Kuinka pian synnytyksen jälkeen sitä uskaltaisi kokeilla orgasmia?
Kommentit (9)
Itse aloin 3kk jälkeen ja melkein joka yö seeksiä tai sitten itse räplään
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 01:49"]
10 päivää synnytyksestä.
[/quote]Onko turvallista noin äkkiä synnytyksen jälkeen? itse kohta synnytän niin olisi kiva tietää.
Ihan viime metreille asti ennen synnytystä voi myös harrastaa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 01:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 01:49"]
10 päivää synnytyksestä.
[/quote]Onko turvallista noin äkkiä synnytyksen jälkeen? itse kohta synnytän niin olisi kiva tietää.
[/quote]
Tuskin mitään vaaraa on kunhan käyttää kortsua (tulehdusriski isompi).
Itselleni ei ainakaan tullut mitään ongelmia.
en kyllä suosittele vielä 10 päivän päästä kuukausi on ihan hyvä ei ole riskiä enään mihinkkää tulehduksiin
En puhunut nyt yhdynnästä vaan orgasmista, esimerkiksi klitorista koskettamalla saadusta. Onko orgasmista jotain haittaa tai seurauksia, esim. supistuksia? Synnytyksestä on nyt 2 viikkoa.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 01:59"]
en kyllä suosittele vielä 10 päivän päästä kuukausi on ihan hyvä ei ole riskiä enään mihinkkää tulehduksiin
[/quote]
Kondomin kanssa vaikka heti. Jännä kun nää maallikot täällä "suosittelee" ihan mitä sattuu. Gynekologiltani sain oikeas suosituksen: orgameja vaikka heti (itsellä ek n n 2 päivää synnytyksistä (neljä synnytystä) koska kohdunhan nimenomaan kuuluu supistua synnytyksen jälkeen, orgasmit edistävät sitä! Yhdyntää kun siltä tuntuu, itsellä n pari viikkoa synnytysten jälkeen. Yhdyntää olisi hyvä kokeilla ennen jälkitarkastusta muutamia kertoja että osaa siellä sanoa jos jokin askarruttaa tai tuntuu olevan vialla. Eli ap: anna mennä. Siitä ei ole mitään haittaa.
Heti kun jälkivuoto loppui.. vuodon aikana ei oikein huvittanut räplätä =D