Mitäs tuumaattr tästä? H. Lampela Me naisissa
Itse olen hämmentynyt. Klara Kivilahti, älykkyys ja henkevyys samassa jutussa hämmentävät. Danitaa en tunne, mutta... eh. Joku nyt mättää? Aina olen kyllä tuosta Heikki Lampelasta pitänyt, mutta mutta mutta. Jotenkin nyt veti ihan sanattomaksi tämä.
Kommentit (147)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:03"]
Kiusallinen video. Ikääntynyt mies puhuu taukoamatonta hölönpölönhölinää ja nuori kaunis nainen vaikuttaa siltä ettei vielä sisäistä sitä mihin on ajautunut, yrittää vähän paikata ja oikoa ukkelin sanomisia ja tuoda omaa nokkeluuttaan esiin. Mutta turhaan, sillä mies rajaa hänen olemisensa koko ajan pelkkään objektin asemaan ja vetää jutut alatyylisiksi.
[/quote]
No nimenomaan näin toimii narsistit, nainen on vain esineeseen verrattava statussymboli, hyödyke, kunnes tulee uusi parempi tai vanha ei enää anna narsistille oletettuun tapaa energiaansa ja egon pönkitystä.
Naiset, itsenne vuoksi opetelkaa tuntemaan noi merkit, aina ei kaikki tosiaan ole niin kultaista ja ihanaa kuin miltä näyttää eikä jutut ole sitä mitä suusta suolletaan. Kun ei kiirehdi suhteissa niin usein paljastuu todellinen karva ajan mittaan.
[/quote]
Mun mielestä tämä tapaus ei ole narsistia nähnytkään. Narsisti nimenomaan osaa piilottaa sekopäisyytensä kaikilta hyvin taitavasti. Tässä keississä ei ole sellaista taitoa näkynyt...
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:20"]
En ymmärrä tuota naista. Ollaan kai suurinpiirtein samanikäisiä (olen 35v), enkä ikinä pystyisi seurustelemaan noin vanhan oloisen miehen kanssa, ihan kuin isän kaverin kanssa olisi.
[/quote]
Money talks! Ja asema julkkis-huippujuristin kainalossa.
Voisi kuvitella että omanarvontunto katoaa ajan myötä tuollaisessa suhteessa. Ikävä asetelma tuon naisen kannalta.
kauanko menee, että Lampela alkaa puhua itsestään prinssinä, joka rakentaa prinsessallee linnanb ja kuinka siellä elävät ylhäistä elämää(vt.erään julkkisneidon glamourjutut)
Umpirakastunut mies.. kyllä se siitä ajan kanssa tasaantuu.
Lampela on ihailtu ja arvostettu oman alansa huippu ammattilainen. Ehkäpä hän on tullut liian luottavaiseksi kaiken suitsutuksen jälkeen. Julkisuus on hänelle tuttua vain ammattinsa kautta. Hän ei osaa käsitellä sitä oikein. Liika avautuminen voi kostautua.
Me haluamme säilyttää hänestä kuvan kylmäpäisenä ja asiallisena oikeuden turvaajana, emme halua kuulla hänen suustaan hömppää enkeleistä ja naisista jne.
Mutta minusta on normaalia pitää kauniista ihmisistä.
Näin se vaan on..
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 12:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:46"]
Oikeasti, se on hyvä ihmistuntija ja kouluttaja.
[/quote]
Heikki Lampela ei ole hyvää ihmistuntijaa nähnytkään.
Puolusti Timo Rätyä ja lankesi Rädyn nyyhkystooreihin täysin. Sokea Erkkikin näkee minkätyyppinen ihminen Timo Räty on, mutta en nyt viitsi kunnianloukkaussyytteiden pelossa mainita sitä sanaa, koska tämäntyyppisen ihmisen kosto on kauhea.
Lampela kuitenkin lankesi nyyhkystooreihin kuin lammas. Oikeus sen sijaan näki totuuden. Juu, ei ole Lampela ihmistuntijaa nähnytkään.
[/quote]
Tätä ihmettelin myös! On aika selvää, että Räty on narsistinen persoona mutta Lampela puolusti häntä julkisuudessa aivan tarpeettoman paljon. Ei asianajajan tarvitse tuollaisiin mittasuhteisiin mennä. IHmettelin todella, että lankesi narsistin ansaan.
[/quote]
Täytyy sanoa, että itse tulkitsin tämän tapauksen toisin. Lampela tajusi mielestäni oikein hyvin, millainen Räty on. Mitä haastavampi persoona, sitä enemmän kannattaa luovia. Ja onhan se luultavasti totta, että Räty koki olevansa kiltti ihminen, joka kohtasi oikeudessa vääryyden. Tuomio todella tuntui hänestä luultavasti tuhoamiselta, loukkaus oli niin suuri. Puhumalla näistä tunteista ja käsityksistä ja toimimalla niiden todistajana Lampela itse asiassa aika taitavasti rajasi itselleen neutraalin paikan.
Johanna Tukainenhan suuttui Lampelan jostain kommentista. Lampela facebookissa kirjoitti oitis, että Johanna ja hänen siskonsa ovat varmasti oikeasti hyvin herttaisia ja hyväsydämisiä ihmisiä pahoitellen kommenttiansa, josta olisi muuta voinut päätellä. Näin hän pääsi eroon Tukiaisista.
Eikö kukaan koskaan ole miettinyt mitkä on Lampelan motiivit olla puolustajana niin monessa jutussa joissa saa näkyvyyttä mediassa.. En ole koskaan hänestä tämän tavaramerkkinsä vuoksi pitänyt. Tämä julkisuuteen etsiytyminen myös muilla 'avuilla' oli vain ajan kysymys.
Oudolta vaikuttaa.
Ihmettelen sitä, että hän lupaa satoja tuhansia ex-vaimolleen. Jos olivat avioliitossa, eikä ollut avioehtoa, niin pitäisi jakaa omaisuus puoliksi. Todennäköisesti on kuitankin avioehto ollut, ja juristina tyyppi on tiennyt keinot, joilla kartuttaa omaa omaisuuttaan... Ja se, mitä lehtiin puhuu, ei välttämättä ole koko totuus. Epäilen vahvasti, ettei kärsi juurikaan taloudellista tappiota.
Miltähän hänen lapsistaan tuntuu isän haastattelut?
Ärsyttää videossa & haastattelussa, että tolle miehelle nainen on vain objekti. Kamalan ulkonäkökeskeistä - blondi, pitkä, kaunis ja pla pla.
Hohhoijaa.
Mitä pitäisi?
Kovin lapsellistahan tuo vaikuttaa olevan, mutta eivät ole ainoita pintaliitäjiä mitä maa päällään kantaa. Nämä nyt vaan keikkuvat julkisuudessa.
Surullistahan se on, että tuossa iässäkin vielä ollaan noin keskenkasvuisia. Toisaalta toisten onni ei ole itseltäni pois. Oman onneni tahdon vaan perustuvan syvällisempiin asioihin. Kukin tyylillään eikä kaikille ole annettu samaa henkistä lähtötasoa elämään, me ollaan täällä kaikki oppimassa omista lähtökohdistamme ja tärkeintä on, että kasvua tapahtuu. Ilman kasvua elämän merkitys jää heikoksi sielun tasolla, eikä sekään ole muilta pois.
Pikkasen pukkaa Napoleon kompleksia tms
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:36"]
Ärsyttää videossa & haastattelussa, että tolle miehelle nainen on vain objekti. Kamalan ulkonäkökeskeistä - blondi, pitkä, kaunis ja pla pla.
Hohhoijaa.
[/quote]
Nainen näytti jossain vaiheessa jo vähän vaivautuneelta ja halusi kääntää haastattelun edukseen ja osoittaa olevansa myös fiksu ja hauska.
Spa-kommentti olisi ollut mulle naisena liikaa "hemmottelet vähän itseäsi, niin jaksat sitten taas antaa miehelle nautintoa" asenne oli jo Pretty Woman -osastoa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 00:38"]
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/20140208036815394_a2.shtml
Että sellasta, ei tuota ukkoa enää voi vakavasti ottaa.
[/quote]
Tämän videon katsottuani olen varma, että Danita jättää Lampelan jossain vaiheessa. Ei raha kaikkea korvaa.
Danita vaikutti fiksulta, Lampela taas.....
[/quote]
Danita on nuori ja raikas. Ihme, että jaksaa kuunnella noita Lampelan jaarituksia. No fool like old fool.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 13:00"]Onko tämä Danita ollut joskus joku Soittis-ohjelman juontaja? Niitä blondeja, jotka yrittää jallittaa ihmisiä soittamaan tyhjänpäiväisiin visailuohjelmiin? Blondilla ei taida olla kuin AMK-tasoisia tutkintoja, en siis pitäisi häntä Kovinkaan älykkäänä. Ex-vaimolla on sentään lastentarhanopettajana yliopistotutkinto.
[/quote]
Turhaan dissaatte Danitaa täällä. Tiedän hänet nuoruusajoilta ja joo on kiinnostunut kauneudestaan, mutta mun mielestä ihan terveellä tavalla itserakas, eikä koskaan mun kuulkln ole latistanut muita. Vähän höpsö ehkä, muttei mikään idiootti niin kuin täällä parjataan. Kiltteys on iso plussa. Kaunis, pitkä ja hoikka nainen niin johan mammat näkee punaista. Lampela vaikuttaa douchebagilta, mutta en tunne häntä lainkaan, joten turha löpistä.
En mäkään usko että Danita on tyhmä tms., en pystynyt katsomaan videota kokonaan mutta suhteellisen järkevältä vaikutti. Hän on kuitenkin näyttävän näköinen nainen ja ilmeisesti haluaa (herättää) huomiota ja varmaankin pitää siitä, että on nyt saanut julkisuutta, luultavasti se jossain määrin auttaa myös kiinteistönvälitysbisneksessä. Eli varmaan hänellä on tällaisiakin intressejä tapailla julkisuudesta tuttua henkilöä. Ja varmaan on ihan aidosti ihastunutkin, mutta en millään jaksa uskoa, että fiksun oloinen nainen jaksaisi tuollaisia juttuja pidemmän päälle.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 13:00"]Onko tämä Danita ollut joskus joku Soittis-ohjelman juontaja? Niitä blondeja, jotka yrittää jallittaa ihmisiä soittamaan tyhjänpäiväisiin visailuohjelmiin? Blondilla ei taida olla kuin AMK-tasoisia tutkintoja, en siis pitäisi häntä Kovinkaan älykkäänä. Ex-vaimolla on sentään lastentarhanopettajana yliopistotutkinto.
[/quote]
Turhaan dissaatte Danitaa täällä. Tiedän hänet nuoruusajoilta ja joo on kiinnostunut kauneudestaan, mutta mun mielestä ihan terveellä tavalla itserakas, eikä koskaan mun kuulkln ole latistanut muita. Vähän höpsö ehkä, muttei mikään idiootti niin kuin täällä parjataan. Kiltteys on iso plussa. Kaunis, pitkä ja hoikka nainen niin johan mammat näkee punaista. Lampela vaikuttaa douchebagilta, mutta en tunne häntä lainkaan, joten turha löpistä.
[/quote]
Danitaa ei täällä dissata, vaan enneminkin ihmetellään että miksi hänen kaltaisensa nainen tyytyy olemaan parisuhteessa tuossa pelkän objektin asemassa.
miksi tuo video ei näy mulla? pelkkä mainos näkyy, sitten ei mitään. haluan kans nähdä kuinka missivartaloinen danita esittäytyy avoimen ystävällisesti ja sensuellisti! auttakaa!
Onko Heikki hoitanut asian niin, että videota ei enää näy? Täällä käynyt päivystämässä uuden tyttiksen kanssa ja lukenut, kuinka mammat dissaavat lemmenparia ja sen jälkeen pirauttanut lehteen Ja vaatinut videon poistoa? Mullakaan ei nimittäin näy mitään.
Video näkyy mulla ihan normaalisti. Ulkomailta katselen.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:56"]
Ihan käsittämätön toi Lampelan osuus venemessuilla. Vähän isoilla kierroksilla tulee juttua, mania? Kuten joku aiemmin kirjoitti, Lampelan ja Saravuon kehun itseäni ja pröystäilen ja mulla on muuten myös nainen-videosivut olisivat kuumaa kamaa heille itselleen, vittuako sitä omia mahtavia verbaalisia ja muita kykyjään piilottelemaan johonkin someen rajoittuen. Kauhean rajoittunutta kun on vain lehdistö, tv ja some, joku oma videosivu 24/7 olisi ihana. Sarasvuo voisi puhua syvällisiä omalta jumalalliselta pilveltään, sellasia opettavaisia klippejä joissa käskee kaikkia pyytämään anteeksi. Ja Lampela ylipäänsä puhua sekavia, kuten tähänkin asti.
Olisi oikeasti mahtavaa kuulla niiden hokevan taukoamatta, että rahaa on, tyttöystävä on, vene on, olen enkeli, osaan nussia, taloja on, pippeli on, olen hyvä ihminen, olen paras, olen herkkä, olen Jumala, olen opettaja, olen syvällinen, olen Jeesus, rahaa on, tyttöystävä on, vene on....
Noi kaksi pitäisi lähettää Ukrainaan juttelemaan venäjän armeijalle, joka juoksisi itse Kremliin asti.
Suomisen Tapsa ei pääse mukaan, koska sillä alkaa vissiin lääkitys tehota.
[/quote]
Joo. Kyllä tässä on hyvin paljon samaa kuin Tapio Suominen -keississä.
Ensin jätetään vaimo ja lapset, sitten tilitetään julkisuudessa uuden rakkauden ihanuutta huomattavasti nuoremman misun kainalossa ja sitten romahdetaan syyllisyyden takia.
Lampela ei vaikuttanut ihan samalta kuin ennen tuossa videossa....