Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pusuttelin lastani aikanaan suullekin ja reikiä 23-vuotialla 0.

Vierailija
24.02.2014 |

Omat hampaat hoidettu, mutta reikäiset ja paikatut siis. Miten se sitten muka tarttuu toisilta ja toisilta ei se karies.

Eihän lapselle annettava suupusu kyllä edes sylkeä vaihda.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perverssiä kun aikuiset pussaa lapsia suulle ja päinvastoin.

Vierailija
2/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikiä 0 ja ikää 26v. Kyllä äitini syötti minua samalla lusikalla kuin itsekin söi ja aivan varmasti on mullekin pusuja suulle annettu :)

Ja kakkonen, mene hoitoon jos näet jotakin perverssiä tuossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk

Vierailija
4/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja mun vaari poltti röökiä koko ikänsä eikä koskaan saanut keuhkosyöpää, siispä tupakointi ei voi aiheuttaa keuhkosyöpää. Ap sä olet tyhmä.

Vierailija
5/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljetin lastani autossa aina ilman turvaistuinta ja turvavyötä, kolareita nolla!
Miten on mahdollista, että jotkut ajavat kolarin ja jotkut eivät?

Vierailija
6/6 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa vastaavassa ketjussa joku hammaslääkäriopiskelijaksi esittäytynyt kirjoitti aika hyvin. Näin olen minäkin asian ynmärtänyt ja nopean googlettelun perusteella asiatekstiä:

"Lue, hyvä ihminen. Sanoin jo ensimmäisessä viestissä, että mitä myöhemmin tartunnan saa, sitä vähäisempi sen vaikutus on.

Lyhyesti selitettynä suuhun muodostuu ensimmäisen kahden ikävuoden aikana normaalifloora, eli suusi bakteerikanta. Eli jos saat kariesbakteerin suuhusi ennen normaaliflooran muodostumista, kariesbakteerista tulee iso osa bakteerikantaasi.

Jos taas saat tartunnan kun bakteerikantasi on jo muodostunut, kariesbakteeri ei enää muiden suusi bakteerien takia saa "valloitettua" itselleen yhtä suurta elintilaa.

Toivottavasti selitin ymmärrettävästi :)

-se hl-opiskelija"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan