ei kiinnostu.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole merkki vain alhaisesta sivistystasosta ja perähikiäläisestä sijainnista. Hienostelua on taidettu harvemmin hyväksyä pienissä kylissä tai maaseudun ummehtuneessa ilmapiirissä, siellä, missä sivistystä ei näy. Kannattaa siirtyä isompiin ympyröihin.

Vierailija
22/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hienostelua jos ei ole white trash tyylinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltionaiselliset naiset ovat pelottavia, pelkään että menevät pienestäkin kosketuksesta rikki. Plus pelkään että he katsovat minua kieroon, koska olen juuri näitä "äijämäisiä", lyhyttukkaisia nahkatakkisia tatuoituja kaljankittaajia. En tosian meikkaa, joten kulmakarvoja ei ole piirretty ilkeiksi. Ainakaan minun tarkoitukseni ei ole näyttää kovikselta tai ilkeältä, mutta tämä on minua itseäni.

Vierailija
24/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se white trash tyylistä jos tykkää kaljasta eikä tajua miksi joku käyttää niin hemmetin paljon energiaa siihen miltä näyttää ja varsinkin siihen että näyttää juuri samalta kun muut?

Vierailija
25/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita on ihan muissakin maissa. Ihan suurten kaupunkienkin ostareilla noita hengaa. Vetävät röökiä, on pantterikuosia, glitteriä, haastetaan riitaa. Ei vain kannata sellaisessa ympäristössä viettää aikaa. Muuttaa toiseen kaupungiosaan, käy muualla asioimassa. Ruma ympäristö vaikuttaa mielialaan ja kohta sitä alkaa itsekin näyttämään möröltä.

Vierailija
26/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin nuori 80-luvulla, maalla oli kaikilla farkut ja collegepaita, ja tukan värjänneitä osoiteltiin sormella ja pilkattiin. Kyllä minä siihen nähden pidän kuvaamaasi tyyliä kivempana ja persoonallisempana. Muutenkin minua ihmetyttää se, miten kaikki palstamammojen omasta 'klassisesta tyylikkyydestä' poikkeava leimataan wt:ksi. 

Vierailija
27/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain pikkupaikkakuntatouhulta. Helsingissä noita näkee vähemmän, vaikka siellä riittääkin gootteja ja rokkareita.

Vierailija
28/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä vaan Turussa!

Vierailija
29/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:30"]

Ei meillä vaan Turussa!

[/quote]

Piti juuri kirjoittamani saman! Lueskelin aivan ihmeissään kuvauksia nuorista naisista tässä ketjussa, kun minusta järjeästäen jokainen nuori nainen Turun kadulla näyttää enempikin ps i love fashion blogin mimmiltä.

Vierailija
30/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa gootti-sanan väärinkäyttö, jota nykypäivänä kuulee koko ajan.

Vierailija
31/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, itse nimenomaan tiedän mikä on oikea gootti. Tämä kovistyyli ei sitä ole mutta ihmettelenkin miksi Suomessa on mainstreamia olla vähän alakulttuurin edustajan näköinen?

Vierailija
32/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:24"]

Kyllä noita on ihan muissakin maissa. Ihan suurten kaupunkienkin ostareilla noita hengaa. Vetävät röökiä, on pantterikuosia, glitteriä, haastetaan riitaa. Ei vain kannata sellaisessa ympäristössä viettää aikaa. Muuttaa toiseen kaupungiosaan, käy muualla asioimassa. Ruma ympäristö vaikuttaa mielialaan ja kohta sitä alkaa itsekin näyttämään möröltä.

[/quote]

No tässähän se tulikin ilman oikeaa termiä, eli W T.

Vierailija
33/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 12:36"]

Miksi ihmeessä suomalaiset nuoret naiset suosii kauheaa kovistyyliä? Vihaisen näköiseksi meikatut mustat piirretyt kulmat, mustaksi tai muun väriseksi puhkivärjätty tukka (pitävät värjäämätöntä hiusta aikuisella nössönä lapsen tukkana) ja röökiä vedetään kaljan kittauksen lomassa kun pitää olla niin äijää. En ole tällästä ilmiötä näin pahana huomannut kuin Suomessa ja olen matkaillut paljon. Muualla kovistyyli on aika undergroundia mutta Suomessa gootimpi look on mainstreamia. Mistä tuo johtuu? Jos ei ole kiloa meikkiä Suomessa niin kukaan ei kiinnostu.

[/quote]

Missä tuollaisia tapaa?

Jossain junttilassa arvatenkin -ei haittaa. En liiku junttien keskuudessa kuin pakosta.

Vierailija
34/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaivata eniten maalaiskylien emäntiä ja pikkukaupunkien friiduja tällainen 'muoti'. Ehkä ne sopii sitten juurikin paremmin yhteen niiden junttimiestensä kanssa.

Ja niinkuin joku 'äijä' jo sanoikin, ne sellaiset miehet vain pelkää naisellisia naisia ja sellaisten on sitten suosiolla parempi vaan suunnata katseet isoihin kaupunkeihin ja ulkomaille. Itse voin suosittella lämpimästi ulkomaalaisia miehiä jotka hallitsee nää sukupuoliroolitukset paremmin :)

Vierailija
35/38 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne lävistykset. Miksi niitä pitää olla jokaisella ja niin paljon? Ja tatskoja.

Vierailija
36/38 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks tuo Miss rock 2014. Ihan wt-tyyli

Vierailija
37/38 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen omat teiniajat :D Olin juuri tuollainen ap:n luettelema kovisjuntti... Ja tietenkin ihmiset jotka pukeutuivat normaalisti, olivat mielestäni noloa massaa. Nykyään olen tyyliltäni niin naisellinen ja asiallinen, että mietityttää mitä päässäni on liikkunut nuorempana :D

Vierailija
38/38 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 01:07"]

Yöks tuo Miss rock 2014. Ihan wt-tyyli

[/quote] Minusta tuntuu etta nama tyylit on jostain elokuvista kopioitu. On nahty henkilo nain pukeutuneena ja luullaan etta se on joku suosittu tyyli kun tosiasiassa on kysymys laitapuolen kulkijasta, liimanhaistelijasta.

Sama kielenkayton kanssa. Joskus meinaan pudota tuolilta kun luen naita kirosanoja joita ei kylla missaan koulussa ole opittu. Onhan se upeeta kun sanoo fuck sita ja fuck tata (ja paljon pahempaa) mutta nauru paasee kun loppu lauseesta on niin pain mantya etta heti selviaa etta tunneilla on nukuttu paa kainalossa.

USAssa asuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän