Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohaisit kuule muurahaispesään. Kohta isorintaisten armeija hyökkää palstalle. 

Vierailija
2/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan pienet ja kiinteät ihan kivat, mutta näillä H-kupin buubseilla mennään... ainakin kunnes on lapsiluku täynnä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Mulla on onnettomat a-kupin ketunnokat enkä ole kuullut kuin sanomista. Tosin oli aika jolloin luulin että ne on ihan kivat, sitten aikuistuin. Voisinhan mä tässä heittää kasan perusteita, miksi nämä on niin helvatan kätevät ja hyvät mutten viitsi. Ketä sekin pettäisi. Eivät kelpaa omalle miehellekään. (Rehellisesti sanottuna, en kai vaihtaisi silti pois...?)

Vierailija
4/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pitää olla hoikka ja pienet rinnat ok mutta joskus on kiva panna isotissistä

Vierailija
5/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namiiiiiii!!!!! Voisin hyväillä pieniä rintoja piiiitkäään...mmmmm

Vierailija
6/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tykkää. ja isoista ja keskikokoisista. t. Mies

Vierailija
7/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:27"]

Kohta isorintaisten armeija hyökkää palstalle. 

[/quote]Tulee mieleen joku Russ Meyerin leffa :D

Vierailija
8/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän niissä ole sitä tissiä ollenkaan jos ovat ihan olemattoman pienet tyyliin 75A. Eli ei niitä tisseiksi voi kutsua. Olemattomilla tisseillä ei kovin moni naisten vaate istu nätisti. Perus t-paidassakin rintakehä näyttää miehen rintakehältä. Pientä ryhtiä niihin saattaa saada push-upeilla mutta sekin tarkoittaa sitä, että pienitissinen oikeasti haaveilee isommista... Vai kuinka moni pienitissinen täällä käyttää tavallisia kolmio- tai kaariliivejä? Ei siis topattuja?

Vierailija
9/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen alkoi tykittää. Menkää suojaan. 

2

Vierailija
10/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut että kun tissit mahtuu miehen käteen, ne ovat just hyvän kokoiset. Ainakin ne miehet jotka ovat mun tissejä hyväilleet :)

Vierailija
11/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen olen itse pitänyt pienistä rinnoistani, jotka eivät häiritse eloa mitenkään. Isot rinnat ovat mielestäni kauhean rumat. Kolmen imetyksen jälkeen olen kyllä ihan lauta, mutten silti vaihtaisi megoihin. 

Vierailija
12/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:56"]

Mutta eihän niissä ole sitä tissiä ollenkaan jos ovat ihan olemattoman pienet tyyliin 75A. Eli ei niitä tisseiksi voi kutsua. Olemattomilla tisseillä ei kovin moni naisten vaate istu nätisti. Perus t-paidassakin rintakehä näyttää miehen rintakehältä. Pientä ryhtiä niihin saattaa saada push-upeilla mutta sekin tarkoittaa sitä, että pienitissinen oikeasti haaveilee isommista... Vai kuinka moni pienitissinen täällä käyttää tavallisia kolmio- tai kaariliivejä? Ei siis topattuja?

[/quote]

Ihmettelen tätä ihan oikeasti! Ei ole tarkotus vittuilla. Itselläni 75C enkä koe niitä kauhean suuriksi. Mietityttää vaan kun kaikki pienirintaiset tuntuu käyttävän näitä topattuja liivejä.

Vierailija
13/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuule minä. Minä en ikipäivänä, ikinä, koskaan pue päälleni mitään topattuja tissiliivejä. Nämä kun on tälläiset surkeat kuppanat, ne ei miksikään todellisuudessa muutu millään liiveillä. Ja tosiasiassa en pidä aina edes liivejä, miksi pitäisin kun en tarvitse, eikä ne näytä edes hyvältä. No pienet nännit näkyy herkästi jos on viileää joten töissä on pidettävä jotain toppimallista urheiluliiviä - siis tietysti sellaista missä ei ole mitään rypytyksiä rinnuksissa.

Mulle muuten istuu ihan helvetin hyvin urheilumalliset vaatteet. Läskien vaatteet ei.

terv. nelonen

Vierailija
14/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:01"]Mä olen kuullut että kun tissit mahtuu miehen käteen, ne ovat just hyvän kokoiset. Ainakin ne miehet jotka ovat mun tissejä hyväilleet :)

[/quote]

Meinaatko tosissas,.että siinä hivellessään sanois että on liian isot tai pienet hänen makuun? Vois jäädä pimppa saamatta :D

Vierailija
15/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 Musta 75 B on paras. Imetysten jälkeen 75 A ja kyllä topatut liivit käytössä. 

Vierailija
16/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt selvää, isot rinnat riippuvat. Omasta mielestäni parhaan näköiset ovat keskikokoiset, jotka ovat kuitenkin enemmän pieneen kuin suureen päin. Ehkä joku B-kuppi. Isoista tisseistä tulee mieleen löysät, rasvaa keräävät naiset vaikka olisivat hoikkiakin.

Vierailija
17/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienirintaisille myydä kuin topattuja liivejä. Halusi tai ei. Minä ainakin olen monestikin joutunut poistumaan liikkeestä tyhjin käsin kun liike on täynnä ihan törkeän topattuja liivejä ja sellaisia silikoni täytteitä. Minä haluaisin tavalliset, (en kyllä pelkällä kankaallakaan, koska sellaiset ei tue). Mutta tuskin isorintaisetkaan pelkällä kankaalla mitään tekisivät? Rintaliivien tarkoitus on kuitenkin tukea rintoja. 

Ja myönnän kyllä kiusallani tämän pistäneeni kun täällä av:llä aina taistellaan näistä tissi asioista :) todellisuudessa ei varmaan voida sanoa mistä miehet tykkäävät ja mistä naiset tykkäävät. Makuja on monia ja jokaisella omansa.

ap

Vierailija
18/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:02"]

[/quote]

Kuule minä. Minä en ikipäivänä, ikinä, koskaan pue päälleni mitään topattuja tissiliivejä. Nämä kun on tälläiset surkeat kuppanat, ne ei miksikään todellisuudessa muutu millään liiveillä. Ja tosiasiassa en pidä aina edes liivejä, miksi pitäisin kun en tarvitse, eikä ne näytä edes hyvältä. No pienet nännit näkyy herkästi jos on viileää joten töissä on pidettävä jotain toppimallista urheiluliiviä - siis tietysti sellaista missä ei ole mitään rypytyksiä rinnuksissa.

Mulle muuten istuu ihan helvetin hyvin urheilumalliset vaatteet. Läskien vaatteet ei.

terv. nelonen

[/quote]

Miksi otit tässä urheiluvaatteet puheeksi? Miten ne liittyy tissien kokoon? 

Vierailija
19/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että minulla on aina ollut isot rinnat, myös silloin kun olin laiheliini. Mutta pidän näistä riippasäkeistä ja läskinkerääjistä kovasti, kunhan lapset on tehty, voisi niitä kiristää tai pienentää, alkaa käymään selänpäälle.

Vierailija
20/50 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 22:06"]

Ei pienirintaisille myydä kuin topattuja liivejä. Halusi tai ei. Minä ainakin olen monestikin joutunut poistumaan liikkeestä tyhjin käsin kun liike on täynnä ihan törkeän topattuja liivejä ja sellaisia silikoni täytteitä. Minä haluaisin tavalliset, (en kyllä pelkällä kankaallakaan, koska sellaiset ei tue). Mutta tuskin isorintaisetkaan pelkällä kankaalla mitään tekisivät? Rintaliivien tarkoitus on kuitenkin tukea rintoja. 

Ja myönnän kyllä kiusallani tämän pistäneeni kun täällä av:llä aina taistellaan näistä tissi asioista :) todellisuudessa ei varmaan voida sanoa mistä miehet tykkäävät ja mistä naiset tykkäävät. Makuja on monia ja jokaisella omansa.

ap

[/quote]

Itse kyllä käytän kolmiorintaliivejä tai sporttitoppeja. Ja mulla koko 75C. Inhoan niitä toppauksia, en tarvitse yhtään lisää tissiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä