Mitä haluaisit harrastaa?
Mitä asiaa haluaisit harrastaa tai kokeilla, mutta et uskalla, pysty tai muuten vain ei ole mahdollista harrastaa kyseistä asiaa?
Itse olen jo pitkään miettinyt, että olisi kiva rakennella pienoismalleja pitkästä aikaa, mutta sekin on lopulta aikas kallista hommaa jos haluaa tehdä hienoja rakennelmia, aikaakin se vie paljon ja kestääkö meikäläisen hermot jos ei satukaan tulemaan näillä kätösillä niin hienoja malleja. Ja tilaakin ne pienoismallit sitten valmistuttuaan veisivät.
Terveisin Naispelko27
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Jotain liikuntaa kun pitäisi laihduttaa 30 kg, mutta en jaksa :( sängyllä makaaminen, netflixin tuijottaminen ja syöminen on vaan niin paljon kivempaa kuin liikkuminen ja hikoilu.
Aloita keveyllä joogalla kotona telkin edessä. YouTube on opastusvideoita pullollaan. Puoli tuntia kävelyä päivässäkin on jo tosi hyvä aloitustavoite.
Juoksemista haluaisin harrastaa. Lenkkeilyä ja jonkinlaista intervalliharjoittelua olen harrastanut vuosia, mutta ihan rehellisesti pelkkiä juoksulenkkejä en pysty tekemään, loppuu puhti muutaman kadunkulman jälkeen ja täytyy palata kävelyyn. Huomattava ylipaino oletettavasti suurimpana esteenä tässä, mutta tekniikkakaan ei takuulla ole kunnossa. Olen itselleni uskotellut, ettei mun kannata opetella juoksutekniikoita, kun en näin läskinä pystyisi niihin kuitenkaan, joten jolkottelen vaan menemään sen verran kun jaksan sillä tyylillä millä jaksan pisimpään.
Tanssia hiphoppia ja kaikkea twerkkausta ja mitä musavideoilla on. Mutta kaikki tunnit on joillekin lapsille, ei kehtaa kolmikymppisenä mennä sekaan ja kun en osaa tanssia. Jossain kansalaisopistossakin on vaan lattareita tms mutta ei mitään nykyaikaista, tyyliin oppisi koreografiat silleen että joku Beyoncen biisi ja sitten Britney ja Pussycat Dolls, Ciara jnejne. Kumma miksi aikuisille ei ole laajempia tanssitunteja tarjolla, ei sitä nyt mikään 80v vielä ole..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitoluistelua. Taidan vaan olla liian vanha aloittamaan ihan kylmiltään, jotta en olisi nolo. :(
N26Aloittelijaryhmistä löytyy myös 50-vuotiaita, mukaan vaan.
Nämä aloittelijaryhmät on aina ihan täynnä kun näitä olen katsonut.
t. toinen taitoluistelusta kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä. Mielellään ihastukseni kanssa, kiitos.
Muuten sama mutta en ole noin nirso. Ihan kuka vaan nainen kelpaisi.
Sama. Eikä tosiaan ole niin nokonuukaa.
Seksiä, ja sitä harrastankin...ainahan voi toki harrastaa useamminkin. =)
Vierailija kirjoitti:
Seksiä tosiaan, mutta en vain uskalla. Huonoja kokemuksia taustalla ja pelkään, että olisin ihan surkea sängyssä tai saisin vähintäänkin jonkun paniikkikohtauksen.
Uuteen harrastukseen sisälle pääseminen yksinään ilman ohjausta on työlästä.Kannattakin liittyä harrastekerhoon tai -seuraan. Siellä kokeneemmat opastavat alkuun.
Tai ji. Kuopiossa oli hyvä seura, mutta työajat torpedoivat harrastuksen. Nykyisessä kotikaupungissa ei ole toimintaa.
Joissain haaveissani olen super notkea voimistelija. Mutta tiedän etten sitä niin paljon halua, että jaksaisin harrastaa.
Mutta ihan oikeasti haluaisin jatkaa lapsuuden harrastusta eli ratsastusta. Ei vain ole varaa, varsinkin kun asun helsingissä ja täällä tunnit ovat todella kalliita, vaikka ovat kyllä kalliita muuallakin.
Ohjattua ryhmäliikuntaa, tietynlaista, 3-4 kertaa viikossa. Eniten bodysteppiä, kahvakuulaa, muokkausta... Missään ei sellaisia tunteja säännöllisesti ja siihen aikaan, että oikeesti kerkeis mukaan. Jotain ja jossain toki on mieluisaa, mutta tunti kerran viikossa ei paljoo lämmitä ja pitäis maksaa monta kymppiä jäsenyydestä. Ja perinteiset kuntosalijutut ei oo mun juttu....
Aloitin itsekin tanssin reilu nelikymppisenä miehenä ja täysin nollasta. Nuoruudessa se ei ollut mahdollista vakaumuksen vuoksi, vaikka siitä haaveilinkin.
Oli valtavan iso kynnys mennä kokeilemaan sitä aikuisena, mutta oli sen arvoista. Uskomattoman haastavaa, mutta myös vapauttavaa.
Jalkapalloa jossain kivassa porukassa, mutta kun olen aloittelija, pelkään, että muut ei tykkää. Futista pelattu pihapeleissä 30 vuotta sitten viimeksi.
Kamppailulajeja, mutta itsellä ei näin nelikymppisenä enää paikat kestä sitä. Aiemmin tuli 20v niitä vedettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin maalaamisen pitkän tauon jälkeen uudelleen. Haluaisin myös rakentaa nukkekodin, sellaisen, johon laittaisin tapetit ja lattiat ym.
Mä vielä joskus haen vanhemmilta mun vanhan nukkekodin ja remontoin sen lattiasta kattoon!
Komppaan tuota nukkekotia, haluaisin rakentaa itse, siis ei mitään lasten lelua, mutta tietysti sellaisenkin tuunaamisella voisi harjoitella, työvälineitäkin löytyy. Kädentaidot riittäisivät, ainakin toisella yrittämällä onnistuisi, kaikenmoista pikkutavaraa ja huonekaluja + tarvikkeita niihin kerännyt/tehnyt/ostanut jo vuosikausia eläkevuosia ajatellen. Pinterestissä ihanuuksia :-) Saapa nähdä, saanko aikaiseksi. Oisko kansalaisopistossa sopivaa puutyökurssia?
Lisäksi haluaisin jatkaa hopeatyön kursseja, tai siis aloittaa alusta, peruskurssista, opit unohtuneet.
Noihin on vaan kovasti tulijoita.
”Mitä asiaa haluaisit harrastaa tai kokeilla, mutta et uskalla, pysty tai muuten vain ei ole mahdollista harrastaa kyseistä asiaa?”
Seksiä ihastukseni kanssa. Ei ole mahdollista, koska toisessa maassa, työkaveri, molemmat varattuja, en tiedä onko minusta kiinnostunut, enkä ole aikeissa pettää puolisoani. Mutta kun nyt kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Keksiä.
Mulle kelpaisi keksi ihastuksen kanssa, teetä päälle.
Crossfitiä, mutten kehtaa mennä koska olen niin huonossa kunnossa. Olen kyllä kuullut, että siellä kunto nousee nopeasti mutta silti pelottaa.
Elektroniikkaa.
Ei ole aikaa, enkä halua niitä harrastuksen tuloksena syntyviä härveleitä kotiini.
Sinne vaan! Uinti on loistavaa liikuntaa ylipainoiselle, koska se ei rasita niveliä. Uimahallista löytyy aivan kaikenkokoisia ihmisiä ja normaalit ihmiset eivät ole kiinnostuneita toisten painosta. Hitaammille uimareille on yleensä erillinen alue varattuna ja kun menet hiljaiseen aikaan altaassa mahtuu helposti kyllä ohittamaan jos on tarvetta.