Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen koru miesten tamponiin?
Vuodon määrän mittaava älykoru, joka lähettää puhelimeen muistutuksen tamponin vaihdosta. Sovelluksesta voi tarkkailla vuodon määrää ja vertailla kavereiden kanssa.
Mullekin!
Vierailija kirjoitti:
Propellituuletin.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaipullo tietysti.
Siivouspäivän kunniaksi laitoin siihen pölynimurin.
Vierailija kirjoitti:
Siinä täytyy ottaa huomioon että se miesten tamponi kun tulee takapuolelle, niin ei mitään kovin isoa ja kovaa ettei haittaa istumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä täytyy ottaa huomioon että se miesten tamponi kun tulee takapuolelle, niin ei mitään kovin isoa ja kovaa ettei haittaa istumista.
Ei tule.
Polkupyörää raahasin perässäni tässä kuussa, ens kuussa laitan joulukuusen.
Arkena käytän siinä vain halpoja rihkamakoruja, mutta esimerkiksi nyt pikkujoulukemuihin lähtiessäni kiinnitä siihen timantteja kultakehyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Siivouspäivän kunniaksi laitoin siihen pölynimurin.
Voi että kun mä erehdyin laittamaan siihen robotti- imurin! Jestas, mikä kiire tulee aina kun se haluaa mennä latausasemalle! Monta kertaa päivässä. Alkoi niin nyppiä, että seison nyt tässä vieressä. Eipähän tarvii singahtaa toisesta päästä huushollia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣.. joku alapeukutti tätä. Ei ymmärtänyt hauskuutta 🤣🤣🤣.
Vierailija kirjoitti:
Mjinulla roikku siinä pjolkupjyörä
Ai, teilläkin tunnetaan jo nämä. Mä luulin ett kyse on suomalaisesta innovaatiosta!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on WT-menoa !
Millaiset tamponikorut ovat teistä wt? Mun on kyllä pakko sanoa, että kun jollakulla killuu tamponinnarussa Guessin koru, alkaa wt-tutka piipata...
Koko kalevala koru -mallisto ja lisäksi marja kurjen silkkihuivi liehuu kotimaisuuden kunniaksi.
Näille fillarimiehille toivottavasti ekana annetaan sellane sininen paketti tervetulisislahjaksi.
naruun voi köyttää vaikka löylykauhan niin se on helppo työntää sinne mihin aurinko ei paista
Siis niin paljon on ihmisiä, ketkä ei näistä koruista tiedä. Aika sivistämöntä🥴🤔
Hitler tai halla-aho-amulettia.
Vuokkoset varmaan lanseeraa miesten tamponinnarukorut seuraavaksi...
Mjinulla roikku siinä pjolkupjyörä