Mikä on pahin loukkaus narsistille?
Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?
Kommentit (1115)
Vierailija kirjoitti:
Kehuu kaikkea sitä mitä narsku ei ole. Jos on supersuorittaja urheilija blondi niin sanoo että ei onni tule suorittamisesta, sohvalla on kivaa ja läski tekee ihmisen leppoisaksi ja muuten tumma tukka on tosi kiva.
Olet ilkeä ihminen. Pääset varmaan taivaaseen noilla puheilla.
Olet vihaa täynnä ilkeä kirjoitti:
Olet ruma ja käytät suku elintä väkivaltaan etkä tiedä mitään hyvästä tai rakkaudesta .
Kuka? Mulla ainakin on rakkaudellinen sukuelin ja olen kaunis. Ja olen rakastanut ja saanut rakkautta. Minulla on hyvä elämä ja tuon hyvää ympärilleni. Narsisteja olen tavannut työelämässä ja yksityiselämässäkin. Narsistien uhreja olen tavannut tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuu kaikkea sitä mitä narsku ei ole. Jos on supersuorittaja urheilija blondi niin sanoo että ei onni tule suorittamisesta, sohvalla on kivaa ja läski tekee ihmisen leppoisaksi ja muuten tumma tukka on tosi kiva.
Olet ilkeä ihminen. Pääset varmaan taivaaseen noilla puheilla.
Ja narsistiko on kiltti ihminen? Taivaaseen pääsevät kaikki, mutta narsistikin paranee taivaassa, luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin älykästä ja sosiaalisesti "taitavaa" narsistia ei oikein voi loukata.
Loukkaus häntä kohtaan tosiaankin vahvistaa hänen omaa uhriutumisasennettaan.
Narsisti ymmärtää tunteiden skaalan sekä vaikutuksen sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Sosiopaatti taasen ei ymmärrä tai ei välitä.
ps. Toimisiko (lavastettu tai ei lavastettu) ITSEMURHA. Viimeinen (JULKINEN) viesti sisältäisi vuodatuksen hänen aiheuttamastaan mielipahasta, mikä lopulta johti peruuntumattomaan. Ainakaan kostamaan ei pääse ja muutenkin kaikki maalliset siteet on katkaistu. Mikäs sen pahempaa...
Narsisti ei välitä uhrinsa itsemurhasta. Häntä ei kiinnostaa toisen kuoleman jälkeen kuin uhrin omaisuus tai perintö. Ja kuolleen mustamaalaus, jos narsisti on jotenkin ollut aiheuttamassa synkkä stooria kohti itsemurhaa. Vika on muissa, ainakin kuolleessa. Narsistia ei koske laki, että kuolleen lääketieteellinen diagnisointi kuoleman jälkeen on kunnianloukkaus eli rikos. Narsisti vain levittää valheita kuolleesta ja koska tyhmät seurakuntalaiset ovat puhuneet uhristä löpöä jollekin, narisistin mielestä syy ei ole hänessä vaikka on valheen keksinyt. Ulkopuolisille tietenkin narsisti esittää surullista, mutta kelkka kääntyy päinvastaiseksi samalla kun yleisö lähtee kotiinsa. Ihan sama, kuka kuolee (sukulainen, lapsi, puoliso, isä, äiti, naapuri) ja millä tavalla, sillä ei ole väliä narskulle.
Narsisti ei välitä kuolleista, vain niiden omaisuus ja rahat kiinnostaa. Hän on mielestään oikeutettu saamaan kaiken, jopa sisaruksiltaan, ja vieläpä kaukaisemmilta sukulaisiltaan. Narsku on täysin kylmäverinen manipuloija, valehtelija. Se voi jopa hylätä aikuisen lapsensa jos ei tee niin kuin se haluaa. Narsku esittää hyväntekijää mutta on siinäkin ketunhäntä kainalossa, jospa saisi uhrilta vaikka perinnön. Narsisti tavallaan kääntää kaiken itseään koskevan muiden tekemiksi; luonteenpiirteensä, tekemänsä rikokset (narsisti pystyy myös rikoksiin, ja mikä pahinta jopa pedofiiliaan!). Narsisti saattaa uhata uhrejaan rikossyytteillä, koska on itse tehnyt rikoksia. Narsisti anelee anteeksipyyntöjä vaikka itensä pitäisi pyytää. Hän on aina ja kaikessa paras, töissä, kotona, koko suvun kuningatar. Narsistilla ei ole kavereita vaikka niin saattaa väittää (valehdella), vain hovin uhri joka sekin myöhemmin saattaa hajota palasiksi ellei tajua lähteä aikaisin. Narsisti ei parane, mutta sitä voi "kiusata" olemalla kuin ei kuulisi, ei näkisi vaikka sisällä kiehuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Onks narskuilla yleensä velkoja ?
Saattaa hyvinkin olla mutta ei kerro, leveilee omaisuudellaan, joka sekin luultavasti huijattu puolisolta tai joltain hyväuskoisilta, jopa varastamaan pystyy.
Hakeutuu yleensä rikkaiden seuraan, haukkuu köyhempiä vaikka olisi itekin köyhä, saattaa haukkua esim vuokralla asujat köyhiksi vaikka itekin asuu vuokralla, tosin ei kerro sitä kelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta sun seura.
Kokeile, mut omalla vastuulla.
Sitten se tunkee silmille.
EI Mikään mutta siinä olet Kyllä viisaampi ja fiksumpi kun Et missään nimessä häntä mitenkään loukkaa mene henkilökohtaisuuksiin , etkä arvostele mitään vaan käyttäydyt Hyvien tapojen mukaisesti
Hän tässä on Heikompi osapuoli , etkä sinä vaan hän .
Se on parasta kun et vastaa hänelle mitään.Sillä tuosta vaan narsisti vaan yltyy.
Kun hänelle puhuu vastaan eli hiljaisuus on paras puolustus.
Kun ei oo kuulevinakaan hänen puheitaan.
Niin, että hän saa puhua seinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa hyvinkin olla mutta ei kerro, leveilee omaisuudellaan, joka sekin luultavasti huijattu puolisolta tai joltain hyväuskoisilta, jopa varastamaan pystyy.
Hakeutuu yleensä rikkaiden seuraan, haukkuu köyhempiä vaikka olisi itekin köyhä, saattaa haukkua esim vuokralla asujat köyhiksi vaikka itekin asuu vuokralla, tosin ei kerro sitä kelleen.
Todellakin. Hämmentävää, miten nainen, jota narsku ensin haukkui mitättömäksi, muuttuikin yhtäkkiä hänen puheissaan ihmeelliseksi ja kiinnostavaksi, kun kuuli, että naisella on iso huvila ja melkoisesti muutakin omaisuutta. Samaan aikaan kun iskeskeli tätä naista, narsku kävi toisen muun naisen lompakolla, koska narskulla itsellään ei ollut mitään muuta kuin velkaa.
Onko narsisti jos kuvittelee kaikkien miesten joita kohtaa rakastuvan itseensä? Kyseessä vanhempi nainen, ei mikään prinsessa. Oli mies sitten sukujuhlissa tapaamansa uusi tuttavuus, lääkäri tai vaikka nuohooja tai postinkantaja - tosin ne rikkaammat kiinnostaa enemmän. Aina jutut menee tyyliin: se taisi rakastua häneen kun katsoi sillälailla, ihan selvästi se kiinnostui hänestä jne. :D
Eli nykyajan kasvatusmetodi,joka kehoittaa rakastamaanitseään .että voisi rakastaa toisia.Lisääkin nasismia.
Jos nuin asiantuntevasti tunnistatte narskut jokapaikassa heti, niin miksi sitten olette heidän kanssa pitkään?
Kyllähän älykäs osaa lähteä aina kun havaitsee ettei kaikki ole kunnossa. Ja älykkääseen ei toimi pikku narskun manipuloinnnit.
Eli narsistin pitää olla Extrovertti,koska tarvii hovin missä pullistella.Introvertti hakeutuu yksinäisyyteen eikä viihdy seurueessa,eli sulkeutuu pois narsismista.
Tuosta kirjoituksesta ei kyllä saanut edes sitä selvää, kumpi tai ketkä teistä on narskuja...
Mikään ei satuta narsistia niin paljon kuin se ettet edes tiedosta hänen olemassaoloaan ja näytät tyytyväiseltä ja onnelliselta ilman että tiedostat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Onko narsisti jos kuvittelee kaikkien miesten joita kohtaa rakastuvan itseensä? Kyseessä vanhempi nainen, ei mikään prinsessa. Oli mies sitten sukujuhlissa tapaamansa uusi tuttavuus, lääkäri tai vaikka nuohooja tai postinkantaja - tosin ne rikkaammat kiinnostaa enemmän. Aina jutut menee tyyliin: se taisi rakastua häneen kun katsoi sillälailla, ihan selvästi se kiinnostui hänestä jne. :D
Ei vaan, heikko itseluottamus, hyväksynnän hakeminen ja halu tulla jonkun rakastamaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mun" narsku ei asu missään ja silti haukkuu vuokralla asuvat köyhiksi ja halveksii yli kaiken.
Ja niin mun lähipiiri paapoo ja hoivaa tätä koditonta raasua.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei satuta narsistia niin paljon kuin se ettet edes tiedosta hänen olemassaoloaan ja näytät tyytyväiseltä ja onnelliselta ilman että tiedostat häntä.
Tämän linjan olen ottanut oman siskoni kanssa. Kiehuu kuin painekattila, mutta itse hän on tämän aiheuttanut. Hänellä ei ole mitään oikeutta määrätä minun elämästäni eikä syyttää minua asioista, jotka ovat vialla hänen omassa päässään.
Työpaikalla eräskin narsku yritti kaikki keinot jotta saisi aikaan reaktion, oli kaikki kiusaamiseen käytetyt keinot hallussa, kehuskeli kuinka moni on ottanut lähtöpassit suututtuaan. Itse vain kuuntelin ja tein työni paineesta huolimatta, sillä minultahan se kokotti ei työpaikkaa vienyt, vaan määräaikaisen pestin hoidin loppuun kaikella kunnialla. Hyvä konsti siis tuo ettei lähde mukaan ja jos nyt pitkäaikaisesta työstä olisi kyse olisi otettava sitten yhteyttä työnantajaan, siihen ylimpään. Oli muuten kasvattanut työkaverit kuriinsa ja eräskin vaikka tuntui tietävän hankalan luonteensa niin sanoi " on se ihan kivakin".🤭😁
Ja vielä, jos tarvitset narsistia vastaan joskus lakimiestä, vaikka avioero- tai elatusasioissa, valitse hieman narsistinen, hankalaksi tiedetty lakimies. Kyselemällä heitä löytyy... Ei mitään nössön asiallista virkavastuulla työskentelevää oikeusavustajaa, vaan vähän "erilainen" lakimies. Siinähän sitten taistelevat keskenään. Narsisti nimittäin musertaa kiltin, fiksun ja asiallisen lakimiehen tuosta vaan.