Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa kahdestaan lomalle, lapset jää isälleen??

Vierailija
07.03.2014 |

Onko minulla turhaan huono omatunto jos lähden mieheni kanssa kahdestaan viikoksi lomalle?

Lapset jäisi isänsä ja äitipuolen luo.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinperheelliset on vain kateellisia, kun niillä ei ole koskaan vapaaviikkoja. Me saamme joka toinen viikko elää nuorenparin elämää kahdestaan.

Vierailija
102/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:12"]Menkää ja naattikaa lomasta, syökää juokaa ja naikaa. Lapset voi hyvin isukillakin ja aina voi viedä mummolaan.

[/quote] juuri näin. Jos isäkään ei niitä jaksa, onneksi on mummola, minne ne voi aina työntää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:13"]Ydinperheelliset on vain kateellisia, kun niillä ei ole koskaan vapaaviikkoja. Me saamme joka toinen viikko elää nuorenparin elämää kahdestaan.

[/quote].

Olisi kyllä ihanaa. Tuon takia jo kannattaa erota

Vierailija
104/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:13"]

Ydinperheelliset on vain kateellisia, kun niillä ei ole koskaan vapaaviikkoja. Me saamme joka toinen viikko elää nuorenparin elämää kahdestaan.

[/quote]
Mutta sekään ei riitä, vaan lomatkin pitää saada viettää nuorenparin elämää? Lasten toiveilla ei niin väliä, voihan ne johonkin huvipuistoon viedä joskus.

Vierailija
105/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää mieheltänne: Viikon lemmenloma vaimon kanssa vai perheloma lasten kanssa?

Vierailija
106/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:18"]Kysykää mieheltänne: Viikon lemmenloma vaimon kanssa vai perheloma lasten kanssa?

[/quote] kysyin, vastasi perheloma. Mun pitää varmasn mennä baariin pettämään, kun mies takertuu lapsiin

Vierailija
107/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:13"]

[/quote]

Minä tuonne aika alkuun jo vastasin. Olemme ydinperhe yhdellä lapsella. Matkustamme mieheni kanssa useamman viikon lomamatkan vuodessa aivan kaksistaan. Viikotkin saamme olla kotosalla aivan rauhassa ja nauttia. Lapsi on kotona joka toinen viikonloppu.

Eli tässä kohtaa minun oli aivan pakko päästä kumoamaan tuo ydinperheiden katellisuus löpinät.

t. Kohta taas matkalle miehen kanssa kaksin

Vierailija
108/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:18"]

Kysykää mieheltänne: Viikon lemmenloma vaimon kanssa vai perheloma lasten kanssa?

[/quote]

Mies vastasi: Lemmenloma vaimon kanssa.

Vierailija
109/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:13"]

[/quote]
Mutta sekään ei riitä, vaan lomatkin pitää saada viettää nuorenparin elämää? Lasten toiveilla ei niin väliä, voihan ne johonkin huvipuistoon viedä joskus.

[/quote] Ei lapset saa pompottaa vanhempiaan. Heidän on hyvä oppia jo pieninä, etteivät ole vanhempien maailman napoja. Pettymyksiin pitää valmistaa, että pärjää maailmassa. Sinkkonenkin sanoo, että vanhempien tehtävä on tarjota pettymyksiä

Vierailija
110/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:13"]

[/quote]

Minä tuonne aika alkuun jo vastasin. Olemme ydinperhe yhdellä lapsella. Matkustamme mieheni kanssa useamman viikon lomamatkan vuodessa aivan kaksistaan. Viikotkin saamme olla kotosalla aivan rauhassa ja nauttia. Lapsi on kotona joka toinen viikonloppu.

Eli tässä kohtaa minun oli aivan pakko päästä kumoamaan tuo ydinperheiden katellisuus löpinät.

[/quote] missä lapsi on ne viikot, jos on kotona vain joka toinen viikonloppu. Mihin ydinperhe on sijoittanut lapsen

Vierailija
111/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:13"]

[/quote]

[/quote] missä lapsi on ne viikot, jos on kotona vain joka toinen viikonloppu. Mihin ydinperhe on sijoittanut lapsen

[/quote]

Laitokseen.

t. Kohta miehen kanssa taas matkalle kaksin

Vierailija
112/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaali olisi, jos sais reissata miehen kans vapaasti kuin nuorena ja lapsen vois ottas sitten esille, kun on sellainen fiilis. Kun ei haluttaisi erota ja miestäkään vaihtaa. Ydinperheille pitäisi järjestää intervallihoitoa, kuten keharilapsille aina joskus johonki laitokseen. Tuttu pariskunta sai juuri murkkunsa kuukaudeksi lastenkotiin. Vähänkö käy kateeksi, kun lähtevät all inclusive matkalle Thaikkuun

Vierailija
113/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:26"]

[/quote]

[/quote]

Laitokseen.

t. Kohta miehen kanssa taas matkalle kaksin

[/quot

Wau, kateeksi käy

Vierailija
114/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen kanssa se onkin helppoa vielä saada maksusitoumus kunnalta, mutta meillä on kolme ja kunta väittää, ettei ole sijaiskotipaikkoja

Vierailija
115/133 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Nyt on minulle ja miehelle matka varattu etelän lämpöön.

.......ja lasten kanssa lähdemme sitten syyskuussa samaan maahan. Voi meidän hylättyjä lapsia joista kukaan ei välitä.

Isän ja äitipuolen mukana pääsevät "vain" Ruotsiin huvipuisto ja shoppailumatkalle.

Meidän lapsilla on neljä rakastavaa vanhempaa, siinä on kaksi enemmän kuin esim. riitaisassa ydinperheessä jossa äijä ryyppää ja akka nalkuttaa mutta lapset nauttii koska ydinperhe <3

Yrittäkää ymmärtää te täydelliset naiset. Kaikki erolapset eivät ole heitteillä ja "kukaan ei välitä".

Onneksi tein tämän aloituksen koska se sai minut tajuamaan entistä paremmin kuinka hyvin meidän lapsilla on asiat verrattuna moneen muuhun ns. ydinperhe lapseen.

Heillä on nyt myös isä-ja äitipuoli huolehtimassa ja rakastamassa. Lapset ovat itse sanoneet että onneksi saatiin isäpuoleksi "Ville" ja "Maija", ne on ihan parhaita :)

Hyvä jos sait tuntea paremmuutta takiani, se sinulle suotakoon. Minä ainakin voin käsi sydämmellä sanoa että meillä on kaikki hyvin, aidosti. Entä sinulla? Ap

Vierailija
116/133 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia just olen yrittänyt ehdottaa miehelle eroa. Saisi edes joskus olla rauhassa.

Vierailija
117/133 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun mies ole sun lasten isä? Nykyaika...

Vierailija
118/133 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 13:21"]Eikö sun mies ole sun lasten isä? Nykyaika...

[/quote] Eikö sulla ole aivoja?

Vierailija
119/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa matkaa sinulle. Älä murehdi lapsista, ovat isänsä hoidossa. Jos isä on normaali isä, ei mitään huolta. Sinä pääset matkalle miehesi kanssa, lapset saavat olla isänsä kanssa ja isä lastensa kanssa. Kaikki voittavat.

Vierailija
120/133 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, nauti lomastasi. Me olimme 2 viikkoa joulun jälkeen lomalla ja lapset isällään tuon ajan ja kaikki oli mennyt hienosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan