Lue keskustelun säännöt.
Hiton POSTI! En saa I K I N Ä tilauksiani pakettiautomaattiin vaikka olen sen valinnut noutopisteeksi!!
09.11.2020 |
Että mua riepoo!!! Miksi edes laittavat noita pakettiautomaatteja vaihtoehdoksi, jos sinne ei ikinä saa omia paketteja?
Kommentit (161)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joskus ehdoin postin asiakaspalveluun samantyyppistä järjestelyä. Kun odotin pientä pakettia, joka olisi mahtunut ihan heittämällä isoon postilaatikkoomme ja kyselin sitten, että miksi ei voisi jättää pakettia, kun paketin vastaanottaja itse ottaa siitä sitten vastuun ja vakuuttaa, että se mahtuu laatikoon, mutta ei se vaan onnistu. Kävin sitten hakemassa sen pikkupaketin 40 kilometrin päästä. Posti on liian joustamaton yritys eikä asiakkaan elämää saa tehdä liian helpoksi.
Varmaan tuossa on takana kuitenkin ajatus siitä, että jos kirjepostinjakajat alkaisivat jakaa pakettipostiakin, niin autoista loppuu sitten tila kesken ja olisi hankala kuljettaa esim. kerrostaloihin kuormallista kirjeita ja paketteja: väistämättä osa sitten joskus tippuisi lattialle ja valmiiksi osoitteittain lajitellut postit leviäisivät lattialle, jota jakajan pitäisi sitten taas alkaa järjestellä uudelleen.