Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja anteeks nyt vaan mutta olen ollut huomaavinani, että tissikeskustelu on aika lailla voimissaan naisten foorumeilla, ja naisten keskusteluissa... Noin verrattuna niihin muihin tekijöihin, joilla on merkitystä. (AV:n osalta voi läskiasian jättääkin pois, koska tänne on pesiytynyt myös muutamia läskifanaatikkoja)

Nyt kun ihan ensimmäistä kertaa saitte mut miettimään, minkälaisiin housuihin sullotte takapuolenne, jos se on valtava, ihrainen ja selluliittinen? Tai entäpä jos on luinen lautaperse? Harvemmin näistä avauksia tehdään, vaikka ikävä kyllä monille, se on myös aika oleellinen tekijä. Voisiko olla niin, että niitä hyviä ihan syntymässä saatuja tissejä on jonkin verran enemmän kuin hyviä takapuolia, jälkimmäisen eteen kun joutuu elämään yleensä aika kohtuullisesti...? Huonoa persettä ei saa hyväksi millään keinoin rullaamalla, sullomalla tai laittamalla vanua alle. No, korkokengillä saa hieman näköä, mutta ei se koko lopputulosta pelasta.

Tai millaiseen säkkiin itsenne puette, jos teillä on mahamakkaroita? Nimittäin ei mitkään tiukat naiselliset vaatteet silloinkaan näytä hyvältä.

Tai jos on ruma ja ryppyinen naamataulu? Pussi päähän?

Oikeasti, ne on kasa rasvaa, jotka joko on isot tai ei ole. Jokainen voi olla ihan tyytyväinen omiinsa, ja turhaakin turhempaa on tisseillä yrittää päteä.

Yksi entisistä miesystävistäni piti näistä surkimuksista. Sanoi että mikään ei ole kaameampaa, kuin että vatsanahka on vedetty push-uppien sisään, tissit rullattu tyrkylle - joo hyvältä näyttää kunnes päästään asiaan. Sisältä valahtaa melkein aina veltot rasvasäkit roikkumaan ja petos on vielä pahempi kuin joku pieni geelitäyte. Tissien heiluminen naidessa ratsastusasennossa oli hänen mielestään iljettävää. Mutta makunsa kullakin ja jollekin tuo on parasta parhautta.

Pahoittelen kielenkäyttöäni mutta voisko olla vähän mietinnän paikka, että miten tärkeää sijaa ne tissit teidän elämässä näyttelee, oli koko mitä hyvänsä... 4

Vierailija
42/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

75B enkä käytä rintaliivejä. Kivan pystyt ja kiinteät.

En ikinä vaihtaisi näitä utareisiin. Ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu väite, että kaikki pienirintaiset käyttäisivät topattuja liivejä. Joskus niitä joutuu ostamaan, kun muuta ei vain siihen hätään a-kupilla löydy, mutta mieluiten käytän kyllä kaariliivejä ja sen jälkeen urheilutoppeja mieluummin kuin jotain ihme toppausvempaimia.

Vierailija
44/50 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus... kyllähän taas puoleen jos toiseen on mielipipiteitä--- niin kuuluu ollakin. Mulla 85 e ja aina on muut tykänny, minä en. Isot pystyt, kaks lasta... on ne luomut... ;) voi teitä, nauttikaa siitä mitä on. Kaikissa jotain hyvää. Jos ei tissit, niin sit vaikka peppu :)

Vierailija
45/50 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaas naiset käyttää oikeankokoisia rintsikoita. Tosi harvalla on oikeasti tissit vaikkapa kokoa 75B, kun sen kaksoiskoko on 70C ja 65D jne. Rintaliivien kuuluu ostettaessa istua napakasti siten, että alusnauhan alle mahtuu 1-2 sormea eikä koko käsi.

Minä luulin tyypillisten ketjuliikkeiden taulukoiden harhaanjohtamana kokoni olevan 75A, mutta se paljastuikin olevan 65D. Ja kyllä, olen silti erittäin pienirintainen.

Vierailija
46/50 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:56"]

Mutta eihän niissä ole sitä tissiä ollenkaan jos ovat ihan olemattoman pienet tyyliin 75A. Eli ei niitä tisseiksi voi kutsua. Olemattomilla tisseillä ei kovin moni naisten vaate istu nätisti. Perus t-paidassakin rintakehä näyttää miehen rintakehältä. Pientä ryhtiä niihin saattaa saada push-upeilla mutta sekin tarkoittaa sitä, että pienitissinen oikeasti haaveilee isommista... Vai kuinka moni pienitissinen täällä käyttää tavallisia kolmio- tai kaariliivejä? Ei siis topattuja?

[/quote]

Minä.

Vierailija
47/50 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä yksi maailman tylsimmistä aiheista... mutta tämän haluan sanoa: Monille miehille "pienet, terhakat rinnat" on jotain 70C- kokoiset, eli oikeasti keskikokoiset.

Vierailija
48/50 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on tylsä aihe jos pienistä rinnoista puhutaan? 

Vierailija
49/50 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstissä rinnastettiin isorintaisuus ja kurvikkuus. Olen pienirintainen 65C mutta olen kurvikas. Päätekijä kurvikkuudessa on vyötärö-lantiosuhde. Olen kapeavyötäröinen, kaareva lantio ja pyöreä ja terhakka peppu. Monet isorintaiset ovat muilta osin hyvin kurvittomia, kuten joku Kate Upton.

Vierailija
50/50 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikä!!

otinko nyt ihan turhaan hh kokoiset silikonit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi