Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon negatiivisuudesta? Kaikki asiat on suht hyvin, mutta mä vaan valitan joka asiasta

Vierailija
09.11.2020 |

Olen jo miettinyt, että menen johonkin terapeutille asian vuoksi, mutta siihen ei riitä rahat (taas negaatio). En kestä itseäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat jotain muutosta. Itse olen samassa tilanteessa, ja tajusin että kaikki johtuu työpaikan huonosta ilmapiiristä. Koitan etsiä uuden työn, ja päästä sitä kautta eroon ainaisesta valittamisesta.

Vierailija
2/4 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaat jotain muutosta. Itse olen samassa tilanteessa, ja tajusin että kaikki johtuu työpaikan huonosta ilmapiiristä. Koitan etsiä uuden työn, ja päästä sitä kautta eroon ainaisesta valittamisesta.

Hyvä kun olet selvittänyt mistä negatiivisuus on seurausta. Omalla kohdalla ei ole hajuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on/oli sama ongelma. Sitten päätin tietoisesti muokata ajatuksiani ja ennenkaikkea ulosantiani. Eli jos negatiivisia ajatuksia alkoi pyöriä päässäni, pakotin itseni ajattelemaan asioita, jotka tuottavat iloa ja onnea. Ja mielessäni sanoin konkreettisesti heippa huonolle ajatuksille. Työpaikalla en mennyt mukaan negatiivisiin juttuihin, kommentoin kahvipöydän negailijoille aina positiivista. Ja tämä auttoi! Joskus ote herpaantui, mutta ei usein. Ja oma mielikin parani kun ei ajatellut huonoja ajatuksia vaan keskittyi hyvään!

Vierailija
4/4 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta puuttuu YKSI ja sen mukana KAIKKI -  Elävä Jumala Jeesus Kristus, joka on Tie Jumalan hyvyyden kokemiseen ja sen mukana tuleva ILO ja VARJELUS vaikeuksien ja kaiken pahuuden keskellä.

Käyt kyllä hengellisen kasvusi takia läpi suuria vaikeuksia ja koet paholaisen valtavaa kiukkua ympärilläsi - mutta Hänen kanssaan olet Voittaja ja saat ilolla ammentaa Hänen hyvyytensä lähteistä suurta iloa ja tyytyväisyyttä Pyhässä Hengessä, JOS vaan teet, mitä Hän pyytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi