Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, riippuu minkäkokoinen ympärysmittasi on, lastenosastolta jossa on koot esim. 170 cm:n asti löytyy ihan kivoja hieman toppimallisia, viimeksi taisin löytää Lindexiltä. Näyttävät tosi paljon paremmilta kuin tavalliset liivit, ja kovin pieni rinta ei niin paljon tukea tarvitse ellet esim. juokse. Silloin urheiluliikkeestä vaikka toppiliivit. Yllätyksekseni muuten imetysliivit olivatkin juuri hyvät, jäivät käyttöön imetyksen jälkeenkin...

Mulla on ihan yksinkertaisesti periaate ettei mun tarvitse näyttää milliäkään isompitissiseltä kuin olen, en halua. Miksi ikimaailmassa haluaisin? Olkoon vaikka mikä kompleksi mulla tai jollakulla näiden kanssa niin voi voi, mulla on muuten kroppaa pukeutua kireän mukavasti ja hyvin. 4

Vierailija
22/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:56"]

Mutta eihän niissä ole sitä tissiä ollenkaan jos ovat ihan olemattoman pienet tyyliin 75A. Eli ei niitä tisseiksi voi kutsua. Olemattomilla tisseillä ei kovin moni naisten vaate istu nätisti. Perus t-paidassakin rintakehä näyttää miehen rintakehältä. Pientä ryhtiä niihin saattaa saada push-upeilla mutta sekin tarkoittaa sitä, että pienitissinen oikeasti haaveilee isommista... Vai kuinka moni pienitissinen täällä käyttää tavallisia kolmio- tai kaariliivejä? Ei siis topattuja?

[/quote]

Kuule minä. Minä en ikipäivänä, ikinä, koskaan pue päälleni mitään topattuja tissiliivejä. Nämä kun on tälläiset surkeat kuppanat, ne ei miksikään todellisuudessa muutu millään liiveillä. Ja tosiasiassa en pidä aina edes liivejä, miksi pitäisin kun en tarvitse, eikä ne näytä edes hyvältä. No pienet nännit näkyy herkästi jos on viileää joten töissä on pidettävä jotain toppimallista urheiluliiviä - siis tietysti sellaista missä ei ole mitään rypytyksiä rinnuksissa.

Mulle muuten istuu ihan helvetin hyvin urheilumalliset vaatteet. Läskien vaatteet ei.

terv. nelonen

[/quote]

Miksi otit tässä urheiluvaatteet puheeksi? Miten ne liittyy tissien kokoon? 

[/quote]

No siten, että sinusta naisten vaatteet eivät näytä hyvältä. Eivätkä perus t-paidatkaan. No eivät välttämättä niin, mutta mun päällä näyttävät hyvältä urheiluvaatteet. Läskeillä ne taas näytä, eivätkä usein kovin isorintaisillakaan. Kyllä on ihan mahdollista pukeutua juurikin niin, että se omaan kroppaan on hyvä, oli sitten minkäkokoiset tissit tai minkäkokoinen muuten hyvänsä.

Miksi kuvittelet että mun tarvitsisi haaveilla esim. sinun tisseistäsi ja pakottautua pukemaan vanulla täytetyt tissiliivit ja "naisten vaatteet"? Ja miksi ihmettelet jos en haluakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tarvitsee topatut liivit ihan sen vuoksi ettei nännit törrötä paidan läpi. Siihen ei tissin kuppikoko vaikuta.

Vierailija
24/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle muuten istuu ihan helvetin hyvin urheilumalliset vaatteet. Läskien vaatteet ei.

terv. nelonen

[/quote]

Lautojen vaatteet jotka ovat painoindeksin alarajalla. Et olisi niin ylpeä ja täynnä itseäsi. Sinulla on sama ongelm kuin läskeillä, paitsi ettet ole ylipainoinen.

Vierailija
25/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:56"]

Mutta eihän niissä ole sitä tissiä ollenkaan jos ovat ihan olemattoman pienet tyyliin 75A. Eli ei niitä tisseiksi voi kutsua. Olemattomilla tisseillä ei kovin moni naisten vaate istu nätisti. Perus t-paidassakin rintakehä näyttää miehen rintakehältä. Pientä ryhtiä niihin saattaa saada push-upeilla mutta sekin tarkoittaa sitä, että pienitissinen oikeasti haaveilee isommista... Vai kuinka moni pienitissinen täällä käyttää tavallisia kolmio- tai kaariliivejä? Ei siis topattuja?

[/quote]

Kuule minä. Minä en ikipäivänä, ikinä, koskaan pue päälleni mitään topattuja tissiliivejä. Nämä kun on tälläiset surkeat kuppanat, ne ei miksikään todellisuudessa muutu millään liiveillä. Ja tosiasiassa en pidä aina edes liivejä, miksi pitäisin kun en tarvitse, eikä ne näytä edes hyvältä. No pienet nännit näkyy herkästi jos on viileää joten töissä on pidettävä jotain toppimallista urheiluliiviä - siis tietysti sellaista missä ei ole mitään rypytyksiä rinnuksissa.

terv. nelonen

[/quote]

Miksi otit tässä urheiluvaatteet puheeksi? Miten ne liittyy tissien kokoon? 

[/quote]

No siten, että sinusta naisten vaatteet eivät näytä hyvältä. Eivätkä perus t-paidatkaan. No eivät välttämättä niin, mutta mun päällä näyttävät hyvältä urheiluvaatteet. Läskeillä ne taas näytä, eivätkä usein kovin isorintaisillakaan. Kyllä on ihan mahdollista pukeutua juurikin niin, että se omaan kroppaan on hyvä, oli sitten minkäkokoiset tissit tai minkäkokoinen muuten hyvänsä.

Miksi kuvittelet että mun tarvitsisi haaveilla esim. sinun tisseistäsi ja pakottautua pukemaan vanulla täytetyt tissiliivit ja "naisten vaatteet"? Ja miksi ihmettelet jos en haluakaan?

[/quote]

Joku tais nyt ottaa vähän liian tosissaan :D Käytä mitä vaatteita käytät. Sanoinpahan oman mielipiteeni. Hienoa jos urheiluvaatteet tekevät sinut onnelliseksi. 

Vierailija
26/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa tarkoitettu että miehet pitävät enemmän pienemmistä luomurinnoista kuin suhteettoman isoista...tuskin tarkoitti ihan sitä että nimenomaan pienistä rinnoista vain tykättäis

Vierailija
27/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:25"]

Eiköhän tuossa tarkoitettu että miehet pitävät enemmän pienemmistä luomurinnoista kuin suhteettoman isoista...tuskin tarkoitti ihan sitä että nimenomaan pienistä rinnoista vain tykättäis

[/quote]

Miten sen nyt noin voi ymmärtää?

Vierailija
28/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan kuullu yhdestäkään miehistä jotka oikeesti pitäis nimenomaan lautarinnoista...ei ne kyllä varmaan tykkää myöskään mistään megatisseista.

Vierailija
29/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:24"]

terv. nelonen

[/quote]

Lautojen vaatteet jotka ovat painoindeksin alarajalla. Et olisi niin ylpeä ja täynnä itseäsi. Sinulla on sama ongelm kuin läskeillä, paitsi ettet ole ylipainoinen.

[/quote]

:D Pelastit päiväni! Lautojen vaatteet jotka ovat painoindeksin alarajalla :D

Ei, vaan todellisuudessa mä olen niin sairaan kyllästynyt tähän tissinatseiluun jota harrastavat ehkä jopa enemmän naiset, kuin miehet. Jos kohta miehetkin. Olen ihan v i t u n kyllästynyt. On olemassa iso määrä naisia, jotka luulevat olevansa jotain vain koska tissit. Ikävä kyllä nykymedia ruokkii tätä, mutta niimpä se ruokkii montaa muutakin naiskuvaa, josta on todellisuus kaukana. Kyllä mäkin joskus mietin, että mistä ihmeestä tuokin tissiliivinsä löytää mutta oletan vaan, että eiköhän niitä myydä. Enkä mieti että mitä tuokin voi päälleen pukea. Yks ja sama. Meitä on aika moneen lähtöön.

Vierailija
30/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut epäonnea seurustella elämäni aikana 3 kertaa vakavasti, ja kaikki on valittaneet liian isoista tisseistä. En itsekään tykkää. Leikkauttaisin heti jos uskaltaisin/olisi varaa.

Nimim. G85

Vierailija
31/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:28"]

Mä en ole koskaan kuullu yhdestäkään miehistä jotka oikeesti pitäis nimenomaan lautarinnoista...ei ne kyllä varmaan tykkää myöskään mistään megatisseista.

[/quote]

Ja sopusuhtaisista pienistä rinnoista et ole koskaan kuullutkaan? Oletat niiden olevan automaattisesti laudat. Tehakat pienet rinnat ovat kokoa A-C

Terveisin, pienet terhakat c:t omistava

Vierailija
32/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:21"]

Toiset tarvitsee topatut liivit ihan sen vuoksi ettei nännit törrötä paidan läpi. Siihen ei tissin kuppikoko vaikuta.

[/quote]

Minä tarvitsen topatut liivit, koska nännini ovat ihan villit jos on vähänkään viileä tuulahdus. Rinnat on pienet, eikä roiku vaikka 3 lasta olen imettänyt vuosikkaaksi. Välillä toivon, että olisivat suuremmat, mutta näillä on mentävä. 

Vierailija
33/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:28"]

[/quote]

Logiikka: pienet/sopusuhtaiset rinnat = lauta.

Vierailija
34/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseäni aina pienirintaisena, mutta mieheni mielestä olen kohtuu isorintainen. Koita nyt sitten tietää.

Olen myös huomannut, että kuppikoko ei kerro mitään rintojen koosta.

Vierailija
35/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:32"]

Mulla on ollut epäonnea seurustella elämäni aikana 3 kertaa vakavasti, ja kaikki on valittaneet liian isoista tisseistä. En itsekään tykkää. Leikkauttaisin heti jos uskaltaisin/olisi varaa.

Nimim. G85

[/quote]

Julkisella puolella leikkaavat ilmaiseksi jos on tarpeeksi isot ja sulla on tuon koon mukaan. Mene ihmeessä itsekin menin ja nyt kuppi b ja tyytyväinen. Uskalla hyvin se menee usko pois!

Vierailija
36/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin suuri yhteiskunnallinen, poliittinen ja taloudellinen teema. Kiitos keskustelun avauksesta.

Vierailija
37/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrrggghhh tissit sitä ja tissit tätä, yhtä loppuunkaluttu aihe kuin Raxu ja Raxun laihdutus..

Vierailija
38/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä haaveilen sellaisista terhakoista, kivoista 70B-rinnoista. Mutta ehkä ne ei tähän runkoon sopisi, sen verran löytyy kuitenkin hartioita ja lantiota että ehkä nämä 75E:t on paremmat. Mutta juuri sen takia pelkän kuppikoon ja ympärysmitan vertailu tällä palstalla onkin niin outoa! Luulisi nyt kaikkien naisten ymmärtävän että vaikkapa 75C:t voi näyttää jonkun kropassa pieniltä, jollakulla keskikokoisilta ja jollakulla isoilta, esimerkiksi naisen pituudesta ja vartalontyypistä riippuen.

Arvelisin, että miehet enimmäkseen tykkäisi kroppaan sopivista ja sopusuhtaisista rinnoista. Mutta väärässähän mä varmaan olen!

Vierailija
39/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:58"]

Arrrggghhh tissit sitä ja tissit tätä, yhtä loppuunkaluttu aihe kuin Raxu ja Raxun laihdutus..

[/quote]

Keksi ihmeessä uusi ja ei-kulutettu aihe?

Vierailija
40/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä inistään että C-kuppi on sitä ja tätä. C-kuppi kun ei ole koko! 65C-75C-85C - noissa kaikissa on eri kokoinen kuppi ja ympärys. Ei siis ole olemassa mitään C-kupin rintoja ("terhakoita tai ei").

Ja edelleen ärsyttää samoin kuten 30 kommentoija sanoi että naiset kehtaavat haukkua toisensa rintojen koon perusteella. Mun mielestä jokaisella on oikeus olla sen kokoinen kuin on.

Lisäksi tässäkin on faktat hakusessa: on olemassa satoja eri rintaliivikokoja. Voiko joku noista sadoista muka on "normaali" tai "parempi" kuin koko muut? Miksi?

Kyllä lähes joka kokoiselle löytyy sopivat liivit, joitakin vaan joutuu etsimään enemmän, kun sitä topattua tarjoaan niin pienempikuppiselle kuin suurelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä