Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs tuumaattr tästä? H. Lampela Me naisissa

Vierailija
06.03.2014 |

Itse olen hämmentynyt. Klara Kivilahti, älykkyys ja henkevyys samassa jutussa hämmentävät. Danitaa en tunne, mutta... eh. Joku nyt mättää? Aina olen kyllä tuosta Heikki Lampelasta pitänyt, mutta mutta mutta. Jotenkin nyt veti ihan sanattomaksi tämä.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/20140208036815394_a2.shtml

Että sellasta, ei tuota ukkoa enää voi vakavasti ottaa.

Vierailija
42/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 00:38"]

[/quote]

Ei herranjumala. Tuo Danitakin ilmiselvästi häpeää Lampelan ukon juttuja silmät päästänsä.... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 00:58"]

[/quote]

Ei herranjumala. Tuo Danitakin ilmiselvästi häpeää Lampelan ukon juttuja silmät päästänsä.... :D

[/quote]

Heh. Ukkohan puhuu törkyjuttuja aseiden seisomisesta ja siitä että naiset ovat tottuneet "ajamaan"...

Vierailija
44/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan oksettava olo kun luin Me Naisten paperiversiosta koko jutun kuvineen... Ja karvat nousi pystyyn hyvin äkkiä. Tunnistan niin ton kuvion ja tyylin, kokemusta narsisti ex-miehestä 15 vuodelta. Paskaa jauhoi silmät sinisenä kaikille jotta saisi oman julkisivunsa hoitamaan kultaisena. Todelliset teot silti puhuu karua kieltä puolestaan.

Todella kamalaa lapsille ja onneksi se tuonkin vaimo pääsi eroon.

Vierailija
45/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämän videon katsottuani olen varma, että Danita jättää Lampelan jossain vaiheessa. Ei raha kaikkea korvaa.

Danita vaikutti fiksulta, Lampela taas.....

Vierailija
46/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 20:09"]

En nyt ota kantaa henkilön mahdolliseen diagnoosiin, mutta tuollainen maailmojasyleilevä anteliaisuus "annan niin monta sataa tuhatta kuin tarvitaan" on mielestäni myös aika narsistista. Asettumista kaikkivoivan, yli-hyväntahtoisen pelastajan asemaan.

[/quote]

Ennen kaikkea tuolla jalomielisellä kommentillaan hän halusi luoda mielikuvan siitä että ex-vaimonsa on hänestä (taloudellisesti) riippuvainen ja häneen nähden alisteisessa asemassa, myös koulutuksen suhteen.

Jotenkin luulen että Lampelan ex tuskin kaipaa tai tarvitsee mitään köyhäinavustusta mieheltään...

Vierailija
47/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

apua, mitä toi pappa selittää? :D Sehän elää ihan jossain fantasiamaailmassa. Ei kai dementian tms. alkuoireita?

Vierailija
48/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:32"]

[/quote]

Tämän videon katsottuani olen varma, että Danita jättää Lampelan jossain vaiheessa. Ei raha kaikkea korvaa.

Danita vaikutti fiksulta, Lampela taas.....

[/quote]

Eiköhän se ole pettäjän huono omatunto, joka siinä puhuu.

Ihan samanlaisia juttuja Jari Sarasvuo antoi lehdistölle, kun oli jättänyt puolisonsa ja lastensa äidin Virpi Kuitusen takia. Muistan hyvin, kun hän vannoi antavansa osan omaisuudestaan ex-puolisolleen Ninalle...

Vierailija
49/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 10:53"]

"Tiedän että pärjään ja pystyn tekemään uudestaan rahaa ja tiedän myös, ettei lastentarhanopettajana työskentelevä ex-vaimoni ei siihen pysty."

Mitä?!? Ex-vaimo on varmaan onnellinen siitä, että on ex. Mikä ihme tuolle Lampelalle on tullut..?

[/quote]

Joo, tämä särähti pahasti minullakin korvaan. Almuja exälle, joka on VAIN lastentarhanopettaja. Lampela vaikuttaa suoraan sanottuna aikamoiselta moukalta, jolla selkeästi jokin on noussut hattuun. Eihän kukaan oikeasti fiksu tyyppi päästele suustaan moisia sammakoita?!

[/quote]

mistä lähtien lastentarhanopettaja on työllään pystyny takomaan rahaa?

[/quote]

no tuossa lampela puhuu kyllä ensin pärjäämisestä... joka tapauksessa, todella tökeröä sanoa jotain tuollaista, vaikka kuinka hehkuttaisi uutta suhdettaan niin pitäisi ex-vaimonsa ja lapset edes poissa lehtien palstoilta, tuskinpa he sinne haluavat.

[/quote]

Eiköhän se ole pettäjän huono omatunto, joka siinä puhuu.

Ihan samanlaisia juttuja Jari Sarasvuo antoi lehdistölle, kun oli jättänyt puolisonsa ja lastensa äidin Virpi Kuitusen takia. Muistan hyvin, kun hän vannoi antavansa osan omaisuudestaan ex-puolisolleen Ninalle...

Vierailija
50/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun olen luullut, että toi jamppa on kovan luokan kylmäverinen asianajaja.

Mutta sehän onkin näemmä ihan sekopää. En tuon videopätkän perusteella todellakaan uskoisi käsiinsä edes testamenttini kirjoitusta, vakavista rikossyytteistä puhumattakaan.

Menee kyllä ansioitunut ura tyystin alas vessanpöntöstä jos tolla hömppäjulkkislinjalla jatkaa... 

Vierailija
51/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun olen luullut, että toi jamppa on kovan luokan kylmäverinen asianajaja.

Mutta sehän onkin näemmä ihan sekopää. En tuon videopätkän perusteella todellakaan uskoisi käsiinsä edes testamenttini kirjoitusta, vakavista rikossyytteistä puhumattakaan.

Menee kyllä ansioitunut ura tyystin alas vessanpöntöstä jos tolla hömppäjulkkislinjalla jatkaa... 

Vierailija
52/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätön toi Lampelan osuus venemessuilla. Vähän isoilla kierroksilla tulee juttua, mania? Kuten joku aiemmin kirjoitti,  Lampelan ja Saravuon  kehun itseäni ja pröystäilen ja mulla on muuten myös nainen-videosivut olisivat kuumaa kamaa heille itselleen, vittuako sitä omia mahtavia  verbaalisia ja muita kykyjään piilottelemaan johonkin someen rajoittuen. Kauhean rajoittunutta kun on vain lehdistö, tv  ja some, joku oma videosivu 24/7 olisi ihana. Sarasvuo voisi puhua syvällisiä omalta jumalalliselta  pilveltään, sellasia opettavaisia klippejä joissa käskee kaikkia pyytämään anteeksi. Ja  Lampela ylipäänsä puhua sekavia, kuten tähänkin asti.

Olisi oikeasti mahtavaa kuulla niiden hokevan taukoamatta, että rahaa on, tyttöystävä on, vene on, olen enkeli, osaan nussia, taloja on, pippeli on, olen hyvä ihminen, olen paras, olen herkkä, olen Jumala, olen opettaja, olen syvällinen, olen Jeesus, rahaa on, tyttöystävä on, vene on....

Noi kaksi pitäisi lähettää Ukrainaan juttelemaan venäjän armeijalle, joka juoksisi itse Kremliin asti.

Suomisen Tapsa ei pääse mukaan, koska sillä alkaa vissiin lääkitys tehota.

Vierailija
53/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:56"]

Olisi oikeasti mahtavaa kuulla niiden hokevan taukoamatta, että rahaa on, tyttöystävä on, vene on, olen enkeli, osaan nussia, taloja on, pippeli on, olen hyvä ihminen, olen paras, olen herkkä, olen Jumala, olen opettaja, olen syvällinen, olen Jeesus, rahaa on, tyttöystävä on, vene on....

[/quote]

LOL, täydellistä.

Kumma kyllä toi porukka on aina vielä just ton ikäisiä miehiä, joku ton ikäisten ukkojen hormonivaje meneillään?

Vierailija
54/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan toi mimmi jaksaa katsella tuota enkeleihin höyrähtänyttä ukkoa?

Vierailija
55/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen video. Ikääntynyt mies puhuu taukoamatonta hölönpölönhölinää ja nuori kaunis nainen vaikuttaa siltä ettei vielä sisäistä sitä mihin on ajautunut, yrittää vähän paikata ja oikoa ukkelin sanomisia ja tuoda omaa nokkeluuttaan esiin. Mutta turhaan, sillä mies rajaa hänen olemisensa koko ajan pelkkään objektin asemaan ja vetää jutut alatyylisiksi.

Vierailija
56/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:03"]

Kiusallinen video. Ikääntynyt mies puhuu taukoamatonta hölönpölönhölinää ja nuori kaunis nainen vaikuttaa siltä ettei vielä sisäistä sitä mihin on ajautunut, yrittää vähän paikata ja oikoa ukkelin sanomisia ja tuoda omaa nokkeluuttaan esiin. Mutta turhaan, sillä mies rajaa hänen olemisensa koko ajan pelkkään objektin asemaan ja vetää jutut alatyylisiksi.

[/quote]

dementikothan alkaa usein töksäytellä rivoja....

Vierailija
57/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:03"]

[/quote]

No nimenomaan näin toimii narsistit, nainen on vain esineeseen verrattava statussymboli, hyödyke, kunnes tulee uusi parempi tai vanha ei enää anna narsistille oletettuun tapaa energiaansa ja egon pönkitystä.

Naiset, itsenne vuoksi opetelkaa tuntemaan noi merkit, aina ei kaikki tosiaan ole niin kultaista ja ihanaa kuin miltä näyttää eikä jutut ole sitä mitä suusta suolletaan. Kun ei kiirehdi suhteissa niin usein paljastuu todellinen karva ajan mittaan.

Vierailija
58/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaisitko näin julkisuudessa esiintyvän ja tuollaisia juttuja suustaan päästävän juristin puolustamaan rikoksen uhriksi joutunutta läheistäsi tai firmaasi oikeusriidassa?

Vierailija
59/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:56"]

Ihan käsittämätön toi Lampelan osuus venemessuilla. Vähän isoilla kierroksilla tulee juttua, mania? Kuten joku aiemmin kirjoitti,  Lampelan ja Saravuon  kehun itseäni ja pröystäilen ja mulla on muuten myös nainen-videosivut olisivat kuumaa kamaa heille itselleen, vittuako sitä omia mahtavia  verbaalisia ja muita kykyjään piilottelemaan johonkin someen rajoittuen. Kauhean rajoittunutta kun on vain lehdistö, tv  ja some, joku oma videosivu 24/7 olisi ihana. Sarasvuo voisi puhua syvällisiä omalta jumalalliselta  pilveltään, sellasia opettavaisia klippejä joissa käskee kaikkia pyytämään anteeksi. Ja  Lampela ylipäänsä puhua sekavia, kuten tähänkin asti.

Noi kaksi pitäisi lähettää Ukrainaan juttelemaan venäjän armeijalle, joka juoksisi itse Kremliin asti.

Suomisen Tapsa ei pääse mukaan, koska sillä alkaa vissiin lääkitys tehota.

[/quote]

:'D

Vierailija
60/147 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota naista. Ollaan kai suurinpiirtein samanikäisiä (olen 35v), enkä ikinä pystyisi seurustelemaan noin vanhan oloisen miehen kanssa, ihan kuin isän kaverin kanssa olisi.