Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Ihanaa, kun jouluaiheiset korut voi ottaa käyttöön. On niin lyhyt aika. Toivoin joulupukilta talviaiheisia koruja. Olen kyl ollut kilttikin.
Sain kyl siltä jo kyselyn mis pyydettiin tarkennusta ja yksityiskohtia, taitaa pukkikin olla vähän vanhanaikainen. Mitenhä se polo pärjää tän digiajan kaa???
Mitä hittoa tätä paskaa täällä vielä jauhetaan.
Eikö löyty oikeita asioita pohdittavaksi ?
Vierailija kirjoitti:
Osoitat oman tyhmyytesi kirjoittelemalla näin...
Iiik. Unohdin tamponinnarukoruni naulaan, kun menin Ukko Nooan saunaan
Oltiin vaimon kanssa Punaisellamerellä joululomalla niin hän laittoi narun päähän 10 tuumasen kolmekoukkuisen Rapalan vaapun ja sai heti kolme kiloisen Barracudan
tehtiin siitä sitten joulupöytään lipeäkalaa
Vaihdoin vuodenvaihteessa jouluseimen Pekka Haaviston vaalimainokseen. Vaikka korut on kauniita, niin täytyy nyt vähän väriä tunnustaa. Pitkään mietin Rehniäkin, mutta sen mainos on niin tylsä. Vois sanoa, että tämä vaikuttaa myös äänestyspäätökseeni, ettei nämä tamponinnaruasiat ihan merkityksettömiä ole yhteiskunnalliseltakaan kannalta.
Ihan mitä sattuu löytymään. Mielellään jotain mikä sopii mielialaan tai ajankohtaan. Nyt esim. roikkuu kynsiviila narussa. Eilen oli tulitikkuaski. Kätevä kaivella tuluksia omasta takaa.
Jos kovin huomiota haluaa, kannattaa laittaa tiuku tai lehmänkello haaroihin kilkattamaan, varmaan kaikki huomaa🔔 tai perintötimantit, tietysti ne näyttävimmät💍
Tattadaaa💥💥💥 kohta 10v vanha aloitus
Meidän perheeessä seksi on loppunu vaimon ankaran (110 kg) ylipainon vuoksi.A:sta johtuen hänen alapään karvoitus on rehottanut viisi vuotta ja peräpään karvoitus on jo 15 senttistä. Näitä karvoja kun letittää ja palmikoi ja laittaa puuhelmiä ledivaloilla, niin kyllä tulee hieno
Täältä poistetaan järjellisiä juttuja nopeastikin, niin miten tällainen vaan pyörii täällä kuukaudesta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Ei löyty.
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistetaan järjellisiä juttuja nopeastikin, niin miten tällainen vaan pyörii täällä kuukaudesta toiseen?
Tämä on hjuumoria. Ei haittaa ketään, on hauska.
En kehtais kirijoottaa, että luen, vaikkei kiinnosta. Hupsuhan oisin🙃
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheeessä seksi on loppunu vaimon ankaran (110 kg) ylipainon vuoksi.A:sta johtuen hänen alapään karvoitus on rehottanut viisi vuotta ja peräpään karvoitus on jo 15 senttistä. Näitä karvoja kun letittää ja palmikoi ja laittaa puuhelmiä ledivaloilla, niin kyllä tulee hieno
Minä tein meidän rouvan peräpään pitkistä karvoista perhoja kalastukseen. Heittelin koko viime kesänä ja en saanut niillä kuitenkaan kalan kalaa.
Leikkasinkohan liian takaa ? Ne nimittäin haisee jonkin verran
Puolisoni kertoi, että olen ensimmäinen nainen tamponinnarukoruineni hänen elämässään. Outoa häveliäisyyttä, sanoisin