Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäälö isäpuolen elättää edellisen liiton lapsi, tässä tilanteessa?

Vierailija
03.03.2014 |

Kun tuli työmarkkinatuesta kielteinen päätös miehen yritystoiminnan takia. Mies kyllä elättää yhteisen lapsen ja minut kun olen tuloton mutta miten maksan ekan liiton lapsen kulut?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 13:38"]

Luojan kiitos on ydinperhe. Ei tarvii lapsia potkia ulos heti kun elatusvelvollisuus päättyy, ettei vahingossakaan tarvitse uuden puolison elattaa. Kaikki lapset samalle miehelle ja piuhat solmuun, välttyy monelta ongelmalta

[/quote]

Ei asiat uusperheessä aina ole huonosti. Minun lapseni ensimmäisestä liitosta muuttivat vasta 20v ja 21v ikäisinä pois minun ja nykyisen mieheni luota. Mieheni huolehti lapsistani kuin omistaan, maksoi mopot, ajokortit ja osittain ensimmäiset autot. Meitä on aina luultu ydinperheeksi.

Vierailija
62/62 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi "rakkausavioliitot" kieltää, ainakin uusperheissä ja järjellä sopia kaikki elatus ja elämisasiat ennen avioliittoa ja ilman tunnekuohuja. Jos 1. mies oli täysin kelvoton isä niin mikset vaatinut että toinen mies alkaa isäksi tai ei tipu avioliittoa? (Sano nyt vielä että olit niin rakastunut ja kaikkea...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi