Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa kahdestaan lomalle, lapset jää isälleen??

Vierailija
07.03.2014 |

Onko minulla turhaan huono omatunto jos lähden mieheni kanssa kahdestaan viikoksi lomalle?

Lapset jäisi isänsä ja äitipuolen luo.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ehdottomasti lähdette lomalle ja nautit ajastasi. Lastesi isäkin voi varmasti viettää aikaa ilman lapsia ja huonoa omatuntoa. Ydinperheessä elävä äitikin voi lomailla ilman että sitä kukaan paheksuu. Nauti lomastasi :)

Vierailija
122/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? Jos ovat alle 3-vuotiaita, niin ehkä _kahden_ viikon matka ei ole se kaikkein paras ajatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan normaalia, että lapset ovat joskus pidemmän ajan isällään? Tällöin äiti kai voi tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
124/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa... minä ymmärrän tuon huonon omantunnon enemmän siitä, että itse lähtee kivalle lomamatkalle -mutta lapset eivät pääse reissuun. Kaipa nuo isänsä kanssa muutenkin saavat olla. Sanokaa minua tylsäksi, mutta meidän perheessä lapsillakin on oikeus matkustaa lomille. Paljon kalliimmaksihan se tulee ja aikaa ja varaa aikuisten omille reissuille  jää vähemmän. Miehen kanssa ollaan tehty jokunen lyhyt kaupunkilomaviikonloppu, mutta viikon-kahden viikon lomille aina lapsetkin mukaan. Mutta joo, tällä uusiopariskunnalla on tietysti "oikeus omiin tunteisiin" ja omaan hemmotteluun. Aikuiset ensin.

Vierailija
125/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:49"]

Onko minulla turhaan huono omatunto jos lähden mieheni kanssa kahdestaan viikoksi lomalle?

[/quote]

En ymmärrä kysymystä...

T: yh-iskä

Vierailija
126/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 09:42"]

Minkä ikäiset lapset? Jos ovat alle 3-vuotiaita, niin ehkä _kahden_ viikon matka ei ole se kaikkein paras ajatus.

[/quote]Mut nää lähteekin vaan  viikoksi. :) Hauskaa matkaa ja nauttikaa!

Vierailija
127/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 09:47"]

Ai jaa... minä ymmärrän tuon huonon omantunnon enemmän siitä, että itse lähtee kivalle lomamatkalle -mutta lapset eivät pääse reissuun. Kaipa nuo isänsä kanssa muutenkin saavat olla. Sanokaa minua tylsäksi, mutta meidän perheessä lapsillakin on oikeus matkustaa lomille. Paljon kalliimmaksihan se tulee ja aikaa ja varaa aikuisten omille reissuille  jää vähemmän. Miehen kanssa ollaan tehty jokunen lyhyt kaupunkilomaviikonloppu, mutta viikon-kahden viikon lomille aina lapsetkin mukaan. Mutta joo, tällä uusiopariskunnalla on tietysti "oikeus omiin tunteisiin" ja omaan hemmotteluun. Aikuiset ensin.

[/quote]

Me olemme ihan ydinperhe. Tosin sillä ei ole merkitystä vastaukseeni ja ajatteluuni. Me matkustamme mieheni kanssa kaksin. Viikon lomamatkoja useamman kerran vuodessa. Aikaisemmin on lapsemme matkustanut kanssamme. Ei vain toimi enää.  Kyse ei ole siitä ettemmekö haluaisi matkustaa perheenä lapsen kanssa.  Tosin sitä en kiellä, että matkustaminen miehen kanssa kaksin on rentouttavaa ja mukavaa hemmottelua.

Lapsemme ei vain tällä hetkellä ole matkustuskykyinen.

t. Miehen kanssa kaksin lomaileva

Vierailija
128/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 08:49"]

[/quote]

En ymmärrä kysymystä...

T: yh-iskä

[/quote]Hienoa, että olet avoimesti tyhmä :)

Vierailija
129/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 09:55"]

[/quote]

Me olemme ihan ydinperhe. Tosin sillä ei ole merkitystä vastaukseeni ja ajatteluuni. Me matkustamme mieheni kanssa kaksin. Viikon lomamatkoja useamman kerran vuodessa. Aikaisemmin on lapsemme matkustanut kanssamme. Ei vain toimi enää.  Kyse ei ole siitä ettemmekö haluaisi matkustaa perheenä lapsen kanssa.  Tosin sitä en kiellä, että matkustaminen miehen kanssa kaksin on rentouttavaa ja mukavaa hemmottelua.

Lapsemme ei vain tällä hetkellä ole matkustuskykyinen.

t. Miehen kanssa kaksin lomaileva

[/quote]

So???

Vierailija
130/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti et ole vauvaa jättämässä pois matkasta, kun kerran molemmilla vanhemmilla on jo uudet puolisot, joten mikä on ongelmana?

Tietysti lapsillakin on oikeus lomailuun, mutta ottaako isäkin lapset jokaiselle lomalle mukaan, pitääkö äidin tuntea itsensä huonoksi äidiksi, jos yhden loman viettää vain miehensä kanssa, mutta isälle se on ihan hyväksyttävää.

Mene lomalle ja nauti! Isä osaa varmasti lapsensa hoitaa ja seuraavalle lomalle voitte taas ottaa lapsetkin mukaan ja viettää perhelomaa, nyt aikuisten omaa lomaa!

Vierailija
131/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 10:01"]

Oletettavasti et ole vauvaa jättämässä pois matkasta, kun kerran molemmilla vanhemmilla on jo uudet puolisot, joten mikä on ongelmana?

Tietysti lapsillakin on oikeus lomailuun, mutta ottaako isäkin lapset jokaiselle lomalle mukaan, pitääkö äidin tuntea itsensä huonoksi äidiksi, jos yhden loman viettää vain miehensä kanssa, mutta isälle se on ihan hyväksyttävää.

Mene lomalle ja nauti! Isä osaa varmasti lapsensa hoitaa ja seuraavalle lomalle voitte taas ottaa lapsetkin mukaan ja viettää perhelomaa, nyt aikuisten omaa lomaa!

[/quote]Vauvaa?? Mitä ihmeen vauvaa?

Vierailija
132/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 10:01"]

[/quote]Vauvaa?? Mitä ihmeen vauvaa?

[/quote]

sissus ihmisten yksinkertaisuutta :D

ei mulla muuta

Vierailija
133/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasten äiti ei pärjäis omiensa kanssa 2 vuorokautta. Ois yksi matka tulossa duunin puolesta toukokuussa, joka pitäis laskea äidin hoitokyvin varaan=äidin pitäisi olla 24 tuntia omien lastensa kaa. Sanoin pomolle, että en ole ihan varma, saanko hoidon järjestettyä? Tuo, että pystyykö hoitamaan lapset, ei ole niin yksiselitteinen juttu. Jos lapset sattuvat olemaan känkkäränkkä-tuulella, niin äiti menee helposti aivan pois tolaltaan. Ja sitten siellä ei ole enää äitiä, vaan lapsekkaasti käyttäytyvä, kikkuileva äiti.

Esim. kun lapset riitelivät äitinsä kanssa, niin uhmakkaasti sanoivat äidille, että eivät rakasta häntä. Että rakastavat vain isäänsä. Niin mitäs, äitinsä sekosi siitä täysin ja heivasi lapset talon terassille pakkasella miettimään, että ketä lapset rakastavat? Ulkona värjötellessä lasten rakkaus äitiä kohtaan ei suinkaan lisääntynyt, vaan soittivat isin hakemaan kotiin. Hakihan se...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän