Mitäs tuumaattr tästä? H. Lampela Me naisissa
Itse olen hämmentynyt. Klara Kivilahti, älykkyys ja henkevyys samassa jutussa hämmentävät. Danitaa en tunne, mutta... eh. Joku nyt mättää? Aina olen kyllä tuosta Heikki Lampelasta pitänyt, mutta mutta mutta. Jotenkin nyt veti ihan sanattomaksi tämä.
Kommentit (147)
Kukaan ei ole vielä päivitellyt muuten lapsiraukkoja! Niitä saattaa hieman nimittäin hävettää isän avoimuus.
Miten mulle tuli tästä haastattelusta audimies mieleen? Vaikkei nyt naista autoon vertaakaan, niin jotain samaa tuossa asenteessa on.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 00:38"]
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/20140208036815394_a2.shtml
Että sellasta, ei tuota ukkoa enää voi vakavasti ottaa.
[/quote]
Tämän videon katsottuani olen varma, että Danita jättää Lampelan jossain vaiheessa. Ei raha kaikkea korvaa.
Danita vaikutti fiksulta, Lampela taas.....
[/quote]
Danita on nuori ja raikas. Ihme, että jaksaa kuunnella noita Lampelan jaarituksia. No fool like old fool.
[/quote]
No huh huh. Eka ajatus kyllä oli, että taitaa olla kännissä tuo mies. Ilmeisesti avioero on kuitenkin ottanut koville ja haluaa päteä rahalla ja uudella naisella. Mulle tuli vaikutelma, että tuo mies on eron jäljiltä ihan romuna ja hakee nyt lohtua, mistä sitä saa. Tajuaisi nyt vaan pysyä poissa julkisuudesta toipumassa, jotta ei pilaa omaa uraansa.
Kauneudessa on se hyvä puoli, että se on katoavaista. Sitä ei saa takaisin edes "kauneusleikkauksilla".
Heikki Lampelahan tunnetusti häviää kaikki juttunsa. Ja puolustaa kaikkein vastenmielisimpiä rikollisia. Mikäpä siinä, herkkä ja hyvä ihmistuntija.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 17:01"]
"Syytetty vaatii itse itselleen tietyn asianajajan ja saa sen." What? Ei kyllä ihan mene näin, vaan kyllä asianajajalla on oikeus kieltäytyä jutusta. Uskoisin että Lampelakin on kuitenkin sen tason juristi, että hän voi valita ne jutut, jotka haluaa. En tosin usko että hän varta vasten on valinnut noita juttuja esim. medianäkyvyyden vuoksi, vaan toivottavasti kyseessä on ollut ennemminkin ammatilliset haasteet ja mielenkiintoiset tapaukset. Tässä Hesarin juttu aiheesta: http://www.hs.fi/kotimaa/a1359869204817
[/quote]
Juuri niinhän minä sanoin.
Syytetyt ovat halunneet Lampelan puolustajakseen ja hän on ottanut jutut vastaan. Kuten jokainen järkevä yrittäjä ottaa asiakkaat vastaan.
Ei Lampela ole itse itseään tyrkyttänyt näihin medianäkyviin juttuihin, niin kuin joku täällä väitti. Vaan hänet on pyydetty niihin.
Mikä tässä nyt oli epäselvää?
Typerää ruveta väittämään, että ihminen on joku julkisuustyrkky vain sen takia, että tekee työtä, josta seuraa julkisuutta. Kuten nämä mediaa kiinnostavat oikeusjutut.
Nämä vapaa-ajan julkisuussekoilut taas ovat ihan eri juttu.
Siitä Lampelan tv-sarjasta tulee varmasti hyvin suosittu..