Mitäs tuumaattr tästä? H. Lampela Me naisissa
Itse olen hämmentynyt. Klara Kivilahti, älykkyys ja henkevyys samassa jutussa hämmentävät. Danitaa en tunne, mutta... eh. Joku nyt mättää? Aina olen kyllä tuosta Heikki Lampelasta pitänyt, mutta mutta mutta. Jotenkin nyt veti ihan sanattomaksi tämä.
Kommentit (147)
koita eri selainta, ota adblock pois päältä tai lataa uudempi versio flash playeristä? jos oot iphonella niin lataa joku ohjelma jonka kanssa voit katsoa noita flashia vaativia videoita.
Tiedän Danitan ja pidän häntä hauskana ja mukavana ihmisenä. Ehkä menee välillä vähän pää pilvissä ihastuneena, mutta niin kai tapahtuu monella muullakin.
En myöskään ymmärrä, mitä hän tuossa papassa näkee. L:n jutut kuulostavat lievästi sanottuna harhaisilta.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 08:23"]
Eikö kukaan koskaan ole miettinyt mitkä on Lampelan motiivit olla puolustajana niin monessa jutussa joissa saa näkyvyyttä mediassa.. En ole koskaan hänestä tämän tavaramerkkinsä vuoksi pitänyt. Tämä julkisuuteen etsiytyminen myös muilla 'avuilla' oli vain ajan kysymys.
[/quote]
Heh. Suomessa se menee kyllä niin, että syytetty vaatii itse itselleen tietyn asianajajan ja saa sen. Ei me olla Jenkkilässä, jossa lakimiehet tyrkyttävät itseään potentiaalisille asiakkaille.
Joten Lampela on vain ottanut vastaan hänelle tarjotut keissit. Kuka hullu ei ottaisi, jos kerran asiakas nimenomaan hänet haluaa puolustajakseen?
Lampela on yrittäjä, joka itsensä lisäksi työllistää muutaman muunkin ihmisen. Miksi ihmeessä hän kieltäytyisi asiakkaita?
Sinun kommentissasi ei ollut järjen häivää!
Nauroin niin paljon tolle videolle, pappahan on ihan maaninen! :D Danita, juokse kun vielä voit...
"Syytetty vaatii itse itselleen tietyn asianajajan ja saa sen." What? Ei kyllä ihan mene näin, vaan kyllä asianajajalla on oikeus kieltäytyä jutusta. Uskoisin että Lampelakin on kuitenkin sen tason juristi, että hän voi valita ne jutut, jotka haluaa. En tosin usko että hän varta vasten on valinnut noita juttuja esim. medianäkyvyyden vuoksi, vaan toivottavasti kyseessä on ollut ennemminkin ammatilliset haasteet ja mielenkiintoiset tapaukset. Tässä Hesarin juttu aiheesta: http://www.hs.fi/kotimaa/a1359869204817
No nyt ei ihmetetytä enää mikään muu kuin se, että miksi meidän täytyy tietää kaikki tämä Heikistä ja Danitasta? Heikin naama näyttää etäisesti jotenkin tutulta, varmaan joskus olen telkussa nähnyt, mutta en muista hänestä mitään muuta. Danitasta en tätä ennen ollut kuullut yhtään mitään. Eikö nää Hessu ja Dansku vois nyt vaan elää ihan sitä elämäänsä ja katsoa mitä tuleman pitää...
Ihanaa, kuinka sensuellia onkaan tuo jatkuva hiustensukiminen ja suunmutristelu tuossa videossa.
En kyllä meinannut uskoa silmiäni! Naurattaa ja vähän hirvittää samalla. Mutta ei taida olla tällä asianajajalla kaikki lepakot ullakolla... Vaikuttaa oikeasti aika sairaalta ihmiseltä. Nuorikko lähinnä säälittää, voi olla pahoja hetkiä suhteessa tuollaisen miehen rinnalla :(
Miten niin nuorikko säälittää? Fiksumpi kai tuo Lampela on ja menestyykin hyvin. Nainen vaikuttaa bimbolta. Vai?
Siinä kaksi enkeliä katsoi toisiaan...
jepjep.
Välillä mietin oliko tuo juttu oikeasti parodia, mutta Lampelahan on todellinen henkilö..
Oikeasti, se on hyvä ihmistuntija ja kouluttaja.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:36"]
Miten niin nuorikko säälittää? Fiksumpi kai tuo Lampela on ja menestyykin hyvin. Nainen vaikuttaa bimbolta. Vai?
[/quote]
Muistaako kukaan tuon naisen kummallisen asuntoilmoituksen siitä keskustan miljoonakämpästä, se oli ihan outo, niissä kuvissa oli yksi tavallinen valkokaali, kuohuvaa, ja kaksi naista + se miljoona-asunto.
Ei mikään tavallisin asuntoilmoitus, vaihtoi ne kuvat kyllä normaaleihin myöhemmin :D
hienoa, jos on. miksi vaikuttaa niin tyhjäpäältä sitten? johtuuko tuosta kiinteistövälitysfirmasta ja sen imagosta? ihme dallas-meininkiä. blogi vaikuttaa pinnalliselta tekosyvälliseltä hyvinvointihimphampulta.
kerro mulle, jos olen saanut väärän mielikuvan. haluaisin olla väärässä tässä!
siis nro 9 oli kommentti numerolle 7.
Onnekas hänen exä, taloudellisesti ei ainakaan joudu pulaan.
Mun mielestä puhui erittäin kauniisti. En ymmärrä mikä häiritsee?
puhuu kauniisti ja eksäänsä kohtaan tuntuu jutun perusteella olevan ok. mutta siis kun kehuu sivistyneeksi yms. uutta naisystäväänsä, ja sitten tämä naisystävä näyttäytyy bloginsa, fb-juttujensa ym. perusteella aika himpulapimpulalta, niin ihmetyttää. voiko ihminen vaikuttaa ihan bimbolta ja olla silti sivistynyt, syvällinen ja älykäs? ja klara kivilahden kaveri. mulle ainakin tämä herättää hämmennystä, nro 12.
Tekeekö näitä alotuksia siellä nyt heikki vai danita, ketään ei kiinnosta
voisko joku jollavideo näkyy postata sen tänne tai youtubeen, pliis? kiinnostus tähän helsingin kuumimpaan pariskuntaan on valtava!