Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö katua, jos on jättänyt nuoruuden bilevuodet elämättä?

Vierailija
24.06.2024 |

Jos tuli hyvä tyyppi vastaan jo lukiossa ja hänen kanssaan tehty perhe ja eletty rauhallisen tasapainoista ja onnekasta elämää nyt jo nelikymppisiksi?

Joskus tuntuu, että muut ajattelevat, että en ole nähnyt elämää vaan ollut pumpulissa. 

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät tuollaisesta biletys elämäntyylistä. Itseäni ei ole koskaan kiinnostunut ja olen päälle 30v ja ei kaduta

Vierailija
2/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tiedä mitä se biletyselämä on. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä mitään voi väkisin katua. Joillekin vaan lähtee menovaihde myöhemmällä iällä päälle, kun ei ole sitä kokenut nuorena. Mutta sinulla ei ilmeisesti ole näin, vaan elät onnellista perhe-elämää, ja hyvä niin. 

Vierailija
4/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä tiedä mitä se biletyselämä on. Ap

No itse en ymmärrä miksi sua kiinnostaisi muitten mielipiteet..

Vierailija
5/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun nuoruuteen kuulunut mitään bilevuosia. Ihmisiäkin on erilaisia.

Vierailija
6/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua muiden mielipiteet kiinnostaa. Olen hieman epävarma itsestäni jne. Ap

Vierailija
7/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa katua, mutta ei ole pakko.

Vierailija
8/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menettänyt mitään merkittävää. Oma bilevaihe kesti vajaat kaksi vuotta. Sitten kyllästyin, enkä ole sen jälkeen kännissä ollut. 

Vierailija
10/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni elämä juuri samalla tavalla. On mua vähän harmittanut. Ei ole ollut mitään 3-kymppisiä eikä 4-kymppisiä, ei mitään kaveriporukan juhannuksen mökkibileitä eikä tyttöjeniltoja. Puhumattakaan matkusteluista ystävien kanssa yms. Harmittaa ehkä siksi, kun ei ole mitään muistoja mitä muistella toisten kanssa. Ei ole mitään hauskoja kuvia mitä vaikka jakaa somessa ja joille kavereiden kanssa naureskeltaisiin. Ei ole mitään ns sattunut ja tapahtunut. Tasaista harmaata perhe-elämää ollut parikymppisestä asti. 

Vierailija
11/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäväähän se kieltämättä oli. Mutta biletyselämällä tarkoitan ehkä sitä opiskelua, treffejä, juhlimista, reissuja, kokeiluja yms.

Monta asiaa voi tehdä perheen ja puolison kanssa, mutta "oma vapaus" tietty puuttunut kun on ollut nuoresta vastuussa lapsista ja naimisissakin jo 20-vuotiaana. 

Ap

Vierailija
12/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän se näkyy naamasta, että on valvonut paljon ja käyttänyt alkoholia, jotkut ovat tupakoineetkin. Näin päälle nelikymppisenä olen vain tyytyväinen kun opiskelu kiinnosti biletystä enemmän.

Vierailija
13/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan mitään 'hirveitä' biletyksiä koskaan ollut. Kun kävin lukiota niin avattiin TomTom disco ja sinne mentiin vaikka alkoa ei vielä ollut. Hämeentielle tuli toinen disco.

Discoa discon perään sitten koko 1970-luku... ei se mitään rankkaa biletystä ja vieraissa sängyissä pyörimistä ollut. Ei ollut mitään huumeita, jotain alkojuomia ihan kohtuullisesti. 

Vierailija
14/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä silti synttäreitä olen viettänyt ja juhlissa käynyt. :D Ap

Vierailija
15/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään toihan on ihan ihannetilanne.

Vierailija
16/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen verran itse kokenut tuota, että nyt osaa arvostaa parisuhdetta. 

Vierailija
17/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi se elämättä vaikka olin sinkku. Ei ollut ystäviä.

Vierailija
18/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi bilettänyt, enhän voisi tietää mitä olisin menettänyt. Mutta, koska olen bilettänyt ja nauttinut elämästä nuoruudessani, voin näillä tiedoin sanoa, että totta helkkarissa kaduttaisi ja raskaasti. 

Vierailija
19/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se touhu ei ole kiinnostanut nuorena eikä vanhana.En miettinyt teininä sekuntiakaan että kohta "pääsen"  kapakkaan.

Vierailija
20/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka rintaa ja ruoski itseäsi natolangalla selkään 10 minuuttia ja saat synnit anteeksi.