Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiton POSTI! En saa I K I N Ä tilauksiani pakettiautomaattiin vaikka olen sen valinnut noutopisteeksi!!

Vierailija
09.11.2020 |

Että mua riepoo!!! Miksi edes laittavat noita pakettiautomaatteja vaihtoehdoksi, jos sinne ei ikinä saa omia paketteja?

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Koronan jälkeen ei oo yksikään paketti tullut tuohon osoittamaani automaattiin.

Vierailija
2/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Postin käsitys palvelusta. Tulisi edes lähelle sitä osoitetta minne se on tilattu, mutta eihän nyt toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin tulee niin valtavasti postia tällä hetkellä, ettei riitä lokerot.

Vierailija
4/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne sitten menee?

Vierailija
5/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton ihmiset, kun eivät hae heti pakettejaan ja tukkivat automaatit.

Vierailija
6/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketteja liikkuu nyt niin paljon enemmän kuin ennen koronaa. Kaikki ei mahdu yksinkertaisesti automaatteihin ja vielä kun ihmiset ei hae pakettejaan niistä pois rivakasti, niin automaatteihin mahtumattomat paketit päätyy postin palvelupisteisiin, joissa on enemmän varastotilaa.

Vierailija
7/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä meilläkään tule sinne. No, just saatiin toinen automaatti 9000 asukkaan paikkakunnalle, joten ei kai se ihme ole.

Postin piste on kyllä samassa kaupassa kuin eka automaatti joten ei sinällään... Automaatista vaan saa laajemmilla aukioloilla ja vähemmällä jonotuksella kuin asiamiespostista, joten olen yrittänyt tilata siihen.

Vierailija
8/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi näin jo ennen koronaa. Ei ikinä siihen lähiautomaattiin, eikä automaattiin yleensäkään vaan kaupan postipisteeseen, missä joutuu jonottamaan. Hyvin toimii joo. Jos edes saisi itse valita sen seuraavan vaihtoehdon, niin ottaisin vaikka työmatkan varrelta, mutta ei kun ihan väärään suuntaan.

Vierailija
9/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Pakettisi ovat liian isoja kyseiseen automaattiin

B. kaikki muut tilaavat just siihen samaan automaattiin ja se on aina täynnä tai

C. firmat, joilta tilaat on ottaneet Postilta halvimmat kuljetussopimuksen joka ei kata lähinoutopisteelle raijaamista.

Niin ja Postin pakettiautomaatteihinhan ei voi tilata muiden firmojen (DHL, Matkahuolto, Schenker) kuljettamia paketteja.

Vierailija
10/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne automaatit on nyt kovassa käytössä, niissä ei ole tilaa kaikille paketeille. Mulle tuli viime viikolla 3 pakettia, ja kaikki oli ohjattu johonkin muualle kuin mihin ne tilasin.

Vierailija
11/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli. Ei ne automaatit voi koko ajan olla täynnä. Mypackilla pakettiautomaatit ei ole koskaan olleet täynnä kun olen sinne tilannut. Otan aina mypackin jos vaan mahdollista. Olen kuullut että pakettikuskit ei jaksa viedä paketteja automaattiin vaan vievät postiin vaan. En tiedä onko totta mutta postin ollessa kyseessä en ihmettele jos on totta. Posti ei tätä menos kauan ole pystyssä!

Vierailija
12/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee joku Fedex tai UPS täysillä näillekin markkinoille ja jyrää nuo pois kuleksimasta ylivoimaisella palvelun tasolla.

Vierailija
13/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettelisi kuskien laiskuutta. Minun paketti soutaa kuljetusauton ja terminaalin väliä. Saapui jo 5 päivää sitten kuljetettavaksi noutopisteelle, mutta ei vaan onnistu jättää kyydistä.

Vierailija
14/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta tulee joku Fedex tai UPS täysillä näillekin markkinoille ja jyrää nuo pois kuleksimasta ylivoimaisella palvelun tasolla.

UPS toimitti neljässä päivässä Usasta kotiovelle. Täällä odottaa pakettia 20km päästä 2 viikkoa kun Posti on puuhassa.

Vierailija
15/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saakeli. Ei ne automaatit voi koko ajan olla täynnä. Mypackilla pakettiautomaatit ei ole koskaan olleet täynnä kun olen sinne tilannut. Otan aina mypackin jos vaan mahdollista. Olen kuullut että pakettikuskit ei jaksa viedä paketteja automaattiin vaan vievät postiin vaan. En tiedä onko totta mutta postin ollessa kyseessä en ihmettele jos on totta. Posti ei tätä menos kauan ole pystyssä!

Mulla just meni Postiin tilattu paketti automaattiin.

Vierailija
16/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sen Postin vika, jos ihmiset tilaa enemmän netistä ja ei heti ilmotuksen saatuaan pääse pakettia hakeen?

Kaltaistesi väärän syyttäjien ansiosta taidan ensi kerralla hakea pakettini automaatista vasta viimesenä päivänä...

Etköhän sinä juuri kuulu näihin hautojiin mitä pitää muutenkin odottaa, nyt vaan keksit uhriutua että saat selitellä laiskuuttasi.

Vierailija
17/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A. Pakettisi ovat liian isoja kyseiseen automaattiin

B. kaikki muut tilaavat just siihen samaan automaattiin ja se on aina täynnä tai

C. firmat, joilta tilaat on ottaneet Postilta halvimmat kuljetussopimuksen joka ei kata lähinoutopisteelle raijaamista.

Niin ja Postin pakettiautomaatteihinhan ei voi tilata muiden firmojen (DHL, Matkahuolto, Schenker) kuljettamia paketteja.

Nuo kolme mainitsemaasi kuljetusyhtiötä saakin toimitettua paketin ihan jokaikinen kerta just siihen noutopisteeseen minkä itse olen valinnut.

Sen sijaan posti ei täälläkään (pohj-hki) saa paketteja toimitettua ikinä noihin pakettiautomaatteihin vaan ne pitää noutaa Malmilta ja siksi itsellä on just tuosta syystä kaikki (vain) postia käyttävät verkkokaupat boikotissa.

Vierailija
18/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää muuten varoen tuota Oma Posti -noutopistettä. Vietin kesän eri paikkakunnalla, ja erään paketin tilatessani se oli ohjattu Oma Postin pisteeseen vakituiseen asuinkaupunkiini, vaikka toki olin ilmoittanut tilausta tehdessäni oikean nouto-osoitteen. Kävi ilmi, että jos olet asettanut Oma Postin kautta noutopisteen, pakettisi ohjataan AINA omaan noutopisteeseen, JOS paketin päällä olevassa tarrassa on puhelinnumerosi (???) Ei siis ole väliä, jos tilaat paketin Kajaaniin, ja paketin päällä lukee osoitteena Esimerkkikatu 123, 88770 KAJAANI, se menee Turkuun, jos puhelinnumerosi on liitetty Turussa olevaan noutopisteeseen.

Jännä juttu, että tuo virhetoimitus oli ainoa, jolloin tuo Oma Postin noutopiste on "toiminut" :)) Ja puhelinnumero on tietysti kaikissa tilauksissani näkyvillä muutenkin, koska saan niistä tekstiviesti-ilmoitukset. Mutta kyseessä on Posti, joten ei oikeastaan edes kannata yrittää ymmärtää.

Vierailija
19/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapumisilmoituksessahan kerrotaan, miten kauan pakettia säilytetään. Se on Postin moka, jos eivät tyhjennä lokeroita ajoissa eli sitten kun määräaika on mennyt umpeen. 

Vierailija
20/161 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tungetaan paketit väkisin automaattiin, vaikka olen erikseen määritellyt noutopisteen. ”Valitsemanne noutopiste on täynnä.”

En pysty käyttämään automaatteja ilman avustajaa (en käytä avustajaa mihinkään muuhun normaaliarjessa), eli jokaisen paketin hausta tulee melkoinen rumba verrattuna siihen, että paketin saisi pyydettyä tiskiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi