Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit harrastaa?

Vierailija
09.11.2020 |

Mitä asiaa haluaisit harrastaa tai kokeilla, mutta et uskalla, pysty tai muuten vain ei ole mahdollista harrastaa kyseistä asiaa?

Itse olen jo pitkään miettinyt, että olisi kiva rakennella pienoismalleja pitkästä aikaa, mutta sekin on lopulta aikas kallista hommaa jos haluaa tehdä hienoja rakennelmia, aikaakin se vie paljon ja kestääkö meikäläisen hermot jos ei satukaan tulemaan näillä kätösillä niin hienoja malleja. Ja tilaakin ne pienoismallit sitten valmistuttuaan veisivät.

Terveisin Naispelko27

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotiaiden mallinaisten valokuvaamista. 

M/40

Vierailija
42/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimista mutta en kehtaa mennä uimahalleihin, koska olen läski. Ja pelkään aggressiivisia uimareita, joiden mielestä olen liian hidas.

Olisi kiva myös osata uida tyylipuhtaasti eri uimalajeja. Tuo on helppo toteuttaa menemällä uimakouluun.

Mä suosittelen todella lämpimästi aikuisten uintitekniikkakursseja. Yksi mun tuttu meni sellaiselle kurssille, osasi aikaisemmin korkeintaan sellaista mummotyylistä rintauintia mennä, ja nyt kun käytiin yhdessä uimassa, hän kroolasi tosi sujuvasti ja heitti jopa altaan päädyssä aina sellaisen volttikäännöksen veden alla. Kun ihmettelin tätä, hän vain totesi että siellä kurssilla ne opetettiin ja valmentaja oli niin hyvä, että käytännössä jokainen oppi.

Aion itsekin osallistua heti kun seuraava kurssi taas alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin maalaamisen pitkän tauon jälkeen uudelleen. Haluaisin myös rakentaa nukkekodin, sellaisen, johon laittaisin tapetit ja lattiat ym.

Mä vielä joskus haen vanhemmilta mun vanhan nukkekodin ja remontoin sen lattiasta kattoon!

Vierailija
44/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tykkäisin aloittaa kitaran soiton. Nuotit vielä muistissa ja varmaan voisin oppia, kun olen oppinut soittamaan pari muutakin soitinta ainakin jotenkin. Toisaalta ei kuitenkaan ole motivaatioita tarpeeksi eikä ketään opettajaa ( olen tainnut saada jo nuorempana tarpeekseni virallisilla soittotunneilla käynneistä ja en tunne ketään joka voisi opettaa).  Tosin ei ihme etten tunne, kun läheisten määrä on ihan olematon. Samalla ei ole rahaa ainakaan mihinkään kunnon sähkökitaraan ja vielä vahvistimet yms päälle. En sillä tavalla näe järkevänä aloittaa koko touhua ja haaskata rahaa. Sitten vielä se, että oppisinko lainkaan.  On paljon tärkeämpiäkin juttuja ostoslistalla, kun tietokoneenikin alkaa olla tiensä päänsä kohta. 

Samalla minäkin haluaisin vielä joskus kokeilla ratsastusta uudestaan, mutta edelleen se sama tilanne, että rahaa ei oikein  ole sekä olen niin paljon ollut ratsastuskoulun tunneilla, että kaipaisin vähän erilaista ja rauhallisempaa menoa. Tuolla oli aina kauhea kiire ja olisi pitänyt osallistua kisoihinkin mistä en itse tykkää. Pitäisi löytää jokin rauhallinen pieni talli. Tähän vielä se, että itseäni huimasi aina välillä ratsastaessa joten senkin takia koko juttu sitten jäi. Mietin vaan, että jos sama jatkuisi edelleen ja tuntuu, että nykyisin  huimaa muutenkin vielä enemmän. Tosin osaan kyllä ennestään aika paljon, joten olisi helpompaa aloittaa uudestaan.

Joskus olen myös haaveillut tanssimisesta ( latinalaiset tanssit) ja katsoin joskus jotain kisoja. Minusta se kaikki musiikki oli kivaa ja ne puvut yms joten olisi kiva joskus kokeilla. Ne vanhojen tanssitkin kun jäivät välistä aikoinaan ja siitä jäi pieni harmi, kun olin haaveillut jostakin kauniista puvusta. Nyt minulla olisi sitten hieno mekkokin valmiita ( tuli käytettynä ostettua heikkona hetkenä), mutta ei sitä tule käytettyä. En harmillisesti käy missään juhlissakaan joten turhaa hankkia niitä mekkoja kaapit täyteen, vaikka kuinka halvalla saisikin. Silti en vaan kehtaa mennä mihinkään ryhmään mukaan.

Tämän lisäksi minulla on aina ollut kiinnostus vanhoihin purjealuksiin. Kuuntelin joskus kaikenlaisia meriaiheisia laulujakin teemaan liittyen. Oikeastaan tämä alkoi jo hyvin nuorena. Minusta ne  The Tall Ships’ Racessa olevat alukset ovat todella upeita, vaikka itse en koskaan ole päässytkään läheltä näkemään. En muuten ole koskaan kunnolla ollut edes missään veneessä, joten voi olla ettei merielämä sopisi minulle silti lainkaan.  Tämän kaikenlisäksi tykkään vanhoista autoista sekä "japanityylisistä" myös. Tosin mitä edes miettii näitä, kun ei ole korttiakaan. Tässä nyt aluksi. Varmaan tulisi vielä muitakin mieleen. Minulla on aina  paljon ideoita ja haaveita, mutta niiden toteuttaminen on sitten  toinen juttu :)

Vierailija
45/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisbaletti.

Pikkukaupungissa olisi tarjontaa. En ymmärtänyt vaate vaatimusta. Valkoiset sukkikset ja käsivarret paljastava jumppapuku. Kaikki makkarat näkyviin ja allit riippumaan. Ei kiitos, olkoon.

Vierailija
46/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balettia, karatea ja nyrkkeilyä.

Vierailija
47/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampun komerokasvatus olisi ihan paras harrastus. 

Vierailija
48/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sashiko- tyylin farkkujen tuunausta.

Sisäpuutarhakasvien kasvatus ja oikein viidakon rakentaminen olohuoneeseen.

Instagramsivu johon 1 valokuva 365 pv vuodessa.

Pilates

Vierailija
49/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itämaistatanssia. Haluaisin olla hyvä siinä. Se on todella seksikästä.

Ei se mitään seksikästä ole. Kantoja täristellään lattiaan kun perse heiluu jne.

Onhan se aikamoista hytkytystä jos on ammattitanssija asialla. Ihan puhdasta esileikkiä. Päiväsaikaan järjestettävät ryhmät ovat lähinnä eläkeläisille, joten meno on hillitympää.

Vierailija
50/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itämaistatanssia. Haluaisin olla hyvä siinä. Se on todella seksikästä.

Ei se mitään seksikästä ole. Kantoja täristellään lattiaan kun perse heiluu jne.

Onhan se aikamoista hytkytystä jos on ammattitanssija asialla. Ihan puhdasta esileikkiä. Päiväsaikaan järjestettävät ryhmät ovat lähinnä eläkeläisille, joten meno on hillitympää.

Kiinteyttää oikeista paikoista ja on viehkeää. Vatsatanssijoiden vatsa ja pylly ovat kiinteää hyytelöä.

Vierailija
51/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä. Mielellään ihastukseni kanssa, kiitos.

Muuten sama mutta en ole noin nirso. Ihan kuka vaan nainen kelpaisi.

Vierailija
52/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirtämistä tai maalaamista kuvataidekurssilla.

Vierailija
53/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjehdusta.

Asun kuivalla maalla, enkä ole kovin varakas. Pari riippukölille liian matalaa järveä on lähistöllä kyllä.

Ehkä kokeilen asiaa vielä, ei niissä muinaisissa saaristolaisten veneissäkään riippukölejä ollut ja tuuleen nousivat jotenkin silti.

Vierailija
54/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvataide kiinnostaa myös.

Harrastuskiintiö juuuri nyt täynnä.

Jos sitten joskus eläkkeellä, jos eläkkeelle ikinä pääsee...

Vierailija
55/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastuskoiratoimintaa, mutta en saa koiraani koulutettua edes kulkemaan nätisti vieressä. Haaaveet kaaaatuuu...

Vierailija
56/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastusta, metsästystä, laskettelua, laulamista, tanssia. Pääosin rahasta ja ajanpuutteesta nuo jäävät kiinni, mutta laulu siitä että en osaa laulaa.

Vierailija
57/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastuskoiratoimintaa, mutta en saa koiraani koulutettua edes kulkemaan nätisti vieressä. Haaaveet kaaaatuuu...

Tämä on muuten kumma, kun olen koirani kanssa koittanut harrastaa esim paimennusta tai vepeä, niin ohjaaja ei kerro yhtään mitä pitäisi tapahtua. Siellä mä seison lampaiden kanssa samassa aitauksessa koiran kanssa ja ohjaaja ei kerro mikä siinä on tavoite (vaikka olen kysynyt) ja summamutikassa kokeilen sitten itse kaikkea ja oon ihan omillani.

Vierailija
58/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistooliammuntaa.

Erinomainen harrastus, voin sanoa kokemuksesta. Aloittaminen on vain nykysuomessa tehty turhan vaikeaksi, kaksi vuotta pitää ensin harjoitella lainavehkeillä ennen kuin saa luvan omaan ruutiaseeseen. Ilmapistooli ei tarvitse lupaa.

Ei muuta kuin ottamaan yhteyttä lähiseudun ampumaseuraan, siitä se alkaa. Yhteystietoja löytyy Ampumaurheiluliiton sivuilta.

Vierailija
59/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin soittaa rumpuja. En tosin osaa, ainoa kokemus ala-asteen satunnaisilla musiikkitunneilla paukuttelu. En ole muutenkaan musiikillisesti lahjakas saatikka osaa nuotteja lukea, mutta semmoinen hyvänmielenpaukuttelu kiinnostaa. En tiedä missä pääsisi kokeilemaan, kotiin en ainakaan oikeaa rumpusettiä raahata, koska naapurit. Sähkörumpujen hinnat alkaen-mallitkin on aika kovia, jos innostus lakkaa ensimmäiseen iltaan niin siinäpä sitten rumpujesi kanssa olet 😅

Vierailija
60/153 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keramiikkaa. Tehdä astioita yms. Olisipa ihanaa hankkia oikea kotistudio uuneineen päivineen. Yle areenassa on muuten ihana brittiläinen sarja, "suuri keramiikkakisa" jossa keramiikkataiturit kilpailevat erilaisissa tehtävissä.