Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Kuumailmapallo. Nouse ilmaan.
tänään laitoin korun jossa roikkuu rusetti koska se on muotia
Tänään laitoin punaisen sydän korun
Vierailija kirjoitti:
Iiik. Unohdin tamponinnarukoruni naulaan, kun menin Ukko Nooan saunaan
Ja tänään kun menin sitä hakemaan, istuivat ukot jäähyllä jä pällistelivät sitä. Siel penkillä istui itte Ukko Nooa, Nestori Miikkulainen, Jooseppi Ryysyranta, Jalmari ja Uuno Turhapuro
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, että kannatti avata tämä ketju:-)
Totta hitossa kannattaa avata, ainakin tänne. Tää on kuitenki vauva.fi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tänään kun menin sitä hakemaan, istuivat ukot jäähyllä jä pällistelivät sitä. Siel penkillä istui itte Ukko Nooa, Nestori Miikkulainen, Jooseppi Ryysyranta, Jalmari ja Uuno Turhapuro
Eikös Antit päässeetkään paikalle? Isotalo ja Rannanjärvi.
Vielä odotan kauppoihin tamponinnaruja, tosi vaikea löytää. On sitten miesten tampponitkin, mut ei vaihdevuosien jälkeisille naisille naruja!!!
Aina vanhat kärsii😠
Mulla roikkuu alasin. Hyvää harjoitusta lantionpohjan lihaksille... ja vetää puoleensa käsityöläisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Antit päässeetkään paikalle? Isotalo ja Rannanjärvi.
H.Moilanen ol laittana postikortil tietoo, et män hirviseura kokkouksee, ol estyny saunomisest
Mulla on ollut se pienin kahvakuula.
Heijastin. Vilkkuu juostessa. Turvallisuus edellä mennään.
Wunderbaum, peittää epämiellyttävät hajutkin.
Andy-pullo -> suorastaan räjäyttää lian pois🤪
Saku Sammakolla heitettiin minua Ukko Nooan saunalla, luulivat sen olevan tamppponinnnarukkoru
Ai siihen voi laittaa korunkin. Mä luulin että tamponi ripustetaan siitä kuivumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai siihen voi laittaa korunkin. Mä luulin että tamponi ripustetaan siitä kuivumaan.
Aina voi näköjään oppia uutta...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 15:41"]
Onko kukaan tehnyt näitä tamponikoruja kansalaisopistossa?
[/quote]
Olen! Meidän kaupungin kansalaisopistossa on parhaillaankin menneillään "Klipseistä tamponinnarukoruksi"-kurssi, jota vetää AMK:sta valmistunut tamponomi.
[/quote]
Tamponomihan ei ole Suomessa mikään virallinen tutkinto, ainakaan vielä. Tamponomiksi pääsee parilla kurssilla. Tiedän, kun mun sukulainen on tamponomi. Eli tamponomilla on joku pohjakoulutus ja sitten otetaan pari lisäkurssia, niin on erikoistunut tamponomiaan. Vai oliko se tampologiaan. Tota yhtä naapurin teiniä kanssa kiinostaa toi ala. Vihjaisin, että kannattaa suoraan kysyä opintomahdollisuuksista opinto-ohjaajalta tai oppilaitoksista.
Tamponomin seuraava aste on Tampio. Niitä on aika paljon keskuudessamme, pitkälle opiskelleita.
moi
Olen usein roikottanut kaulinta tai lihanuijaa
Sen narun ei ole tarkoitus roikkua lahkeesta ihmisten nähtävänä.