Mitä haluaisit harrastaa?
Mitä asiaa haluaisit harrastaa tai kokeilla, mutta et uskalla, pysty tai muuten vain ei ole mahdollista harrastaa kyseistä asiaa? Itse olen jo pitkään miettinyt, että olisi kiva rakennella pienoismalleja pitkästä aikaa, mutta sekin on lopulta aikas kallista hommaa jos haluaa tehdä hienoja rakennelmia, aikaakin se vie paljon ja kestääkö meikäläisen hermot jos ei satukaan tulemaan näillä kätösillä niin hienoja malleja. Ja tilaakin ne pienoismallit sitten valmistuttuaan veisivät. Terveisin Naispelko27
Kommentit (165)
En mitään. Mutta pakko on jotain olla tai vaimo vaihtaa "jännittävämpään".
Haluuaisin pääästä näyttämään kynteni ja säveltäää edes yhden biiisin jollekkin bändille ja näytttää että osaaan.
En pelkästään harrastaa, vaan ihan ammattimaista seksiä.
Haluaisin ihan oikeasti harrastaa jousiampumista hevosenselässä ratsastaen. Ei vaan taida varat sellaiseen riittää, ja tällä painolla hevosenkin pitäisi olla melkoisen iso.
Ratsastus on helppoa jos siihen jaksaa käyttää tarpeeksi aikaa ja malttia. Monella tallilla on ihan aikuisia varten olevia ratsastustunteja joilla yleensä otetaan rennommin kuin niillä tunneilla joissa on myös lapsia.
Laitesukellusta haluaisin jatkaa. Se vaan vaatii matkustamista lämpimämpiin olosuhteisiin eikä onnistu juuri nyt. Suomen kylmiin, sameisiin vesiin en halua sukeltaa, pitää olla lämmintä vettä, koralleja ja värikkäitä kaloja.
Alastomien miesten kuvaamista. Liian harvat naiset harrastavat sitä. Myös twerkkaus ja burleski kiinnostavat.
Junamatkailua, laivamatkailua rahtilaivoilla, bridgen ja mah jongin peluuta, ap:n mainitsemaa pienoismallien rakentamista ja parittelua mallien, tv-meteorologien ja vihreiden poliitikkojen, naisten, kanssa.
Lumilautailua, harrastan jo, mutta haluaisin olla parempi ja sitä varten pitäisi käydä rinteessä useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratsastusta. Se on vain liian kallista ja kaikki varusteetkin pitäisi hommata. Harrastin sitä nuorena ja hyvät muistot jäi.
Ratsastus vaikuttaa jotenkin hirmu vaikealta hommalta, en tiedä onko se sitten sitä. Ja olen kuullut, että kallistakin se tosiaan on. Ehkä joskus olen miettinyt salaa, että tekisi mieli kokeilla, mutta jätän luultavasti väliin. Vaikkakin joku vaellus hevosella ratsastaen hienoissa maisemissa olisi varmasti hieno kokemus.
Terveisin Naispelko27
Käynti on kivaa. Ravi ärsyttävää ja laukka perseestä.
Hevonen voi potkasta.
Voihan käydä yhdellä ratsastustunnilla, jotta näkee tykkääkö edes tai uskaltaako.
Haluaisin soittaa pianoa tai kitaraa, mutta ei riitä keskittyminen ja kärsivällisyys opetteluun. Pitäisi heti osata ja olla paras :D
Purjehtia.
Tiedä sitten, olisiko se hauskaa.
Viettää aikaa erämaakämpässä luontoa ja tähtiä katsellen.
Ryhmäseksiä haluaisin mutta kun ei löydy sitä ryhmää.
Seksiä ihastukseni kanssa. Hän on 600km päässä, kumpikin asuu koronan kannalta riskikaupungissa ja on kuuliainen matkustusrajoituksille
Seksiä Melania Trumpin kanssa Valkoisen talon makuuhuoneen parisängyssä.
Tanssia tai jotain itsepuolustuslajia. Ei vaan ole koskaan tullut aloitettua kumpaakaan. Olen päättänyt, että kunhan koronan lievennyttyä tuollaisia kursseja taas järjestetään/niihin uskaltaa taas osallistua, niin aion vihdoin kokeilla jompaa kumpaa.