Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit harrastaa?

Vierailija
09.11.2020 |

Mitä asiaa haluaisit harrastaa tai kokeilla, mutta et uskalla, pysty tai muuten vain ei ole mahdollista harrastaa kyseistä asiaa? Itse olen jo pitkään miettinyt, että olisi kiva rakennella pienoismalleja pitkästä aikaa, mutta sekin on lopulta aikas kallista hommaa jos haluaa tehdä hienoja rakennelmia, aikaakin se vie paljon ja kestääkö meikäläisen hermot jos ei satukaan tulemaan näillä kätösillä niin hienoja malleja. Ja tilaakin ne pienoismallit sitten valmistuttuaan veisivät. Terveisin Naispelko27

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin harrastaa BDSM sejsiä jonkun naisen kanssa.

Vierailija
182/183 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skeittausta. Teininä ei ollut hyvälaatuista asvalttia lähistöllä ja pidin sitä vähän liikaa jännäpoikien hommana. Nyt asutaan skeittipuiston vieressä, mutta pelkään murtavani paikkani kokeillessa vanhana ja raihnaisena kolmikymppisenä. Lisäksi tuntuu pöhköltä sijoittaa varusteisiin, joista en tiedä, tulisiko käytettyä.

Olen keski-ikäinen nainen ja itse olen kanssa ajatellut kokeilla skeittausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratsastusta. Se on vain liian kallista ja kaikki varusteetkin pitäisi hommata. Harrastin sitä nuorena ja hyvät muistot jäi.

Ratsastus vaikuttaa jotenkin hirmu vaikealta hommalta, en tiedä onko se sitten sitä. Ja olen kuullut, että kallistakin se tosiaan on. Ehkä joskus olen miettinyt salaa, että tekisi mieli kokeilla, mutta jätän luultavasti väliin. Vaikkakin joku vaellus hevosella ratsastaen hienoissa maisemissa olisi varmasti hieno kokemus.

Terveisin Naispelko27

Käynti on kivaa. Ravi ärsyttävää ja laukka perseestä.

Laukka on parasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi