Muita, jotka käyttävät farkkuja myös kotona?
Olenko jotenkin omituinen, kun en omista "oloasua" tai käytä lökäreitä sohvalla löhötessä, vaan olen kotonakin yleensä farkuissa tms. paremmissa vaatteissa? Ihan kuin olisin missä tahansa muualla. Lapsillani on myös sama tapa, vaikken sitä heiltä vaadikaan.
Kommentit (106)
Minä käytän kotona farkkuja, siistejä merinovillahousuja tai mekkoja.
Olen etätyössä, mutta pukeudun silti siististi koska kamerayhteys palavereissa. Samoilla vaatteilla mennään koko päivä.
Olen aina farkuissa kotona. En mitenkään miellä, että farkut olisivat likaiset ulkovaatteet! Pesen niitä usein. En myöskään käytä julkisia, vaan ajan omalla autolla. Missä ne edes likaantuisivat? Töissä istun omalla työtuolilla, jossa kukaan muu ei istu. Ulkona toki käyn syömässä, mutta kyllähän ravintolatkin huolehtivat hygieniasta. Minulle olisi painajaista pitää kotona mekkoa/hametta tai ylisuuria mukavuusvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina farkuissa kotona. En mitenkään miellä, että farkut olisivat likaiset ulkovaatteet! Pesen niitä usein. En myöskään käytä julkisia, vaan ajan omalla autolla. Missä ne edes likaantuisivat? Töissä istun omalla työtuolilla, jossa kukaan muu ei istu. Ulkona toki käyn syömässä, mutta kyllähän ravintolatkin huolehtivat hygieniasta. Minulle olisi painajaista pitää kotona mekkoa/hametta tai ylisuuria mukavuusvaatteita.
Sun painajainen on aika kesy, itse keksin kyllä kamalampiakin asioita. Ehkä sulle julkinen liikennekin on painajainen ;)
Farkuthan kuluu ja nuhjaantuu aika nopeasti, joten en käytä kotona. Ja kyllä, ne kalliimmatkin farkut nuhjaantuu. Haluan että mun farkut on mahdollisimman pitkään uuden veroiset, ei ole varaa kovin usein ostella niitä. Myös jos niitä pesee usein, se kuluttaa nopeammin.
Minulla on useita farkkuja, ei ole tietenkään pakko kotona niitä "ykkösfarkkuja" pitää.
Te, jotka käytätte ns. kotivaatteita – kuinka usein pesette nämä vaatteet? Minusta tuntuisi hirveältä tuhlaukselta olla ensin töissä yksissä vaatteissa ja sitten kotona toisissa ja laittaa molemmat päivän päätteeksi pyykkiin. Sitten taas jos samoja kotivaatteita käyttäisi päivä- tai viikkotolkulla pesemättä, niin nämä ketjussa mainitut hygieniaperustelut eivät mielestäni ihan täyttyisi.
Kyllä, itse käytän samoja vaatteita kotona ja julkisilla paikoilla. Ei minua huvita vaihdella vaatteita pitkin päivää, jos lähden vaikka käymään asioilla kesken kotona löhöilyn. Vaatteita on muutenkin ihan liikaa, joten tuntuisi hölmöltä, että pitäisi kaikkien muiden vaatteiden lisäksi olla vielä ns. kotivaatteet. Vaatteet on tehty käytettäväksi, ja jos farkkuni kuluvat puhki, niin ostan uudet.
Miksi en käyttäisi farkkuja kotona ollessa? Jalkaanhan ne on tarkoitettu.
Yleensä olen kyllä farkut jalassa myös kotioloissa, ellen ole tullut lenkiltä tai salilta.
Ihme psykopaatteja te kyllä olette :D ei tulis mieleenkään olla kotona farkuissa, rintsikoissa tai missään muussakaan vaatteessa joka ei ole pehmeä, löysä ja rento.
N29
Mulla aina kelkkahaalari päällä paitsi nukkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka käytätte ns. kotivaatteita – kuinka usein pesette nämä vaatteet? Minusta tuntuisi hirveältä tuhlaukselta olla ensin töissä yksissä vaatteissa ja sitten kotona toisissa ja laittaa molemmat päivän päätteeksi pyykkiin. Sitten taas jos samoja kotivaatteita käyttäisi päivä- tai viikkotolkulla pesemättä, niin nämä ketjussa mainitut hygieniaperustelut eivät mielestäni ihan täyttyisi.
Kyllä, itse käytän samoja vaatteita kotona ja julkisilla paikoilla. Ei minua huvita vaihdella vaatteita pitkin päivää, jos lähden vaikka käymään asioilla kesken kotona löhöilyn. Vaatteita on muutenkin ihan liikaa, joten tuntuisi hölmöltä, että pitäisi kaikkien muiden vaatteiden lisäksi olla vielä ns. kotivaatteet. Vaatteet on tehty käytettäväksi, ja jos farkkuni kuluvat puhki, niin ostan uudet.
Minulla on kolmet pehmeät kotihousut joita käytän n. 3 päivää kutakin. Pelkästään kotona olevat vaatteet ei likaannu tai kerää bakteereja samalla tavalla kuin ulkokäytössä olevat, joissa saatetaan istua vaikka bussissa tai kahvilan tuolissa tai muissa julkisissa paikoissa.
Meillä pestään pyykkiä kerran viikossa, joten pyykkipäivänä sit ne kotihousutkin menee. Kotipaitoja mulla ei ole erikseen.
En kyllä ymmärrä minäkään miten jotkut ovat aamusta iltaan farkut jalassa kotona. Erässä tuttavaperheessä on näin.
Ehdottomasti farkut koko ajan. Koskaan ei tiedä, millä sekunnilla joutuu menemään lasten kanssa ulos.
Epämukavat olisivat. Verkkareissa talvella ja kesällä sortsit.
Kotona collegehousut ja t-paita. Farkut ovat todellakin luettavissa ulkovaatteiksi. Juhlissa sitten paljon siistimpää kuin jotkut farkut. Farkut ovat sellaiset kaupassakäynti housut.
Minulla ei ole muita housuja kuin farkkuja.
Itsellä on ainakin farkut, jotka ovat venyvää kangasta. Ne päällä pystyy vaikka löhöämään sohvalla, ei ne purista lainkaan vaikka ovatkin pillit.